Momenteel gebruik ik voor het trainen gelderse worst en dat gaat opzich wel aardig, maar volgens mij kan het nog beter!
Wat gebruiken jullie voor het trainen?
Moderator: moderatorteam

.jpg)

fenneke schreef:ik heb ook vanalles geprobeerd maar hij doet nergens een moord voor![]()
dus ik lees graag mee

In de kategorie "domme vragen"... rauw of gebakken/gefrituurd?marye schreef:De top is toch wel frikandel.

massam schreef:fenneke schreef:ik heb ook vanalles geprobeerd maar hij doet nergens een moord voor![]()
dus ik lees graag mee
dan heb je niet goed genoeg gezocht![]()
ik heb al 500 mensen gesproken die zeggen dat hun hond nergens voor warm draait en nog geen enkele meegemaakt waar dat ook echt zo bij was

fenneke schreef:massam schreef:fenneke schreef:ik heb ook vanalles geprobeerd maar hij doet nergens een moord voor![]()
dus ik lees graag mee
ik heb al 500 mensen gesproken die zeggen dat hun hond nergens voor warm draait en nog geen enkele meegemaakt waar dat ook echt zo bij was
ja ik heb sams brok nog niet geprobeerd inderdaad![]()
maar verder alle lekkeredingen die hier genoemd zijn wel
ook de bal is niet in alle gevallen een optie hoewel hij daar ook stapel op is
dus ik hoop nog steeds

proplan is hier ook vast wel te koop zal eens kijken naar een proefzakjemassam schreef:fenneke schreef:massam schreef:
ja ik heb sams brok nog niet geprobeerd inderdaad![]()
maar verder alle lekkeredingen die hier genoemd zijn wel
ook de bal is niet in alle gevallen een optie hoewel hij daar ook stapel op is
dus ik hoop nog steeds
je woont helaas precies de verkeerde kant op. ik pendel veel tussen hier (omg. nijmegen) en zuid Limburg, maar da's precies de verkeerde helft van nederland hihi

Irisz schreef:Ik hoor heel vaak frikadel! Die gaan we dus zeker eens proberen.
Is dat ook echt iets dat je meeneemt naar de cursus?
Frikadelletjes bakken, afkoelen, stukjes snijden en hop, in de jaszak?

JaIrisz schreef:Ik hoor heel vaak frikadel! Die gaan we dus zeker eens proberen.

ik neem hen zo rauw mee hoor in plakjesIrisz schreef:Ik hoor heel vaak frikadel! Die gaan we dus zeker eens proberen.

Hahaha, dat had ik zelf ook al wel bedacht.massam schreef:Irisz schreef:Ik hoor heel vaak frikadel! Die gaan we dus zeker eens proberen.
of niet bakken, gewoon ontdooien en in stukjes zoals rodiworst (dus niet los in je zak, da's viezig)