linlin schreef:smoekie schreef:
Waarom loop jij dan met je hond in een speeltuin????

waarom niet? speeltuinen zijn dermate aanwezig in mijn buurt dat ze vrijwel niet te vermijden zijn en ik heb weinig zin om mij beperkingen op te laten leggen puur om het feit dat ik geen kinderen heb. en ook geen aanrechtsubsidie ontvang, laat staan fokpremie.
die hysterische privileges van koters storen mij mateloos.
In apeldoorn kregen ze het voor elkaar de enige grote uitlaatplaats om te bouwen tot kinderspeelplaats... Tja die waren er ook niet genoeg in de buurt, laten we zeggen en stuk of 3 grote speelplaatsen binnen een straal van 500 meter.
En voor de honden

niks.
Ik ruim het alleen op als het ergens ligt waar je er last van zou kunnen hebben en dat zou de stoep zijn (dan zou ik het wel in de goot moffelen) en een eventueel grasveldje waar veel gespeeld wordt.
Het grasveld tegenover mijn (tot voor kort) woning, daar ruimde ik het nooit op, iedereen liet daar de hond uit en niemand die er last van had. Ook ik niet zomers terwijl ik er een paar meter vanaf woonde.
Hondenbelasting was al helemaal van de zotte, ik betaalde 1500 euro per jaar en geen eurocent die werd besteed aan maar iets van honden.
Waar ik nu woon lopen ze alleen maar los op een industrieterrein, ruim het daar dus ook niet op het is zo groot met veel bosjes en grasjes dus ik zou het niet eens weer terug kunnen vinden.
Overigens heb je daar dus gelukkig ook geen last van kinderen en hun privileges!