We gaan een weekendje weg alles geregeld ook voor de honden belt de oppas net af
Dus.. Zijn er mensen omgeving Zwolle/Apeldoorn of in de buurt van de Huttenheugte (Center Parcs) Die Rolex een boxer reu van 1 jaar kunnen opvangen voor dit weekend..
Moderator: moderatorteam

Geen idee, die zitten ook met een nestje pups he !TeamWork schreef:Mag hij niet naar de dames van de Meerpaal?
Inderdaad erg jammer, hij had zich bij jullie wel lekker uit kunnen leven..MARC_S schreef:Vervelend. Wij moeten de zaterdag naar Sinterklaasfeestje van 2 peuters dus dan kunnen we hem er niet bij hebben. Anders had ik het wel leuk gevonden een boxer.Kijken wat de dames ervan gemaakt hadden.

Dat wist ik niet (gaat gauw op de site kijken)Leane schreef:Geen idee, die zitten ook met een nestje pups he !TeamWork schreef:Mag hij niet naar de dames van de Meerpaal?
YES!!!Leane schreef:Vrienden van ons uit Belgie komen hem halen vrijdagochtend.. Daar heb je nog eens vrienden voor gelukkig !! Ze boden het zelfs aan.. Ppff gelukkig ben erg blij !! Ik ga nooit weer zonder honden weg.. :N: