Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Keurmeesterlijst MartiniDogShow
Moderator: moderatorteam
- angelmelati
- Zeer actief
Keurmeesterlijst MartiniDogShow
http://www.nkc-groningen.nl/keurmeestersras.html" onclick="window.open(this.href);return false;
en wie gaat?
en wie gaat?
- Frederiek
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising
- Aantal honden: 1
Re: Keurmeesterlijst MartiniDogShow
Oh leuk! Ik ben vorig jaar ook wezen kijken en wil dit jaar de zondag wel weer gaan kijken. Hades mag dan lekker bij m'n schoonmoeder blijven, denk ik. Lekker kraampjes en mooie hondjes kijken
!

Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding op de afbeelding
- Magic
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
- Aantal honden: 2
Wij gaan! Dit gaat Magics eerste show worden (en de onze ook
).
Als iemand iets zinnigs kan zeggen over keurmeester Mw. M. ten Cate, bedankt
.

Als iemand iets zinnigs kan zeggen over keurmeester Mw. M. ten Cate, bedankt

Iedere dag feest!
- Myra
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Berner Sennenhonden
- Contacteer:
Makkelijke keuze, ik ga dit jaar niet 

Groetjes Marije, Ajana en Bear
*Mike en *Myra
- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Oh, lastig. Ik was van plan om niet te gaan maar zo vaak hebben we nog geen buitenlandse keurmeester gehad en nu is er een uit Zweden. Ik denk er nog even over na! Dan moet hij wel in de Open klasse 

- angelmelati
- Zeer actief
Magic schreef:Wij gaan! Dit gaat Magics eerste show worden (en de onze ook).
Als iemand iets zinnigs kan zeggen over keurmeester Mw. M. ten Cate, bedankt.
Ja onze pup Itachi is dan ook 6 maanden en dat wordt ook haar eerste show...spannend he!
- ladybird
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Geen, ik hou niet van honden.
- Contacteer:
Grumble, waarom niet mw de Wilde ipv dhr de Wilde.
Nu ja, hem hebben we met de grifjes nog niet gehad, dus ik denk dat we Drakie wel inschrijven. (als Mitya niet loops wordt eerdaags dan)

- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Contacteer:
Ja, ik denk wel dat ik Yana inschrijf.
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Ik zie dit topic naar aanleiding van het Paasshow-topic, en kan wel iets zeggen over de keurmeester, of het al dan niet zinnig is dat moet je zelf maar beoordelen.Magic schreef: Als iemand iets zinnigs kan zeggen over keurmeester Mw. M. ten Cate, bedankt.

Ik heb haar een paar keer gehad met 2 van mijn honden, en vond haar zeer sympathiek in de ring met de honden bezig, ze neemt de tijd en is erg vriendelijk. Met de keurverslagen die ik van haar heb ontvangen was ik het prima eens.
Laatst gewijzigd door LongFields op 10 dec 2009 09:35, 1 keer totaal gewijzigd.
- Nawosh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zuid Russische ovcharka
- Magic
- Zeer actief
Spannend he?!Nawosh schreef:Ja wij gaan. Dit wordt dan Romis' eerste show

En LongFields bedankt

Iedere dag feest!
- Nawosh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zuid Russische ovcharka
ZekerMagic schreef:Spannend he?!Nawosh schreef:Ja wij gaan. Dit wordt dan Romis' eerste show![]()
En LongFields bedankt.

Groetjes, Marjan
- angelmelati
- Zeer actief
Dat zijn er al 3 voor de eerste keer showen, nou ben eens benieuwd!
- Suuz!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen
Wij hebben een deen ken m niet, maar heb me wel ingeschreven met Lune 

Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
- angelmelati
- Zeer actief
Er gaan er best veel heen van hier op het forum...raaar eigenlijk dat we dagelijks op het zelfde forum zitten en misschien in Groningen wel achter elkaar of naast elkaar staan zoinder het te weten hahah
- Magic
- Zeer actief
Misschien kunnen we allemaal een t-shirt aandoen: "Ik ben van het hondenforum"?angelmelati schreef:Er gaan er best veel heen van hier op het forum...raaar eigenlijk dat we dagelijks op het zelfde forum zitten en misschien in Groningen wel achter elkaar of naast elkaar staan zoinder het te weten hahah

Iedere dag feest!
- under the red sky
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik denk wel dat ik inschrijf; Groningen is toch bijna een thuiswedstrijd.
- angelmelati
- Zeer actief
Dat wordt een beetje moeilijk om te organiseren we kunnen allemaal wel een petje op doen bijvoorbeeld hahahMagic schreef:Misschien kunnen we allemaal een t-shirt aandoen: "Ik ben van het hondenforum"?angelmelati schreef:Er gaan er best veel heen van hier op het forum...raaar eigenlijk dat we dagelijks op het zelfde forum zitten en misschien in Groningen wel achter elkaar of naast elkaar staan zoinder het te weten hahah
- Magic
- Zeer actief
Of zo'n "ik zit hier"-ballonangelmelati schreef:Dat wordt een beetje moeilijk om te organiseren we kunnen allemaal wel een petje op doen bijvoorbeeld hahahMagic schreef:Misschien kunnen we allemaal een t-shirt aandoen: "Ik ben van het hondenforum"?angelmelati schreef:Er gaan er best veel heen van hier op het forum...raaar eigenlijk dat we dagelijks op het zelfde forum zitten en misschien in Groningen wel achter elkaar of naast elkaar staan zoinder het te weten hahah

Iedere dag feest!
- _Do_
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 Australian Shepherds
- Contacteer:
Heb haar gehad op mijn tweede show. Ze is erg vriendelijk. Als ik het goed onthouden heb is ze ook gedragstherapeut.LongFields schreef:Ik zie dit topic naar aanleiding van het Paasshow-topic, en kan wel iets zeggen over de keurmeester, of het al dan niet zinnig is dat moet je zelf maar beoordelen.Magic schreef: Als iemand iets zinnigs kan zeggen over keurmeester Mw. M. ten Cate, bedankt.
![]()
Ik heb haar een paar keer gehad met 2 van mijn honden, en vond haar zeer sympathiek in de ring met de honden bezig, ze neemt de tijd en is erg vriendelijk. Met de keurverslagen die ik van haar heb ontvangen was ik het prima eens.
Moet zeggen dat ik het niet helemaal eerlijk vond, kijkt wel naar kleur. Bij bc miss minder versch. dan bij de aussie. Blue merle wint sneller
The difference between ordinary and extraordinary is that little bit of extra...
http://www.droversroad.nl/
- _Do_
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 Australian Shepherds
- Contacteer:
Ik heb Douma, Dhr. J.R. Iemand bekent met hem?
The difference between ordinary and extraordinary is that little bit of extra...
Ik wil Mae (en misschien Sterre ook) inschrijven, maar weet iemand hoe dat gaat met een importhond? Het wachten is op de chipper om haar chip te controleren en het bijschrijven in het NSHB. Kan ik dan al wel inschrijven?
- ladybird
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja je hebt haar (voorlopige) NHSB nr toch al binnen? Dan kan je gewoon gaan inschrijven. Dat voorlopige nhsb nr wordt haar definitieve nr namelijk. Ik deed het met zowel Mitya als Thorben ook al direct na het ontvangen van de brief met het voorlopige nr.hercujess schreef:Ik wil Mae (en misschien Sterre ook) inschrijven, maar weet iemand hoe dat gaat met een importhond? Het wachten is op de chipper om haar chip te controleren en het bijschrijven in het NSHB. Kan ik dan al wel inschrijven?
Als je de stamboom nog niet hebt, dan kan je bij nhsb nr: stamboom aangevraagd. Je moet zo wie zo wel vermelden dat het een import is bij het nhsb nr.

- under the red sky
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat 'stamboom aangevraagd' wordt niet altijd meer geaccepteerd. Officieel moet een Nederlandse hond zijn ingeschreven in het NHSB.ladybird schreef:Als je de stamboom nog niet hebt, dan kan je bij nhsb nr: stamboom aangevraagd.
- Magic
- Zeer actief
Op de dag van de show toch? Of ook al ten tijde van inschrijven?under the red sky schreef:Dat 'stamboom aangevraagd' wordt niet altijd meer geaccepteerd. Officieel moet een Nederlandse hond zijn ingeschreven in het NHSB.ladybird schreef:Als je de stamboom nog niet hebt, dan kan je bij nhsb nr: stamboom aangevraagd.

Iedere dag feest!
- under the red sky
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik heb nog even in het kynologisch reglement gekeken: op de dag van inschrijving voor de show moet de inschrijving in het NHSB zijn aangevraagd. Normaal gesproken krijg je een paar dagen na de aanvraag al het NHSB-nummer van de Raad en die kun je dus gebruiken.Magic schreef:Op de dag van de show toch? Of ook al ten tijde van inschrijven?under the red sky schreef:Dat 'stamboom aangevraagd' wordt niet altijd meer geaccepteerd. Officieel moet een Nederlandse hond zijn ingeschreven in het NHSB.ladybird schreef:Als je de stamboom nog niet hebt, dan kan je bij nhsb nr: stamboom aangevraagd.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 beaucerons en 1 Duitse herder.
- ladybird
- Zeer actief
- Contacteer:
Niet waarunder the red sky schreef:Dat 'stamboom aangevraagd' wordt niet altijd meer geaccepteerd. Officieel moet een Nederlandse hond zijn ingeschreven in het NHSB.ladybird schreef:Als je de stamboom nog niet hebt, dan kan je bij nhsb nr: stamboom aangevraagd.

Nee, ik heb alleen een factuur gekregen. Die is betaald en dat is het. Ik heb wel het stamboomnummer van haar Deense stamboom.ladybird schreef:Ja je hebt haar (voorlopige) NHSB nr toch al binnen? Dan kan je gewoon gaan inschrijven. Dat voorlopige nhsb nr wordt haar definitieve nr namelijk. Ik deed het met zowel Mitya als Thorben ook al direct na het ontvangen van de brief met het voorlopige nr.hercujess schreef:Ik wil Mae (en misschien Sterre ook) inschrijven, maar weet iemand hoe dat gaat met een importhond? Het wachten is op de chipper om haar chip te controleren en het bijschrijven in het NSHB. Kan ik dan al wel inschrijven?
Als je de stamboom nog niet hebt, dan kan je bij nhsb nr: stamboom aangevraagd. Je moet zo wie zo wel vermelden dat het een import is bij het nhsb nr.
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Contacteer:
Op de factuur staat het stamboomnummer als het goed is?hercujess schreef:Nee, ik heb alleen een factuur gekregen. Die is betaald en dat is het. Ik heb wel het stamboomnummer van haar Deense stamboom.ladybird schreef:Ja je hebt haar (voorlopige) NHSB nr toch al binnen? Dan kan je gewoon gaan inschrijven. Dat voorlopige nhsb nr wordt haar definitieve nr namelijk. Ik deed het met zowel Mitya als Thorben ook al direct na het ontvangen van de brief met het voorlopige nr.hercujess schreef:Ik wil Mae (en misschien Sterre ook) inschrijven, maar weet iemand hoe dat gaat met een importhond? Het wachten is op de chipper om haar chip te controleren en het bijschrijven in het NSHB. Kan ik dan al wel inschrijven?
Groetjes, Karen