Situatie veranderde niet, dus weer terug en werd mbv een echo de buik onderzocht. De DA zag twee iets afwijkende beelden op de echo; vloeibare maaginhoud die een soort van afwijkende beweging maakte en een kleine afwijking aan de milt. Er werd besloten om Willow daar te houden en met behulp van contrast vloeistof nog enkele foto's te maken. Wel de afspraak gemaakt dat bij elke twijfel ze Willow onmiddelijk zouden opereren omdat ik en ook de DA een vermoeden hadden dat ze wellicht iets opgegeten kon hebben, het is per slot van rekening een Bull Terrier.
Kreeg niet veel later een telefoontje dat ze idd gingen opereren en het lange wachten kon beginnen. Toch nog vrij snel het verlossende telefoontje; operatie geslaagd en er was een 'prop' uit haar darmen gehaald. Ze wilden haar de nacht daar houden maar heb wel aangegeven dat als ze helemaal wakker was en alles in orde dat ik haar heel graag op wilde komen halen.
Een uur of 2 later telefoon, Willow is helemaal wakker, heeft het koud (door de narcose) en wil steeds op de bank klimmen om erop te gaan liggen, dus gelijk in de auto gestapt en Willow gehaald. De prop bleek een dop van een plastic fles te zijn, deze heeft, nu terugdenkend misschien langer dan 3/4 jaar in haar maag gezeten, ze loopt op het strand altijd met plastic flessen the spelen, tijdens één van deze wandelingen zegt Cees tegen mij, heb jij gezien waar die dop is gebleven? Ik ging ervan uit dat deze ergens onder het zand was verdwenen, niet dus. Zo'n dag of drie/vier geleden is deze dop vanuit de maag naar haar darmen verhuist en veroorzaakte een verstopping.
Gelukkig, geen inwendige schade aangericht en ook de operatie verliep heel vlot, ze heeft alweer gegeten - hele kleine porties verdeeld over de hele dag, de eetlust is weer als vanouds. Heb behoorlijk in de rats gezeten want niet altijd loopt het zo goed af als met Willow.

Gisteravond, net weer thuis

Vandaag, kijkend naar haar favoriete zender - animal planet

Haar 'kleine' broertje Lucek houd haar goed in de gaten

Als ik zielig kijk, krijg ik dan ook extra aandacht?