Vandaag is Bluffie aangekeurd in Kkl2 voor de duur van 1 jaar.

Het pakwerk (bedankt Raymond) ging prima, mooi lossen, volle beet, een Uitgesproken.
Connie stond aan 1 kant van het veld rond de ring en ik aan de andere, Dat was te moeilijk voor Bluffie en je raad het nooit haahhaaa, we werden beide weggestuurd. Connie moest achter de caravan van het secretariaat en ik terug naar mn auto haahhaaaa.
Maar toen ging ze gelijk prachtig draven. Jammer dat ze af en toe wat terug zakte (denk door de pijn aan haar pootje). Ze heeft 3 maal een rondje moeten lopen en heeft toen zat laten zien voor dit moment.
De keurnmeester zei: ze heeft alle eigenschappen voor een Kkl1-hond maar moet nog ff meer laten zien dat ze het hele rondje zo mooi kan draven. Daarom mag Connie volgend jaar nog eens terug komen.
We zijn hartstikke blij en Connie gaat flink hoppen aankomend jaar.
We hadden ook een perfecte en zeer jonge uitbrengster, de oudste dochter van Yolanda Loef (ben haar voornaam vergeten, sorry). Hartelijk bedankt hiervoor, ook namens Bluffie.
En de kantine was heel goed verzorgd. Wat een heerlijke sate maken ze daar mmmmmmm. Diegene die niet zijn komen kijken door het regenachtige weer vandaag ... jullie hebben wat gemist.
Alle mensen van de club wil ik bedanken voor de goede verzorging van de door en door natte deelnemers en toeschouwers.