WIE VOLGT?

Moderator: moderatorteam
Je zou je anders kunnen kledenSannePP schreef:Slimme tactiek inderdaad!
maar weet je: dit gebeurd. Die mevrouw bukt en dan gaat je spijkerbroek wat lager zitten. Lullig, maar weinig aan te doen toch, met al die lage broeken van tegenwoordig?
Een broek tot onder je oksels of een tentonderbroek ofzo? Ik vind het ook geen gezicht hoor, en loop er zelf ook zeer zeker niet zo bij, maar ik snap wel dat dit gebeurd met de kleding van tegenwoordig.Marjoleine schreef:Je zou je anders kunnen kledenSannePP schreef:Slimme tactiek inderdaad!
maar weet je: dit gebeurd. Die mevrouw bukt en dan gaat je spijkerbroek wat lager zitten. Lullig, maar weinig aan te doen toch, met al die lage broeken van tegenwoordig?
Hoezo loop je er als je string boven je broek uitkomt bij het bukken erbij als een hoer?Nanna schreef:Niemand is verplicht om in de "kleding van vandaag" de hond te showen. Je kunt je ook normaal aankleden ipv er als een hoer bij te lopen.En er rekening mee houden dat je je weleens moet bukken.
Nu willen we m zien ook!alice van kempen schreef:Denk ik zeker dat de meeste exposanten hier geen erg in hebben, de keurmeester staat immers aan de voorkant maar alle geachte aanwezigen krijgen de andere kant te zien en niet altijd even smakelijk.
Kreeg nog een prachtexemplaar toegestuurd maar deze is te ranzig en te herkenbaar.
Heeft die nou geen ondergoed aan???alice van kempen schreef:Ik heb wel deze, andere is nog iets erger maar van dezelfde strekking
Jaaaaaaaaaaa, dat weet ik nogEllepel schreef:Een van de dames was nogal eh...ruim bedeeld door moeder natuur, maakte haar decolletee extra diep, en oeps, tijdens het gebukt showen van haar hond, of tandjes laten zien oid,viel haar boezem naar benee....onschuldig glimlachend propte ze de hele handel er weer in, in het volle aangezicht van de keurmeester.Het resultaat was er naar...BOB.![]()
Ik vind die voorste exposant ehm...alice van kempen schreef:Ik heb wel deze, andere is nog iets erger maar van dezelfde strekking
Heb ik zo'n soort ras thuis rondlopen?Nanna schreef:Deze display van vleeswaren en aanhangende artikelen is (zonde dat ik het zeg) voorbehouden aan bepaalde rassen. Ga maar op shows kijken welke rassen ik bedoel
Ik zie liever een nette spijkerbroek oid (niet zo laag dan dat als je bukt, je kan zien wat voor ondergoed je aanhebt), dan die afschuwelijke mantelpakjes. Of die jagersoutfits bij de jachthonden.Nanna schreef: Deze display van vleeswaren en aanhangende artikelen is (zonde dat ik het zeg) voorbehouden aan bepaalde rassen. Ga maar op shows kijken welke rassen ik bedoel
Dat denk ik niet, weet het wel zeker...... is nl. in een ver buitenland gemaakt.kanche schreef:Ik denk wel te weten wie dat is![]()
![]()
Tis niet hierkanche schreef:Ik denk wel te weten wie dat is![]()
![]()