Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Bluffie is aangekeurd voor 1 jaar

Voor de evenementen die niet in de andere rubrieken passen.
Ook geschikt voor aankondigingen met betrekking tot workshops en lezingen.

Moderator: moderatorteam

theab
Actief
Mijn ras(sen): Duitseherders uit de werklijn
Contacteer:

Bluffie is aangekeurd voor 1 jaar

Ongelezen bericht door theab »

Het is Connie gelukt!
Vandaag is Bluffie aangekeurd in Kkl2 voor de duur van 1 jaar.
Afbeelding

Het pakwerk (bedankt Raymond) ging prima, mooi lossen, volle beet, een Uitgesproken.

Connie stond aan 1 kant van het veld rond de ring en ik aan de andere, Dat was te moeilijk voor Bluffie en je raad het nooit haahhaaa, we werden beide weggestuurd. Connie moest achter de caravan van het secretariaat en ik terug naar mn auto haahhaaaa.
Maar toen ging ze gelijk prachtig draven. Jammer dat ze af en toe wat terug zakte (denk door de pijn aan haar pootje). Ze heeft 3 maal een rondje moeten lopen en heeft toen zat laten zien voor dit moment.

De keurnmeester zei: ze heeft alle eigenschappen voor een Kkl1-hond maar moet nog ff meer laten zien dat ze het hele rondje zo mooi kan draven. Daarom mag Connie volgend jaar nog eens terug komen.

We zijn hartstikke blij en Connie gaat flink hoppen aankomend jaar.

We hadden ook een perfecte en zeer jonge uitbrengster, de oudste dochter van Yolanda Loef (ben haar voornaam vergeten, sorry). Hartelijk bedankt hiervoor, ook namens Bluffie.

En de kantine was heel goed verzorgd. Wat een heerlijke sate maken ze daar mmmmmmm. Diegene die niet zijn komen kijken door het regenachtige weer vandaag ... jullie hebben wat gemist.
Alle mensen van de club wil ik bedanken voor de goede verzorging van de door en door natte deelnemers en toeschouwers.
groetjes van Thea, Saartje, Atlas, Blufie en Coca
http://www.burgerboschoase.nl
Afbeelding
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Re: Bluffie is aangekeurd voor 1 jaar

Ongelezen bericht door alm@ »

Gefeliciteerd :ok:
Afbeelding
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

Gefeliciteerd!
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
CharlesvdBerkt
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herders

Ongelezen bericht door CharlesvdBerkt »

Ik had via een PB-tje van Connie de uitslag al gelezen.

Beiden gefeliciteerd

Kirsten Loef heeft trouwens ook onze honden een keer voorgebracht op een clubmatch in Belgie en die meid heeft er echt gevoel voor.
blondie
Zeer actief

Ongelezen bericht door blondie »

bedankt voor de felicitaties! Ik was best wel gespannen.. het was een beetje dubbel.. wetend dat je hond geblesseerd is maar omdat dit de laatste aankeuring is voor de eerste loopsheid en thea, fokster natuurlijk wil fokken met aankeuring, gewoon dus volgens het boekje, logisch.. ed getest, hd getest.. dan wil je ook wel alles zoals gevraagd wordt bij de duitse herders.. een hond die het spel leuk vind en graag meegaat en meedoet met de baas vergeet ook wel zijn pijn.. tijdens de moedproef en lopen zagen ze ook niets aan haar.. aan het eind van de dag stond ze toch met de poot in de lucht.. en ja ik had haar in de ochtend twee pijnstillers gegeven in overleg met de da.

Maar mooi resultaat heeft het meisje maar mooi gedaan, samen met dus Kirsten de voorbrengster.. super gedaan .. zo even een hond overnemen die ze niet kent en ook best wel dwars kan liggen.. ook zij had gehoopt op KK1 omdat Bluf zg liep op de cm..

Poot Inge O is nog niet goed..is dik, en ik zag vandaag zelfs wijken van de teen, een clublid heeft een mechel die een gebroken teen had..vanaf middenbeen, die tapete in als hij ging trainen om de tenen bij elkaar te houden en dat ze dus niet konden wijken... ik denk dat ik dat ook maar ga doen.. voor nu heb ik telkens lijnrust en kort wandelen.. maar in het koppie wil ze werken.. en bij elkaar houden die gewrichten als je wat gaat doen lijkt me voor nu wat beter.. het is even afwachten.. maar we zijn nu al vier weken verder.. en die teen is echt dik nog.. maar ze belast hem wel met wandelen en normaal.. soms heel licht zie ik manken., maar verders niet.. ja in stand ontlast ze en het is dik.. even afwachten.. voor nu is bij mij de spanning eraf.. mutsje is aangekeurd en met een mooi rapport... deed me toch wel wat.. koud een jaar bij me.. vzh, ipo cm en een aankeuring... en gewoon helemaal blij oud baasje te zien.. maar net zo blij met mij :mrgreen:
Zei het tegen Thea ook.. ineens duikt ze omhoog bij the.. vervolgens rechterpoot op the haar schouder, linker op de mijne.. the krijgt een lik en ik krijg een lik en haar nek in mijn nek...heerlijk om zo een hond over te nemen..blij om degene te zien waar ze bij geboren is en tweeenhalf jaar is geweest..en toch ook subtiel laat zien dat ik het voor haar ben ook.. herplaatsen is zo slecht nog niet in sommige situaties.. :wink:
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door renee-uk »

gefeliciteerd Con, Thé en Bluf
hartstikke goed gedaan :ok:
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Carool
Actief
Mijn ras(sen): Duitse Herders Ronin & Ran

Ongelezen bericht door Carool »

Gefeliciteerd.... Echt toppie :ok:

Groetjes Carool
"Alles van waarde is weerloos"
Lucebert 1924-1994

Foto's
Stamboom Ronin
Stamboom Ran
*Esther
Zeer actief

Ongelezen bericht door *Esther »

Gefeliciteerd!!!
blondie
Zeer actief

Ongelezen bericht door blondie »

bedankt voor de felicitaties.. zit toch meer aan vast dan ik dacht haha vzh, ipo en dan een cm voordat je naar een aankeuring mag.. dan daar weer een moedproef dus dat ze op de pakwerker afgaat, en dan weer de hond laten beoordelen op raskenmerken en eigenschappen en gang.. maar goed alle stadia met koud een jaar doorlopen.. oktober tot nu.. nu dus wachten op de loopsheid en mag ze zich laten dekken door een knappe man.. alles volgens het boekje.. hoop ik dat ze hem net zo leuk vind als dat ze Finn vind.. maar goed.. heb me laten vertellen dat als ze G.l zijn ze het niet zo nauw nemen :o
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door ranetje »

Zie dit nu pas.
Wat mooi :D
Gefeliciteerd!! :ok:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Plaats reactie

Terug naar “Evenementen”