HHmm ja ik ken het probleem.....onze hond kan niet met reuen....en dan zal je net zien dat de honen die los lopen reuen zijn.
Daar wordt ik ondertussen ook helemaal schijt ziek van...en als je vraagt of ze hun hond misschien even aan willen lijnen dan krijg je steevast te horen ....maar hij doet niks hoor.
Dus moet ik het hele verhaal uitleggen en dan nog snappen ze het niet.
laatst kwam er een skipperke op mijn hond af die zou de onze wel even pakken....grommen tandjes ontbloot kleine ding zou Quibus wel even pakken (ook een reutje)
Dus ik roepen naar die vrouw van zou je je hondje wel even willen pakken want dit gaat niet goed (ik begin altijd heel netjes

alleen als ze niet luisteren is dat niet van lange duur) mvr luisterde niet,alleen maar roepen naar het beestje....dus ik weer zou je GVD je hondje even willen pakken want dit gaat op de harses verkeerd.....en hop daar sprong ie al op Quibus af....maar mijn voet was sneller,dus heb em een schop in zijn kont gegeven.dat stomme mens gooit der hondje in de auto en rijdt zonder wat te zeggen weg. :M:
Het liefst had ik haar een trap verkoch want dat beestje weet niet beter..........
Maar ik kan me voorstellen dat je niet lekker meer met je hojnd over straat loopt........zo nu en dan heb ik daar ook last van.
Wat zou het toch een boel ellende schelen als men zich gewoon aan de aanlijn plicht houdt.....maar ja er lopen altijd eikels rond.
Ik zou toch pogen om een gesprek met die lui aan te gaan.....en zijn ze niet voor rede vatbaar dan kan je het altijd nog anders spelen.