Wij hebben nette vissers hier... geen dode vissen met haakjes.. wel veel blikjes van bonduel mais... die half geopend blijven liggen.. kapotte bierflesjes.. lekker scherp ook als je daar met een poot in gaat staan...Badu schreef:Jaap* schreef:En zorg ik dat mijn hond niet in de buurt komt van hysterische ouders met hysterische kinderen.![]()
Houden wij hier ook helemaal niet van....
En vissers! Die passen ook slecht in het plaatje van de sociale parkbezoeker.... Pleuren hun 'prooi' op de kant zodat mijn boefjes er mee aan de haal gaan.... Op zich niet erg, past binnen het menu maar die lugubere haakjes die ze er in achter laten..... :N:
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hondeneigenaren zijn asociaal!!
Moderator: moderatorteam
-
blondie
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Re: Hondeneigenaren zijn asociaal!!
-
Boukje
Ik ben het er mee eens dat veel hondeneigenaren asociaal zijn. Hoe vaak er hier in de wijk geen poep op de stoep ligt en ik woon tegenover een kinderspeelveldje, daar worden honden ook gewoon uitgelaten
Ik moet wel zeggen dat ik zelf NOOIT de ontlastig opruim. Dit omdat Sara ALTIJD diep in de struiken poept of in het bos. Maar mocht er een keer een ongelukje (op de stoep ofzo) gebeuren en ik geen zakje op zak hebben dan loop ik er des noods voor terug om het op te ruimen, want ik heb echt een hekel aan poep op de stoep.
Ik moet wel zeggen dat ik zelf NOOIT de ontlastig opruim. Dit omdat Sara ALTIJD diep in de struiken poept of in het bos. Maar mocht er een keer een ongelukje (op de stoep ofzo) gebeuren en ik geen zakje op zak hebben dan loop ik er des noods voor terug om het op te ruimen, want ik heb echt een hekel aan poep op de stoep.
- [Sandra]
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse bulldog x Maltezer
- Aantal honden: 1
Mijn pup poept meestentijds nog in mijn eigen tuin... aan wie betaal ik dan hondenbelasting
De enkele keer dat hij het wel buiten de tuin doet, ruim ik het op als het midden op straat is. Als hij in het park of op de hondenuitlaatplek poept, laat ik het liggen. Zeker als daar van die drollen bij liggen van honden die een paar maatjes groter zijn dan die pup van mij.
Op kinderspeelplekken laat ik hem nauwelijks en als hij daar al poept ruim ik het op. En als ik hier door de wijk loop is het één doorlopend Nee, met al die zooi die mensen hier op straat gooien. Ik heb Otto al meer dan eens kauwgum en gebruikte papieren zakdoekjes uit zijn bek mogen trekken... wie is er dan aso?

De enkele keer dat hij het wel buiten de tuin doet, ruim ik het op als het midden op straat is. Als hij in het park of op de hondenuitlaatplek poept, laat ik het liggen. Zeker als daar van die drollen bij liggen van honden die een paar maatjes groter zijn dan die pup van mij.
Op kinderspeelplekken laat ik hem nauwelijks en als hij daar al poept ruim ik het op. En als ik hier door de wijk loop is het één doorlopend Nee, met al die zooi die mensen hier op straat gooien. Ik heb Otto al meer dan eens kauwgum en gebruikte papieren zakdoekjes uit zijn bek mogen trekken... wie is er dan aso?

Groetjes,
Sandra
- Renee1966
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Duitse Staande Langhaar - Labrador
X Border Terriër - Jack Hussel - Aantal honden: 2
Ik denk dat niet dat alle hondeneigenaren asociaal zijn, maar wel dat er asocialen zijn die honden hebben.
Dat zijn de types waarvan de hond overlast geeft en waar jij als niet asociale hondeneigenaar op aangekeken wordt.
Klein voorbeeld:
Vandaag nog was ik op een overdekt winkelcentrum (honden niet toegestaan), had iemand z'n hond toch meegenomen, ook nog even laten kleien voor de ingang van een winkel en natuurlijk niet opgeruimd
Dat snap ik dus echt niet, mijn hond mag op de toegestane plekken zijn behoefte doen en als we ergens een ongelukje hebben (wat eigenlijk zelden voorkomt, omdat ze niet op stenen wil poepen/plassen) ruim ik dat op.
Heb wel eens ergens aangebeld voor een plastic zak omdat een van mijn honden op de stoep poepte (na een uitgebreide wandeling overigens
).
Dat zijn de types waarvan de hond overlast geeft en waar jij als niet asociale hondeneigenaar op aangekeken wordt.
Klein voorbeeld:
Vandaag nog was ik op een overdekt winkelcentrum (honden niet toegestaan), had iemand z'n hond toch meegenomen, ook nog even laten kleien voor de ingang van een winkel en natuurlijk niet opgeruimd
Dat snap ik dus echt niet, mijn hond mag op de toegestane plekken zijn behoefte doen en als we ergens een ongelukje hebben (wat eigenlijk zelden voorkomt, omdat ze niet op stenen wil poepen/plassen) ruim ik dat op.
Heb wel eens ergens aangebeld voor een plastic zak omdat een van mijn honden op de stoep poepte (na een uitgebreide wandeling overigens
-
chrico
- Zeer actief
Er zullen asociale hondenbezitters zijn maar ook gewoon sociale 
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
-
Rhiannon
- Zeer actief
Fijne conclusie trek jij daar even en presenteert het ook nog als een feitJWF schreef: knip en plak
Hieruit kan ik niet anders concluderen dan dat hondeneigenaren asociiaal zijn. De 38% die het soms opruimen, ruimen het dus meestal niet op, en de 7% die anders heeft ingevuld heeft alleen een smoes om het niet te doen.
.
Ik vind ( mening ) wanneer iemand een natuurlijk afbreekbaar product niet opruimt niet meteen asociaal is.
Misschien is die persoon wel alle dagen werkzaam als vrijwilliger is een bejaarde huis of ergens anders,ik snap het hele drama niet over die drollen twee regen buien en het is weg.
Nee, neem dan die fijne plastic zakjes mee voor je poepje die doen er 10 tot 20 jaar over om te verteren.
Als je een beetje rekening houd met het uitlaten dus bv niet in een speeltuin of een speelweide en niet op de stoep zie ik de noodzaak van het opruimen niet in.
- smoekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JH
Rhiannon schreef:Fijne conclusie trek jij daar even en presenteert het ook nog als een feitJWF schreef: knip en plak
Hieruit kan ik niet anders concluderen dan dat hondeneigenaren asociiaal zijn. De 38% die het soms opruimen, ruimen het dus meestal niet op, en de 7% die anders heeft ingevuld heeft alleen een smoes om het niet te doen.
..
Ik vind ( mening ) wanneer iemand een natuurlijk afbreekbaar product niet opruimt niet meteen asociaal is.
Misschien is die persoon wel alle dagen werkzaam als vrijwilliger is een bejaarde huis of ergens anders,ik snap het hele drama niet over die drollen twee regen buien en het is weg.
Nee, neem dan die fijne plastic zakjes mee voor je poepje die doen er 10 tot 20 jaar over om te verteren.
Als je een beetje rekening houd met het uitlaten dus bv niet in een speeltuin of een speelweide en niet op de stoep zie ik de noodzaak van het opruimen niet in.
Natuurlijk afbreekbaar "product" of niet. IK wordt knettergek van die asociale die hun honden precies voor of net om het hoekje van laten schijten. 2 tellen niet opletten en je hele zooi zit onder de shit. Kids letten al helemaal nergens op dat kan ik 100x zeggen dus dan ruik ik ineens wat en ja hoor, dan heeft er weer 1 van de 2 een grote plakkaat onder de schoenen die buiten precies voor de ingang even geplet en uitvergroot is
Als ze hun hond al laten schijten zonder het op te ruimen is 1, maar is het dan zoveel moeite om een stokje te pakken of af te breken van de heg om die shit van hun hond ff tegen het muurtje aan te rollen.
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
-
Felix
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
Hier is het vastgesteld, dat je de hondenpoep van je hond opruimt, mits hij of zij niet in het plantsoen gepoept heeft, dan hoeft het namelijk nietJWF schreef:Zoals blijkt uit de pol "ruim jij de ontlasting van je hond op" antwoord slechts 35% met ja, tegenover 19% met nee, echter 38% geeft aan het soms te doen en 7% antwoord anders.
Moge duidelijk zijn dat ik het zelf wel opruim, ben in mijn buurt (bijna) de enige. Heb contact opgenomen met het stadsdeel en wat blijkt, iedereen moet de hondenpoep wel degelijk opruimen. Omdat de controle hierop niet tot nauwelijks bestaat, ruimt dus bijna niemand de hondenpoep op.
En aangezien mijn hond altijd in het plantsoen poept, hoef ik het dus niet op te ruimen, iets wat de gemeente dus wel doet
En hier in Apeldoorn is er wel degelijk controler erop (milieu politie!)
Qua Patet Orbis (Zo wijd de wereld strekt!)
Laika's weblog klik hier!
Laika's hondenforum klik hier
Laika's foto album klik hier
-
Neeltje
Hier ook, ligt er echt heel erg veel, en ik dan het kleine poepje van Tirsa opruimen, terwijl er een meter verder een gigantisch grote drol ligt. Of er zijn er hier ook die ze gewoon midden op de stoep laten poepen. Ik weet nog steeds niet wie het is, maar als ik daar toch achter kom, heeft die binnen de kortste keren een aardig pakketje voor z'n voordeur liggen.ranetje schreef:Op straat en in de parkjes opruimen.
Ik ruimde het ook op op het strand als ik daar kwam.
Het is daar nog heel gemakkelijk op te pakken ook dus ik zou niet weten waarom je het daar zou laten liggen?![]()
Of daar opruimplicht is of niet doet er volgens mij niet toe.
Als de honden in de bosjes duiken om te poepen vind ik het wat anders.
Wat er op de paden terecht komt zou ik opruimen als mijn honden dat deden.
De percentages die je geeft daar kan ik niks mee eerlijk gezegd
Ik weet alleen dat er hier in parken met opruimplicht nogal veel hondenpoep ligt
- Badu
- Zeer actief
- Contacteer:
Kindjes leren uit de dopjes te kijken?smoekie schreef:Natuurlijk afbreekbaar "product" of niet. IK wordt knettergek van die asociale die hun honden precies voor of net om het hoekje van laten schijten. 2 tellen niet opletten en je hele zooi zit onder de shit. Kids letten al helemaal nergens op dat kan ik 100x zeggen dus dan ruik ik ineens wat en ja hoor, dan heeft er weer 1 van de 2 een grote plakkaat onder de schoenen die buiten precies voor de ingang even geplet en uitvergroot isRhiannon schreef:Fijne conclusie trek jij daar even en presenteert het ook nog als een feitJWF schreef: knip en plak
..
Als je een beetje rekening houd met het uitlaten dus bv niet in een speeltuin of een speelweide en niet op de stoep zie ik de noodzaak van het opruimen niet in.![]()
- smoekie
- Zeer actief
Buiten het feit dat “volwassen”mensen uiteraard nooit in “andermans” shit trappen, misschien toch eens beter lezenBadu schreef:smoekie schreef:Natuurlijk afbreekbaar "product" of niet. IK wordt knettergek van die asociale die hun honden precies voor of net om het hoekje van laten schijten. 2 tellen niet opletten en je hele zooi zit onder de shit. Kids letten al helemaal nergens op dat kan ik 100x zeggen dus dan ruik ik ineens wat en ja hoor, dan heeft er weer 1 van de 2 een grote plakkaat onder de schoenen die buiten precies voor de ingang even geplet en uitvergroot isRhiannon schreef: Fijne conclusie trek jij daar even en presenteert het ook nog als een feit.
Als je een beetje rekening houd met het uitlaten dus bv niet in een speeltuin of een speelweide en niet op de stoep zie ik de noodzaak van het opruimen niet in.![]()
Kindjes leren uit de dopjes te kijken?
Zoals gezegd. Misschien iets beter lezensmoekie schreef:Kids letten al helemaal nergens op dat kan ik 100x zeggen dus dan ruik ik ineens wat en ja hoor, dan heeft er weer 1 van de 2 een grote plakkaat onder de schoenen die buiten precies voor de ingang even geplet en uitvergroot is![]()
En dan nog. Je zou niet eens op “hoeven” te letten als al die “asociale” er gewoon voor zorgen dat je er niet in “kan” trappen
Dat is de wereld op zijn kop wat jij nu zegt
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
Da's dan wel de omgekeerde wereldBadu schreef:Kindjes leren uit de dopjes te kijken?smoekie schreef: Natuurlijk afbreekbaar "product" of niet. IK wordt knettergek van die asociale die hun honden precies voor of net om het hoekje van laten schijten. 2 tellen niet opletten en je hele zooi zit onder de shit. Kids letten al helemaal nergens op dat kan ik 100x zeggen dus dan ruik ik ineens wat en ja hoor, dan heeft er weer 1 van de 2 een grote plakkaat onder de schoenen die buiten precies voor de ingang even geplet en uitvergroot is![]()
Hoe je het ook brengt ik vind niet dat je hondenstront op de stoep kunt laten liggen en ook niet op speelvelden of in het park op het gras.
Ik kan ook uit ervaring melden dat het heerlijk is om niet steeds naar de grond te hoeven kijken als je ergens loopt en gewoon in het gras kunt gaan zitten zonder een poepvrije plek uit te hoeven kiezen.
Als dat hier kan, kan dat in Nederland net zo goed.
Ze moeten gewoon de boetes voor wildpoepen hoger maken en de controle erop strenger.
Ja en meer hondenpoep prullebakken neerzetten, dat zeker ook.

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
-
Felix
- Zeer actief
- Contacteer:
Dames, houden we hét wel gezellig !? 
- renee-uk
- Zeer actief
waarom?Felix schreef:Dames, houden we hét wel gezellig !?
Een mening is een mening toch?
Ik zie niet in waarom die gezellig zou moeten zijn
Of zei je dit met de kerstgedachte in je achterhoofd?
Twee dagen per jaar verplicht aardig zijn en de andere 363/362 mag je elkaar gewoon weer afslachten?

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
-
Felix
- Zeer actief
- Contacteer:
Je kan een mening c.q. standpunt verkondingen, zonder elkaar steeds digitaal in de haren te vliegenrenee-uk schreef:waarom?Felix schreef:Dames, houden we hét wel gezellig !?
Nah, kerstgedachte .. Als jij dat zo graag wilt, be my guest!Of zei je dit met de kerstgedachte in je achterhoofd?
Twee dagen per jaar verplicht aardig zijn en de andere 363/362 mag je elkaar gewoon weer afslachten?![]()
-
Muk
Dat iemand de hondendrollen niet optuimt kan ook liggen aan de plek waarop de hond zijn ontlasting deponeert.
Ik ruim in ons dorp (als een van de weinige) de ontlasting van mijn hond op, ook al poept onze hond het liefst zo ver mogelijk in de struiken of in de berm. Dat anderen dat niet doen vind ik jammer, want de goede hondenbezitters lijden onder het gedrag van de minder goede hondenbezitters.
Buiten het dorp hangt het ervan af waar ik loop of ik het opruim of niet. Maar dat maakt mij nog niet tot een asociale hondenbezitter.
Ik ruim in ons dorp (als een van de weinige) de ontlasting van mijn hond op, ook al poept onze hond het liefst zo ver mogelijk in de struiken of in de berm. Dat anderen dat niet doen vind ik jammer, want de goede hondenbezitters lijden onder het gedrag van de minder goede hondenbezitters.
Buiten het dorp hangt het ervan af waar ik loop of ik het opruim of niet. Maar dat maakt mij nog niet tot een asociale hondenbezitter.
- Badu
- Zeer actief
- Contacteer:
Felix schreef:Dames, houden we hét wel gezellig !?
- renee-uk
- Zeer actief
Ik vlieg niemand in de haren, verkondig gewoon mijn mening en als dat jou niet gezellig genoeg is heb je pech m.a.w.: toughsky shitsky (zoals wij dat hier in huis noemen)Felix schreef:Je kan een mening c.q. standpunt verkondingen, zonder elkaar steeds digitaal in de haren te vliegenrenee-uk schreef:waarom?Felix schreef:Dames, houden we hét wel gezellig !?
Nah, kerstgedachte .. Als jij dat zo graag wilt, be my guest!Of zei je dit met de kerstgedachte in je achterhoofd?
Twee dagen per jaar verplicht aardig zijn en de andere 363/362 mag je elkaar gewoon weer afslachten?![]()
Waarmee precies zou ik jouw gast moeten zijn?

- smoekie
- Zeer actief
Gewoon in een simpel '" stadsdeel" of kort gezegd op/aan een plek waar je gewoon je hond niet hoort te laten schijten.Muk schreef:Dat iemand de hondendrollen niet optuimt kan ook liggen aan de plek waarop de hond zijn ontlasting deponeert.
JIj laat je hond toch ook niet voor de uitgang van iemands huis schijten? Daar kun je het gewoon mee vergelijken behalve met het feit dat mijn uitgang niet alleen die van mij is,maar ook nog die van 3 andere bewoners(buurvrouw rechts, en onderbuurvrouw links en rechts) en dat minimaal 3 blokken lang voor je het bos bereikt.
Dan zorg je toch dat je hond het die 150mtr wel ff volhoud of niet dan!
Edit:
En als jij als hondenbezitter van mening bent dat jij op deze plek je hond kunt en mag laten schijten zonder dit of daarheen te pleuren al dan niet met een stok bij gebrek aan een zakje of wat dan ook of om welke reden dan ook je je hond dat gewoon laat doen, ja dan ben je voor mij gewoon een asociale hondenbezitter
Laatst gewijzigd door smoekie op 04 dec 2009 20:31, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Felix
- Zeer actief
- Contacteer:
Je ventileert je mening dusdanig, dat jij niet meer openstaat voor de mening voor een ander, en iets genuanceerder reageren, dat is jou geheel vreemd blijkbaarrenee-uk schreef:Ik vlieg niemand in de haren, verkondig gewoon mijn mening en als dat jou niet gezellig genoeg is heb je pech m.a.w.: toughsky shitsky (zoals wij dat hier in huis noemen)Felix schreef: Nah, kerstgedachte .. Als jij dat zo graag wilt, be my guest!
Waarmee precies zou ik jouw gast moeten zijn?
En van dat 'gast gedeelte'.. You do the math, om maar eventjes in Engelse termen te blijven!
- smoekie
- Zeer actief
:lol:Badu schreef:Felix schreef:Dames, houden we hét wel gezellig !?![]()
Edit: Ik zou ook alleen maar daarop reageren
- Liesbeth
- Zeer actief
Ik neem aan dat je het tegen Badu hebt, want die geeft wel een heel "ongezellige" reaktie.Felix schreef:Dames, houden we hét wel gezellig !?
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
- renee-uk
- Zeer actief
Ik sta zeker open voor de mening van een ander, maar die ander moet wel van goede huize komen en de mening moet ook absoluut onderbouwd zijn.Felix schreef: Je ventileert je mening dusdanig, dat jij niet meer openstaat voor de mening voor een ander, en iets genuanceerder reageren, dat is jou geheel vreemd blijkbaar
En van dat 'gast gedeelte'.. You do the math, om maar eventjes in Engelse termen te blijven!
Ik hou niet zo van het zo-de-wind-waait-waait-mijn-jasje principe.
Maar als het je erg stoort kun je natuurlijk altijd de negeerknop gaan gebruiken, werkt uitstekend kan ik je uit ervaring melden behalve als er gequote wordt dan doet ie het niet.
Ontwijkende antwoorden vind ik ook niet zo geweldig. Ik hou meer van mensen die staan voor wat ze zeggen, dus doe zelf je rekenwerk maar!
Overigens reageerde ik op de post dat kinderen uit hun dopjes moeten kijken bij poep op de stoep en dat vind ik de omgekeerde wereld.
Hondenbezitters moeten gewoon zorgen dat die poep niet op de stoep ligt en je moet echt van hele goede huize komen om mij van deze mening af te brengen.
Ik kan je eigenlijk nu al vertellen dat je dat niet gaat lukken!

- smoekie
- Zeer actief
Liesbeth schreef:Ik neem aan dat je het tegen Badu hebt, want die geeft wel een heel "ongezellige" reaktie.Felix schreef:Dames, houden we hét wel gezellig !?
Is niks nieuws onder de zon
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Badu schreef:Kindjes leren uit de dopjes te kijken?
Dat gaat niet altijd op hoor.Kinderen voetballen,bal rolt op stuk nat gras,kind glijdt uit en heeft de kleding vol met een veeg poep.Heerlijk

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- Moos
- Zeer actief
En als volwassene is het ook niet altijd te zien. Ook leuk als je 's ochtends vroeg in het donker een grote ronde loopt, op het gras stapt om de poep van je hond op te ruimen, en daarbij uitglijdt over de niet opgeruimde stront van andermans hondmarian* schreef:Badu schreef:Kindjes leren uit de dopjes te kijken?
Dat gaat niet altijd op hoor.Kinderen voetballen,bal rolt op stuk nat gras,kind glijdt uit en heeft de kleding vol met een veeg poep.Heerlijk

- Chicoahua
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): chihuahua/shih-tzu
Engelse Bulldog
ik laat chico's poep echt niet op de stoep of straat liggen, kleine moeite om even te bukken! heb altijd zakjes bij mij.maar poept hij ver in de bosjes op tussen de struiken dan laat ik het wel liggen, maar dan kan er ook echt niemand in trappen!
en kinderen moeten toch op de stoep kunnen spelen zonder met hun schoenen in de stront te stappen, dan kun je wel zeggen dat ze zelf op moeten letten maar dat is toch onzin..kinderen zijn enthousiast en denken daar echt niet overna als ze lekker op de stoep voor hun huis spelen! de baasjes moeten maar opletten waar hun hond schijt en anders pak je een takje en gooi je het in het rioolputje als je niks mee hebt!
en kinderen moeten toch op de stoep kunnen spelen zonder met hun schoenen in de stront te stappen, dan kun je wel zeggen dat ze zelf op moeten letten maar dat is toch onzin..kinderen zijn enthousiast en denken daar echt niet overna als ze lekker op de stoep voor hun huis spelen! de baasjes moeten maar opletten waar hun hond schijt en anders pak je een takje en gooi je het in het rioolputje als je niks mee hebt!

- Marie-Josée
- Erelid
- Mijn ras(sen): Havanezer
We hebben het hier al vaker over gehad, maar ik vind ook dat je je hond niet in een plantsoentje moet laten schijten zonder het op te ruimen.Een zonnige dag en dat gaat me toch stinken!!!
Het gaat namelijk niet alleen om de poep van jou hond maar die van alle honden die hem daar mogen draperen.Leuk als je daar langsloopt.Nog leuker, als je daar woont.
Het gaat namelijk niet alleen om de poep van jou hond maar die van alle honden die hem daar mogen draperen.Leuk als je daar langsloopt.Nog leuker, als je daar woont.
- smoekie
- Zeer actief
Moos schreef:En als volwassene is het ook niet altijd te zien. Ook leuk als je 's ochtends vroeg in het donker een grote ronde loopt, op het gras stapt om de poep van je hond op te ruimen, en daarbij uitglijdt over de niet opgeruimde stront van andermans hondmarian* schreef:Badu schreef:Kindjes leren uit de dopjes te kijken?
Dat zei ik dus al. Ik kan ze 100x waarschuwen op te letten waar ze lopen.Juist doordat er hier best wel veel mensen hun hond gewoon op de stoep laten schijten ipv 150 mtr verderop in het bos maar dat dat gewoon niet altijd op gaat, en dat zelfs volwassenen (waaronder ikzelf) ook niet altijd "oplet"
- smoekie
- Zeer actief
Marie-Josée schreef:We hebben het hier al vaker over gehad, maar ik vind ook dat je je hond niet in een plantsoentje moet laten schijten zonder het op te ruimen.Een zonnige dag en dat gaat me toch stinken!!!
was het nou alleen maar in het plantsoen (hier precies in het midden tussen de 2 wegen in) zou het nog wat anders zijn. Maar gewoon recht voor je "deur"