In de buurt:
Een man met een wit Staffordteefje en pekingeesachtig hondje. Eerstgenoemde bijt (hond en mens) zodra ze de kans krijgt, de andere luistert voor geen meter. Zoonlief heeft een Staffordreu, maar die komt niet veel buiten. Is erg agressief.
Een man met een leuk wit hondje, middenslagformaat, leuk speels dier. Heeft ie uit het asiel gehaald. Is zo enorm opgeknapt. Speelde veel met Kazan.
Benedenbuurvrouw met oude angstige Golden, Cindy heet ze, erg lief dier.
Overburen met Oud Duitse Herderreu Elmo en bejaarde Labkruising Bram.
Vrouw met kruising Herder, erg agressief naar andere honden. Is van pup af aan nooit in contact gebracht met andere dieren, en moest altijd strak langs het been lopen, nu nog steeds.
Langs het spoor:
De ex van mn ex (jaja

) met haar 2 Labradors, kom ze ook op het bedrijventerrein weleens tegen.
En dan in het park:
Vrouw met Ierse Setterteef, Tessa, loopt vaak samen met een vrouw met Cocker-reutje Bo
Man met 2 Patrijzen/Heidewachtels, grijpen alles op 4 poten, maar meneer laat ze nog steeds los, ondanks de waarschuwingen en aangiftes...
Vrouw (soms man) met kruising Mechelaar/Lab, Tikoes, en een Saarloos, oud diertje
Vrouw met 3 honden, schapendoes kruisingen of zo. Altijd blaffen, maar vervolgens niet langs ons heen durven.
Vrouw met 2 Jackies, leuke hondjes, speelden vaak met Kazan.
Oude man met oude Jack, loopt altijd met een wandelstok, sinds zijn hondje is gegrepen door een Herder, was er heel slecht aan toe. Nu heeft ie die stok bij zich om te meppen.
Man met 2 Cavaliertjes, waarvan 1 erg angstig hondje
Nu met Shendor ontloop ik sommige mensen, en hun mij, ik probeer het langzaam op te bouwen.
Kom weleens een vrouw met een Teckel tegen, en die roept vanaf een afstandje al: k doe haar even aan de lijn! Ze weet dat als haar hondje losloopt dat ze dan naar Shendor gaat, en die naar niet altijd van gediend is. Dus ben erg blij met haar, een van de weinigen hier in de buurt die een beetje hondengedrag begrijpt.