tycha schreef:Gefeliciteerd. Datgene wat ik gezien heb vandaag van jou en Biene zag er heel netjes uit. Jammer van het sorteren..
Daar baal ik ook echt van. Ik had zo'n vertrouwen in het sorteren, dat ging de laatste tijd altijd 100% goed. Toen ze zo overtuigend het buisje pakte wist ik ook zeker dat ze goed zat en ik stond al te juichen van binnen. Groot was dan ook de teleurstelling toen ik de keurmeester hoorde zeggen...dat was helaas de verkeerde
Maar ja....je doet er niets aan. Wel balen dat zo'n laatste oefening je gewoon je lof kost.

Daar had ik zo op gehoopt. We hebben een jaar keihard getraind en het zou de kroon op mijn werk geweest zijn, zeker omdat ik heel veel zelf heb moeten uitzoeken.
Ik ben hartstikke blij hoor, ze heeft geweldig gewerkt. Ze was wat springerig en ze heeft wat afgepist (het zou me niets verbazen als ze morgen loops blijkt te zijn

) maar op het moment dat ik appèl eiste stond ze er.
Op het laatst had ik het wel even zwaar met d'r. Ik moest voor het vlakterevieren even met haar wachten in een bospad. Biène reageerde echter of het de stellaan was :N: , piepen, niet willen blijven liggen, zichzelf oppompen.....en toen kwam Ellen ineens in zicht. Blaffen, in de lijn hangen...als ik de lijn zou hebben laten schieten was het niet goed gegaan.
Ik dacht met het aanvolgen richting het revieren dan ook even dat ze weg zou schieten. Ze keek echt verbaasd toen ik dat pad uitkwam en er nergens een pakwerker in beeld bleek te zijn.