Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Je eigen hond vervelen

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Re: Je eigen hond vervelen

Ongelezen bericht door Machie »

Volgens mij doet iedereen dat :D

Met Luca doen we vaak dat een van ons over korte afstand heen en weer rent. Vind hij geweldig! Erachter aan, tegen ons opspringen en blaffen. Dat s zo'n leuk spelletje!

Of heel breed en met oerwoudgeuiden makend op hem aflopen, dat vind hij stiekem heel spannend maar ook erg leuk :)
StormenRoxy
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising en engelse Cockerspaniel
Labrador
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door StormenRoxy »

Bij storm met het lopen..
spelen we wel is een spelletje..

dan zeg ik Waar is het muisje..
ga is zoeken.. dan gaat ie als een gek graven in de berm en zoeken... naar muisjes..

dan loop ik een stukje verder en zeg ik.. HIEEEER ZIT IE dan komt ie er aan gesprongen.. ala Bambi..
en gaat ie daar graven..

vind ie een heel leuk spelletje..

roxy wil altijd spelen..
en dan gaat ze met haar speeltje naar ons toe rennen.. en zwaait ze met haar kont heen en weer en gromt ze er wat bij..
dan ren ik altijd op haar af en grom ook naar haar heel hard.. waarop zij ook weer harder gaat grommen... en zo staan we een tijdje te grommen.. hihi..
Once upon a time can happen anytime Whiskey*Toska*Storm*Roxy*

Afbeelding
estelle

Ongelezen bericht door estelle »

Nou niet als in oren bijten en met riemen in het rond zwaaien (Woopy en Bikkel vindn dat echt niet grappig en ze worden daar bang van).
Hera slaapt bij ons in de slaapkamer en heel soms heb ik in het nachtkastje een zakje pensstaafjes liggen o.i.d. Dan krijgt ze totdat het zakje leeg is elke avond zo'n staafje als we gan slapen.
Vaak kruip ik dan in bed en dan zit Hera al vewachtingsvol naar het laadje te staren waarop ik dan wat pesterig 'wat is daar dan? wat heb je daar?' ze gaat dan verzitten, gaat van af naar zit want ze mot dat staafje en baasje moet opschieten... dan ga ik langzaam met mijn hand richting laadje 'oeeeeee zal ikeens kijken?' en dan heeeeeeeeeeeel voozichtig schuif ik dat laadje open, stop nog even en zeg dan nog eens 'heb jij daar iets lekkers? wil jij dat hebben?' nou ja en dan moe ik opschieten want anders gaat ze van gekheid blaffen en doen.
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

Nanna schreef:Doen jullie dat ook weleens? :mrgreen:
Ik mag ze graag plagen.
Op Charles ga ik weleens tijdens een wandeling loeren en hij ziet dat. Op een gegeven moment doe ik net of ik hem aanval en duik bovenop hem (wel als er niemand in de buurt is hoor) :engel: Hij moet daar altijd bulderend om lachen.
Bij Topsi ook zoiets: bij haar doe ik wel eens net of ik haar met een riem wil slaan. Ik vlieg haar achterop en zwaai vervaarlijk met die lijn. Tops vindt dat ULTRAspannend (ook een beetje eng) en joelt en vliegt in het rond. Als ik uitgeraasd ben springt ze huizenhoog tegen me op, met hangtong en schitterogen. Was dát ff spannend!
Simone pak ik weleens beet als ze tegen me aan ligt op de bank en bijt haar dan in haar oor tot ze gilt :piew: Op de één of andere manier vindt ze dat bijzonder kolderiek want ze schuift als een bezetene, met een kromme kont, over die bank.

Ik wacht op de dag dat ik ooit eens door de meute gelyncht ga worden ;-)
:mrgreen:
Die dag komt :mann: :W:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
pammetje
Zeer actief

Ongelezen bericht door pammetje »

ik doe dat hier ook

ik tik bob eerst met mn linkerhand en dan met mn rechterhand tegen zn kop
en dan steeds afwisselen
lekker etteren en hij vind het heerlijk

ik kom op ze afgelopen net alsof ik ze wil pakken en het laatste stukje duik ik erop

ze vinden het allemaal een geweldig spel
Afbeelding
ik geniet van het leven
ik geniet van de zon
ik doe de deur open
en pleur van het balkon
_Leonie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door _Leonie »

Kon Jazz (Sint Bernard) altijd zo heerlijk pesten. Op haar kont tikken, en dan draaide ze zich om en dan weer tikken op haar flanken, en zo door. Heerlijk vond ze het die aandacht, lekker grommen en in de spelbuiging! :mrgreen:
Maylala
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Maylala »

Hondjes pesten doe ik niet. :pffff:
Ik gebruik wel altijd de hondjes om manlief te pesten. :engel: Dan ben ik met ze uitgeweest, en als ze dan
voor de voordeur staan te wachten tot ik em opendoe ga ik ze opfokken. "Gaan we naar papa toe? Gaan we papa kúsjes geven?? Kusjes?? Jaaaaaa kusjeskusjeskusjes??" Dan doe ik de voordeur open en stormen ze als losgeslagen kusjeskanonnen de woonkamer in, duiken bovenop manlief en gaan dan z'n gezicht kusjes geven en in z'n oren likken tot ie gilt van het lachen. :19: :piew: :mrgreen: Vinden ze het mooiste wat er is, vooral Roos gaat er echt voor. :cheer:
Afbeelding
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

sammy knijpen vinden wij leuk :N:

zo'n hele snelle niet harde KNIP! in zijn kont, dan schouder etc. hij probeert dan je hand te vangen maar meestal ben ik sneller en dan snel weer een ander plekje. het liefst doen wij dat op het bed. daar kan ie lekker springen :mrgreen:

en boksen...

in vechthouding gaan staan en sam uitdagen.. dan springt ie op en dan spring ik weer weg zodat ie me net niet raakt etc.

lola doet niet aan plagen. da's eng :pffff:
Afbeelding
Youp
Zeer actief

Ongelezen bericht door Youp »

Ik doe ook weleens alsog ik Diesel aanval. Dan maakt ie van die gekke bokkesprongen en krijgt altijd even de gekke 5 minuten. Of ik doe alsof ik iets heel bijzonders in mijn hand heb. "kijk eens wat een lief konijntje" en dan doe ik net of ik het konijntje aai :smile:

Zahra heeft niet zoveel humor. Ik doe weleens een trekspelletje met haar en dat gaat best heftig. Als je haar niet kent denk je dat het menens is, zoveel kabaal maakt ze erbij.
Ik moet ook altijd even bulderen om te stoppen en dan gromt ze nog een keer (al kwispelend) heel hard terug. Het laatste woord.
Groetjes Kim en een poot van Diesel en Zahra
Afbeelding
Pablo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua & Bull Terrier

Ongelezen bericht door Pablo »

Haha, met Pablo heel vaak, dan ga ik hem gewoon aan zitten staren, schijnbewegingen maken, nog meer staren, en hij rent dan met een kromme kont door het heel huis :smile:
Dat spelletje vond ie al geweldig als pup zijnde, sinds een paar maanden is het trouwens omgekeerd, komt hij mij aanstaren en schijnbewegingen maken om mij uit te dagen dat ik achter hem aanga :mrgreen:
Afbeelding
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door alm@ »

Maylala schreef:Hondjes pesten doe ik niet. :pffff:
Ik gebruik wel altijd de hondjes om manlief te pesten. :engel: Dan ben ik met ze uitgeweest, en als ze dan
voor de voordeur staan te wachten tot ik em opendoe ga ik ze opfokken. "Gaan we naar papa toe? Gaan we papa kúsjes geven?? Kusjes?? Jaaaaaa kusjeskusjeskusjes??" Dan doe ik de voordeur open en stormen ze als losgeslagen kusjeskanonnen de woonkamer in, duiken bovenop manlief en gaan dan z'n gezicht kusjes geven en in z'n oren likken tot ie gilt van het lachen. :19: :piew: :mrgreen: Vinden ze het mooiste wat er is, vooral Roos gaat er echt voor. :cheer:
Heeft pappa geen sleutel? :mrgreen:
Afbeelding
Maylala
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs

Ongelezen bericht door Maylala »

alm@ schreef: Heeft pappa geen sleutel? :mrgreen:
Hij zit dan nietsvermoedend op de bank tv te kijken, ik doe het altijd na een blokje om, voor we naar binnen gaan. En dan die voordeur open. :engel:
Afbeelding
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel

Ongelezen bericht door alm@ »

Maylala schreef:
alm@ schreef: Heeft pappa geen sleutel? :mrgreen:
Hij zit dan nietsvermoedend op de bank tv te kijken, ik doe het altijd na een blokje om, voor we naar binnen gaan. En dan die voordeur open. :engel:
Oww ik las het verkeerd. Dat jij binnen was en pappa buiten :mrgreen:
Afbeelding
Rhiannon
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rhiannon »

Ik doe dat met belle ook, gaan we boksen en het baasje pesten ook erg leuk :smile:
Vooral als ze net pens op hebben moeten ze baasje kusjes geven :smile:
M@rleen
Zeer actief
Aantal honden: 0
Contacteer:

Ongelezen bericht door M@rleen »

Met Boomer doe ik buiten regelmatig 'pakkertje'.

Ik maak me groot, zeg heel laag; 'ik ga je paaaaakkkkeeeeennnnn!' en hij rent al 'schaterlachend' weg, maakt par scherpe bochten, laat zich bijna vangen en sjeest er weer vandoor, in ruime bochten, maar wel steeds neeeeet langs me.. :mrgreen: Zodra hij in de buurt komt, buk ik, maak een grijpbeweging en hij maakt weer een schijnbeweging. Vind hij helemaal geweldig. Na een aantal rondjes komt hij helemaal hijgend bij me staan, met glinsterogen van; leuk he, vrouwtje! Dan knuffelen we ff waarna we verder wandelen.
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

Echt pesten doe ik niet, vind ik ook niet leuk :pffff:
Saar plaag ik ook niet, want die snapt daar geen hout van. Bij Vera doe ik weleens op plekken waar ze weet dat we altijd gaan apporteren er net even ietsss langer over om de bal te pakken. En dan tegen haar praten terwijl we het veld oplopen "ohhh komt ie dan? doen we dat altijd hier? Zal ik 'm maar pakken dan". Dan stuitert ze om me heen, springt met 4 poten in de lucht, en zoeeeeft dan als een gek achter de bal aan als ik gooi.
Afbeelding
enjo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ierse setter

Ongelezen bericht door enjo »

pammetje schreef:ik doe dat hier ook

ik tik bob eerst met mn linkerhand en dan met mn rechterhand tegen zn kop
en dan steeds afwisselen
lekker etteren en hij vind het heerlijk
Endy vindt dat ook leuk.
Ik kietel de pootjes wel eens als ze liggen te slapen, heeeeeeeeeeeeeeel zachtjes de haartjes tussen de kussentjes aanraken. Krijgen ze leuke stuiptrekkingen van :smile:
Bij Endy trek ik wel eens aan d'r oren eerst links en dan rechts met de woorden ding dong :piew: en een lol dat we hebben :smile:
Afbeelding
rust zacht meissie Joey 19-3-1997 19-11-2010
slaap wel Bereboot 8-9-1997 11-1-2012
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

Kito vind het knijpspelletje helemaal geweldig, hij draaid zich snel om en kijkt wat er gebeurd is. Dan duw je zijn kop de andere kant op en je ziet hem dan al veranderen, knijp je hem nog een keer gaat hij als een gek rennen, op je afstormen met een hoop herrie (normaal hoor je hem niet) en wijkt vlak voor je uit. Als je hem dan ook nog probeerd te pakken is het helemaal geweldig.

Nikan pest ik wel eens door als hij slaapt heel zacht te aaien. Hij vind het verschrikkelijk en is dan zwaar geirriteerd. meestal heeft hij dan wel door dat het om een spel gaat en gaat snel een knuf pakken en rent rondjes zodat je die knuf moet afpakken.

Dyna pest ik door wegduwen buiten. De laatste tijd ziet zij er eindelijk de humor van in en doet een poging tot spelen. Ik heb dan wel mijn hand verstopt in mijn mouw want madam doet erg hard spelen :mrgreen:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Ellepel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse Terriers, een huis vol...

Ongelezen bericht door Ellepel »

Wat een rare dingen doen jullie toch allemaal.... :mrgreen:

Tegen vijf uur is het etenstijd...ik word dan aangestaard door een stel verwachtingsvolle snoeten, maar ik doe net of ik dat niet snap....vraag wat moeten jullie dan,heb je soms hongerrrrrrrrr of zo....nou dan rennen ze heel blij naar de keuken, al grauwelend,maar ik blijf zitten, komen ze terug....zeg ik ik snap er niks van hoor, de brrrrrrrrrrokjes zijn toch op? Nee kan echt niet hoor...dan gaan ze teleurgesteld liggen maar blijven wel loeren en kwispelen....als ik dan opsta word ik besprongen,aangeduwd, hup naar de keuken jij.Hou ik de bakjes omhoog, moet het hier in? Jajajajajja springen ze dan, al keffend om me heen....brokjes erin, en moet je het nou hebben dan? Dan schuift een ieder in zijn eigen bench en wacht al smakkend en kwijlend af.Elke dag weer.Ik besef al helemaal niet meer dat ik het zo doe....als mijn man ze eten geeft willen ze het niet, er hoort een ritueel bij... :mrgreen:
Afbeelding
pooh
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwiterse witte herder

Ongelezen bericht door pooh »

niet echt pesten, wel geintjes uithalen.
Zo wordt Ameno helemaal dol als je in je handen klapt, ik vind het dus leuk om tijdens een wandeling opeens in mijn handen te gaan klappen waardoor Ameno als een dolle stier rondjes gaat rennen :piew: :mrgreen:

Thuur pest Ameno wel eens door haar te laten zoeken naar iets wat er niet is :oeps:
:pop:
Marie-Josée
Erelid
Mijn ras(sen): Havanezer

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

Nee, Tomas kan dat niet waarderen, die vind het al gauw eng, tenzij het in het spel gaat, bv met een bal of ouwe sok.
Bruno was te veel gentleman om daarecht aan mee te doen, de enige die daar dol op was, was de west Siberische laika Falco, dat was een hond met humor.
gyanty
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie

Ongelezen bericht door gyanty »

Oh ja lekker je hondje pesten, altijd leuk. Bij Kay is dat vooral voetje tik. Als je met een hand richting een voet gaat tilt hij die snel op. Snel naar een ander voetje en hij staat de hupsen, lijkt net of hij danst. Vind hij ontzetted leuk. Met vriendlief vind hij het leuk om ruw te spelen. Vriend zegt dan altijd: moet je op je rug? en pakt hem dan en legt hem op de rug en draait hem een paar rondjes. Kay springt dan op, pakt een knuffel, gooit zich nog een keer op de rug.. en nu aaien :D En geniet dan van een heerlijke massage.

Met Bas kon je dat ook heel leuk. Rondjes rennen om de salontafel. De enige hond die dat echt snapte, want de andere honden hebben zich altijd omgedraaid, maar Bas rende dus voor je uit en bleef om de tafel heen rennen. We deden dan een soort zombie na :piew: . Bas was sowieso wel van de pak me dan spelletjes.
Afbeelding
Cendy
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boerboel

Ongelezen bericht door Cendy »

Branco en ik hebben al vanaf dat hij pup was hetzelfde spelletje, we lopen dan ergens buiten en dan zeg ik met een heel hoog stemmetje, ik ga je pakken hoor! en dan blijft hij al helemaal alert staan, en dan zeg ik weer, jaaaaaaaa daar kom ik!! ik ga je pakken!!! met een hysterisch hoog stemmetje :piew: en dan rent hij of hard weg of duikt in de speelhouding en dan knijp ik hem altijd in zijn billen :mrgreen:

Jufrouw Jannie houdt niet van die geintjes :roll:
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Ja, ik pest ze ook weleens. Als je bij Tank met een pen of potlood naar zijn neus gaat dan trekt hij zijn lippen op en zijn tanden bloot en op een gegeven moment wil hij ook weleens gaan niezen, als hij dan naast me zit zeg ik weleens ik prik je en dan met mijn vinger naar hem toe en dan doet hij zo gek en dan heb ik lol :piew:
Tiny
Zeer actief

Ongelezen bericht door Tiny »

Tegen Beau zeg ik "zal ik jou eens voor je bek slaan" en dan gaat zijn staartje heen weer en wacht hij met glimmende oogjes af welke kant ik het eerste aantik. Het mooiste vind hij de schijnbewegingen, even de spanning opbouwen en als beloning een tik voor zijn harses. Bij Jeda doe ik mijn hand als een pistool en roep "poten omhoog of ik schiet" ze gaat gelijk liggen met de pootjes omhoog maar als ik dan toch schiet wordt ze zogenaamd boos en begint heel hard te blaffen en wil dan in mijn handen bijten. Het zijn hele zachte plagerijtjes en zodra ik merk dat een van de twee het niet wilt of geen zin heeft stop ik ook gelijk.
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky

voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010

Beau 08-11-2001 - 30-07-2011

&
Akira 16-08-2021
Nakisha
moderator
Mijn ras(sen): Coahuila

Ongelezen bericht door Nakisha »

Tuurlijk doen wij dat ook. :) Ik vind het prachtig om met grijphandjes Rhodi te besluipen (de staart begint dan al te kwispelen) en dan met een luid ''Kielekiele'' op hem te duiken. :F:
Met Branco heb ik het spelletje ''snorhaartikken''. Dan tik ik links en rechts tegen de tastharen en probeert hij in mijn vingers te happen. Als het hem lukt, begint hij heerlijk op die vingers te sabbelen. :I:

Ook ''stoei'' ik gewoon op z'n honds met ze, af en toe. Lekker tegen mekaar brommen, een beetje rouwdouwen... gewoon even lekker gek doen.

Oh, en met Branco doe ik ook 'fitness'; rekken en strekken met zijn pootjes als hij op zijn rug ligt. ;) Uiteraard héél voorzichtig. Hij vind het heerlijk!
Laatst gewijzigd door Nakisha op 01 dec 2009 16:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Jacksel
Zeer actief
Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel

Ongelezen bericht door Jacksel »

Met Jamey ga ik bij mijn ouders altijd rondjes rond de tafel doen. Zij heeft meestal iets vast en ik ga haar achtervolgen. Soms ineens omdraaien, de andere kant op. En juamey zorgt dat ze net buiten mijn bereik is. Als ze te ver voor raakt dan wacht ze even, als ik ineens versnel, dan versnelt zij ook.

Bij mij in huis hoef ik alleen maar naar haar toe te springen en spanning op te bouwen en dan gaat ze als een halve zool door het huis heen rennen, versterkt doordat ik door ga met op haar af springen enzo. Is alleen minder handig om dat midden in de nacht te doen, aangezien ze nog wel eens van opwinding wil gaan blaffen

Verder doe ik happen naar haar met mijn hand, dan gaat ze terug happen en uiteindelijk springt ze weg om een speeltje te gaan halen.

En op bed, van onder de dekens poten grijpen vindt ze ook helemaal geweldig.
Afbeelding
You'll be in my heart... Always...
Emma
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.

Ongelezen bericht door Emma »

jaaaaa !! :D dat doen we met Buster ook. hele skala aan dat soort dingen. vind hij ook geweldig.

met Luca zijn we wel veel voorzichtiger wat dat betreft. maar ook zij kan dingen steeds beter hebben.

zo doe ik met buster wel eens in zijn oor blazen. dat vind hij wel gek en gaat dan loeien en blaffen en heftig kwispelen en in spelbuiging. en met loslopen buiten doe ik ook vaak hem achterna zitten en zachtjes in zijn kont knijpen. (zachtjes!!). en dan mag hij tegen mij opspringen, want dan lok ik het ook uit natuurlijk. :pffff:

met Luca doen we dat nog op een heel ander niveau. bij haar is spelen met het flosstouw al genoeg opwinding. maar ja, die heeft ook een niet heel kleurrijk verleden vermoeden wij. in het asiel durfde ze niet met de bal te spelen. terwijl ze toch echt wel Mega-balletjes gek is bij ons.
Roelfien
Zeer actief

Ongelezen bericht door Roelfien »

Kontje knijp doe ik bij Toby ook en net doen alsof ik hem bij zijn poten pak, dan komt er geheid ook lekker vechten van. (kan je maar even doen, want Toby gaat heel geniepig steeds een beetje harder bijten, ondanks "zachtjes"wat ie dan maar even vol houdt. :oeps: ) Wat ie ook wel leuk vindt als ik tegen hem zeg: ik ga jeeee pakkkkkeennnnnnn en dan kruip ik op handen en knietjes naar hem toe terwijl ik een soort box bewegingen maak. Uiteindelijk kost me dat mijn sloffen of mijn sokken, maar dan lig ik echt gillend van het lachen op de grond terwijl hij als een debiel probeert om die sokken af te krijgen. :mrgreen:

Bij Yentie is knijpen veel te eng, maar zachte klapjes tegen haar kontje geven maakt haar ook gek. Het begin van een stoeipartijtje is dan snel gemaakt. Maakt ze van die hele lieve grommelgeluidjes bij wat tussen knorren en grommen in zit om dan met haar kop in mij te duiken en dan moet ik haar lekker stevig achter haar oren kriebelen terwijl ze die kop helemaal omlaag duwt in me. Bijna handstandje krijg je dan.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
M@rleen
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door M@rleen »

Roelfien schreef:Maakt ze van die hele lieve grommelgeluidjes bij wat tussen knorren en grommen in zit om dan met haar kop in mij te duiken en dan moet ik haar lekker stevig achter haar oren kriebelen terwijl ze die kop helemaal omlaag duwt in me. Bijna handstandje krijg je dan.
Boomer ook inderdaad, zo lief.. :I:
Vind hij ook helemaal geweldig!

Of op handen en knieen zitten en dan uitdagen... of gewoon op de grond zit en pootjes vangen...
Benny komt dan altijd aan de zijlijn meespelen met zn kippetje, totdat ik naar hem kijk of m erbij probeer te betrekken, dan is hij weg.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”