Ik weet niet goed onder welke rubriek dit valt. Ik zie wel waar het naartoe verhuist
In een ander topic heb ik het er al over gehad maar toch maar even een apart topic openen.
Want ik vraag me af of een pup snel risico loopt op onderkoeling? Ik wil niet tuttig omgaan met Mirto, maar hij heeft geen ondervacht en moet het dus doen met een vacht van ong. een centimeter haar. Als hij mee naar buiten gaat om te wandelen houdt hij zichzelf wel warm door het lopen (áls hij loopt tenminste

). Maar ik neem hem ook vaak mee in de doggyride (om Dante goed uit te kunnen laten). Dan ligt hij in een kattenmandje en over de doggyride zit een plastic regenhoes, die ook de wind tegenhoudt. Ik vraag me af of ik hem dan ook nog extra moet beschermen? Zou overigens niet goed weten hoe, want een dekentje ligt er zo naast als hij zich even omdraait en een jasje, tja hij groeit zo hard, dan kan ik denk ik iedere week een nieuwe kopen

. Iemand ervaring hiermee? Loopt hij kans op onderkoeling, of overdrijf ik met mijn zorgen