Ben maar een leek hoor, maar omdat zijn gewrichten dus niet in orde zijn zullen er ontstekingen ontstaan. NSAIDs zijn ontstekingsremmers, en nemen daardoor de pijn weg. Mijn idee - als leek, dus ben benieuwd wat Inge hierover zegt - is om met NSAIDs deze ontstekingen eerst heel veel minder te laten worden, met als resultaat een helder en duidelijk beeld van of Rhodin ook echt pijn heeft. En dan zodra die ontstekingen minder zijn geworden, overstappen op de Duivelsklauw.-Gaby- schreef:Wat bedoel je precies met 'langere tijd pijn heeft gehad'? Als we hem al een tijd op pijnstillers hebben staan of als de pijn erger is als gedacht?
Pff, heb er eigenlijk helemaal geen zin in, lijkt me zo rot om hem op pijnstilling te zetten, hij is nog maar zo jong. Moet het wel echt accepteren dat ik zo'n krakkemikkig hondje heb... Heb zo goed mijn best proberen te doen toen we hem uitkozen.. Ik zal het even overleggen met mijn vriend als hij uit zijn werk komt, weet niet of we er vanavond aan toe komen (werd namelijk net gebeld dat zijn tante is overleden...)
Ik gebruik Duivelsklauw capsules, ik draai ze open en meng het poeder door Aidan's kvv. Maar bij mij is het extra ondersteuning naast de Novacam. Duivelsklauw werkt heel erg goed in mijn ervaring, op vakantie in Groningen mocht Aidan hele dagen over de grasvelden daar stuiteren zoveel als hij wilde, en kreeg daarvoor tijdelijk elke dag Novacam plus twee capsules Duivelsklauw. Hij heeft het daar heerlijk gehad, èn, tot mijn verbazing, hij liep de maanden daarna stukken beter. Niet zozeer vanwege de Duivelsklauw, maar omdat hij met de hulp van deze pijnstillers zoveel extra beweging had gehad.