Oja, Konijnen kan je toch in zijn geheel invriezen met orgaan en al?
Wat een onderneming dat rauwvoeren, die knijnen lijken wel heel erg op mijn polleke en vrouwkje van vroegah.....
Moderator: moderatorteam

Als je rauw voert is een vlijmscherp vleesmes, hakbijl, wetter en een houten plank, geen overbodige luxe.Aiko 09 schreef:ok dat kan ik proberen... ze hebben nog wel helemaal hun vachtje. Ik heb niet echt goede messen in huis, het is toch geen probleem om de andere 3 heel in te vriezen en maandag even naar mijn slager te brengen?

Ik was van plan een keertje aan te wippen met Durga bij me, maar ik denk dat ik even wacht tot nà maandag.Aiko 09 schreef:@ kitty2, dat was handig geweest haha, ik moet er zelf ook maar aan wennen.. Ik zet een slachtsetje op mijn verlanglijstje...
maarre om nog even terug te komen op mijn vraag, konijnen kan je toch in zijn geheel invriezen?
ik ga straks of morgen even aan de slag met knippen, het bloed vliegt je dan toch niet om de oren?
ja hoor die kun je volgens mij gewoon in de vriezer gooien, als het goed is zijn ze al wat uitgebloed ( ik weet niet hoe ze dood gemaakt zijn en waar je ze gehaald hebt?)Aiko 09 schreef:@ kitty2, dat was handig geweest haha, ik moet er zelf ook maar aan wennen.. Ik zet een slachtsetje op mijn verlanglijstje...
maarre om nog even terug te komen op mijn vraag, konijnen kan je toch in zijn geheel invriezen?
ik ga straks of morgen even aan de slag met knippen, het bloed vliegt je dan toch niet om de oren?

Je bent heel wat dapperder dan ik destijd. Ik hield het lekker op rodi schijven met brood en tomaatjes.Aiko 09 schreef:waar ben ik aan begonnen???
Hoe ging dat liedje ook al weer van Youp van 't Hek over Flappie?Aiko 09 schreef:ik ben anders nog steeds moed aan het verzamelen...

Ik zou ze weg doenAiko 09 schreef:HELLUP wat doe ik met die darmen??? Zie nog allemaal halfverteerde brokjes zitten... en het stinkt....

http://www.youtube.com/watch?v=3jvH1CadyNoAiko 09 schreef:HELLUP wat doe ik met die darmen??? Zie nog allemaal halfverteerde brokjes zitten... en het stinkt....
Dat vinden ze hier juist heerlijkmarye schreef:Ik zou ze weg doenAiko 09 schreef:HELLUP wat doe ik met die darmen??? Zie nog allemaal halfverteerde brokjes zitten... en het stinkt....

christo schreef:http://www.youtube.com/watch?v=3jvH1CadyNoAiko 09 schreef:HELLUP wat doe ik met die darmen??? Zie nog allemaal halfverteerde brokjes zitten... en het stinkt....
![]()
![]()

Ach gos... voortaan voor konijntjes bij de poelier langs. En dan zorgen dat je ze zonder koppie eraan meekrijgt. Aiko groeit zonder zulke toeren ook wel gezond en sterk op hoor.Aiko 09 schreef:christo schreef:http://www.youtube.com/watch?v=3jvH1CadyNoAiko 09 schreef:HELLUP wat doe ik met die darmen??? Zie nog allemaal halfverteerde brokjes zitten... en het stinkt....
![]()
![]()
ik ben misselijk..... En ik voel me een hele grote dierenbeul ook al was t beest al dood...

Uhm, nou ik stond er als kind al met mn snufferd bovenop als er geslacht werd, dus voor mij is er niks raars of zieligs aan, zal ik nu wel gaan vertellen hoe ik het doe als je al zo misseleijk bent?Aiko 09 schreef:Ik weet dat het konijn er niets meer van voelt maar T STINKT zo, het ruikt naar konijnendarminhoud.... je zag de brokjes gewoon nog zitten....
Kitty hoe doe jij zo'n beest delen? Ben je er snel aan gewend geraakt want ik voel mijn maaginhoud (frietjes en een loempia) omhoogkomen...
Gelukkig is het geen etenstijd meer, ik met mn smakelijke topics......