Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Nummer 1 zonder gewei (dames, dat ding op zijn kop is een gewei!!!)
En dan zo uitsnijden dat de gehele onderkant rood is (zijkanten en stukje onderkant eraf dus)
(maar echt creatief ben ik niet)
Niets, maar dan ook niets komt zo vriendelijk op je af als een kletsnatte hond.
Ik vind het wit om de krans niet mooi. Net alsof je de hond en de krans niet groter kon krijgen.
Wel knap dat je dit kan hoor, ik kom niet verder dan letters plakken in een bestaande foto.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom je voor zulke afwijkende kleuren voor de rest van de kaart gekozen hebt?
Persoonlijk vind ik dat wit en dat blauw niet zo mooi samen met de kleuren van de krans en die is inderdaad een beetje klein in het geheel.
In plaats van de aandacht naar je hond gaat nu de aandacht naar de open witte plek en het hele felle blauw van de omlijsting.
you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
ehmm heel erg of topic,
maar Lidy2 is van resanito toch,
waarom een link naar http://www.buitenlandsehonden.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
ipv naar Resanito?
Job schreef:ehmm heel erg of topic,
maar Lidy2 is van resanito toch,
waarom een link naar http://www.buitenlandsehonden.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
ipv naar Resanito?
Ik 'ben' ook van buitenlandse honden in het algemeen en dat heet kruisbestuiving! Hier verwijs ik naar buitenlandse honden en op http://www.buitenlandsehonden.nl" onclick="window.open(this.href);return false; naar Resanito. Kan 't ermee door, vind je?
Allereerst, knap dat je zo creatief bent in het bewerken, ik kan dat helemaal niet!
Ik vind het niet zo mooi, de laatste heeft erg weinig met kerst te maken, eerder met de herfst...
lianne05 schreef:Allereerst, knap dat je zo creatief bent in het bewerken, ik kan dat helemaal niet!
Ik vind het niet zo mooi, de laatste heeft erg weinig met kerst te maken, eerder met de herfst...
Dit heb ik niet bewerkt deze foto is zo gemaakt!
Ik heb hem dus ook begraven in de bladeren!
Ik ben er blij mee
lianne05 schreef:Allereerst, knap dat je zo creatief bent in het bewerken, ik kan dat helemaal niet!
Dit heb ik niet bewerkt deze foto is zo gemaakt!
Ik heb hem dus ook begraven in de bladeren!
Ik ben er blij mee
Hahah das helemaal knap, ik zou zweren dat je hem zo bewerkt had! grappig zeg!
Als jij hem zo leuk vind is het toch