Groetjes Rian
Moderator: moderatorteam
Op de Winner heb je toch altijd 2 catalogie (zaterdag en zondag apart)?*Evie* schreef:Gefeliciteerd!!!!!
Weet iemand hoeveel jeugdteefjes bij de Ridgebacks staan morgen??
chrico schreef:Jeugdwinner en jeugdwinster dus wij zijn apetrots![]()
Reny schreef:proestttttttttttttt moest ik toch eerst even op je website kijken of Pepita Drakie is![]()
Kijken ze niet naar karakter of heeft ze zich gedragen(na een schokeffect van de trimbeurt gisteren?/)
Ja dus!!!!! gefeliciteerd met de resultaten van allebei![]()
Gefeliciteerd Whera, heb je nog leuke riemen en/of halsbanden gekocht.chrico schreef:Jeugdwinner en jeugdwinster dus wij zijn apetrots![]()
Veel mensen van het forum gezien en vast ook heel veel nietheerlijk ijs met pannenkoeken, aardbeien en slagroom gehad, veel gekletst en veel gekocht. De auto zat bom en bom vol
Ik zat in kleermakerzit de reis terug
Ik heb je nog gezocht maar ik kon je niet vinden! Ik zag wel een Samojeed lopen maar dat was een pup, verder was het best lastig zoeken naar andere forummers :N:Jeannettebo schreef:@Merit, heb ik jullie gewoon gemist
mn witjes stonden achter de dogwalktrail en nature en science stands.Jinx schreef:Ik heb je nog gezocht maar ik kon je niet vinden! Ik zag wel een Samojeed lopen maar dat was een pup, verder was het best lastig zoeken naar andere forummers :N:Jeannettebo schreef:@Merit, heb ik jullie gewoon gemist
Ah, 1 of 2 rijen bij de Rottweilers vandaan, of niet? We zijn daar wel geweest maar mijn broertje is geen fan van grote honden dus na mijn innige knuffel met de Sinten en het kijken bij de Dogo's en DD's zijn we daar weggegaan. Nog wel even aan de kant van de Newfies gekeken maar we zijn met name aan de andere kant geweestJeannettebo schreef:mn witjes stonden achter de dogwalktrail en nature en science stands.Jinx schreef:Ik heb je nog gezocht maar ik kon je niet vinden! Ik zag wel een Samojeed lopen maar dat was een pup, verder was het best lastig zoeken naar andere forummers :N:Jeannettebo schreef:@Merit, heb ik jullie gewoon gemist
daar ben ik ook veel geweest.
Ik stuur je dus net een PB dat ik het zo grappig vond dat we elkaar gelijk herkenden zonder dat er nou echt hele recente foto's op het forum stonden of zo...Jinx schreef:Feli allen!
Wij hebben een zeer leuke dag gehad. Als eerste herkende ik ladybird aan Drakie![]()
Daar dus even mee gekletst en eventjes heerlijk gezwijmeld bij de hondjes. Podenji ook eventjes handje geschud die daar als Drakie Bewaakster zat.
Hercujess eventjes gezien en daarna gingen we door. Zalig geknuffeld met een Sint Bernard reu, kreeg meteen de lijn van een 4 maanden oude Sint pup in mijn handen gedrukt![]()
Even een blik geworpen bij de Dogo's. Ik vond ze eigenlijk vrij iel qua bouw, ik zie ze graag robuuster. Voor mijn broertje gekeken bij de mopsen, tot ik ineens een Tsuki zag. Er waren 11 Chins dus ik heb enorm genoten. Gekletst met een fokster en een pupje geaaid. Ik denk dat als er eens een kleiner showtje is, ik ook weleens een gokje ga wagen met Tsuki. Een beetje opdoffen en dan denk ik dat ze, van wat ik zo zag, best een klein kansje maakt.
Ik had net Jean Peau oogspul gekocht en een halfcheckje toen ik ineens Hilje tegen het lijf liep (nooit gezien en toch herkenden we elkaar tegelijkertijd). Effe lekker gebabbeld, ook met Whera. Helaas waar ik o.a. voor kwam, een Ezy Dog tuigje, niet gevonden dus die bestel ik maar gewoon via internet.
Echt een superdag, voor herhaling vatbaar.
Jammer alleen dat we op Parkeerplaats 15 stonden, een takke eind weg, en de pendelbus maar eens per half uur kwam ongeveer. In de snijdende wind
Ehm, Merit... In de bench links naast dat 4 maanden oude Sint Bernard pupje zat Yana...Jinx schreef:Zalig geknuffeld met een Sint Bernard reu, kreeg meteen de lijn van een 4 maanden oude Sint pup in mijn handen gedrukt![]()
Ik vond het ook super leuk dat je me even opgezocht hebt, Hilje!mercedes2803 schreef:Karen; ik vond het erg leuk om even bij jou en je Dog vrienden te staan![]()
Ik heb ook nog gezocht naar je! Ik dacht op een gegeven moment dat ik Yana zag maar er hing een klokkenspel onder dus dat klopte nietScooby schreef:Ehm, Merit... In de bench links naast dat 4 maanden oude Sint Bernard pupje zat Yana...Jinx schreef:Zalig geknuffeld met een Sint Bernard reu, kreeg meteen de lijn van een 4 maanden oude Sint pup in mijn handen gedrukt![]()
Ik heb jou helemaal niet gezien!Jacqueline. schreef:Ik heb 4 mensen van het forum gezien, en mischien wel meer , maar die ik niet herkende
Mar(Podenji),Sonja, Whera en Karen