Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Bij mij doen ze een moord voor echte, ambachtelijke paardenworst. Dan heb ik ineens 3 als debiel werkende honden en zelfs Cody wordt er ineens héél slim van .
Je krijgt er alleen wel heul vette vingers van, dus een lotiondoekje bij je steken is geen overbodige luxe.
Nadeel is wel dat andere baasjes niet zo blij zijn want hún honden staan ook bij mij te dringen .
Kali doet voor alles een moord, als het maar om te eten is en Kira doet een moord voor een bal. Ik kan bij haar met frikadellen of kipfilets zwaaien tot ik een ons weeg het doet haar niks. Pak ik een bal, dan doet ze er alles voor om die te krijgen.
Ik ben nu met knakworst gewoon uit blik aan de gang... tjonge jonge wat een brave hond! Van 100m afstand komt ze nog naar me toe gesjeest als ik haar roep. En voorheen... wanneer het madam uitkwam. Ik ben er ook wel strenger bij geworden maar toch... echt leuk om te zien wat een koekje of beloning kan doen!