Naar mijn weten (op dit moment) is ie niet on the run hoor, en kan je gewoon als je wilt contact met hem zoeken.Nanna schreef:Als iemand mij op een dergelijke meer dan afgrijselijke manier een hak zou willen zetten zou ik als eerste opstaan om het van de daken te gillen en mijn naam te zuiveren. Maar op het IW blog staat nog steeds "The main suspect is probably on the run".....Job schreef:misschien geduld beoefenen met z'n allen?
Nou ja, afwachten maar. Meer kunnen we niet doen.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hondenkadavers gevonden
Moderator: moderatorteam
- Suuz!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen
- Aantal honden: 3
Re: Hondenkadavers gevonden
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
-
- Zeer actief
Vanwaar dit gepor om meer informatie te krijgen?Nanna schreef:Als iemand mij op een dergelijke meer dan afgrijselijke manier een hak zou willen zetten zou ik als eerste opstaan om het van de daken te gillen en mijn naam te zuiveren. Maar op het IW blog staat nog steeds "The main suspect is probably on the run".....Job schreef:misschien geduld beoefenen met z'n allen?
Nou ja, afwachten maar. Meer kunnen we niet doen.
De dader zal heus niet reageren op dit forum
en het idee dat iemand onterecht beschuldigd wordt is niet fraai.
Mocht de naam bekend worden en is het iets schandaligs dan
geef ik me als eerste op om deze persoon aan de hoogste boom te knopen,
maar omdat iemand nu niet zo reageert zoals de meeste verwachten
hem/haar dan al te veroordelen....

https://www.facebook.com/Hope-for-Spani ... 355896998/
Geen woorden maar daden, blaten kan iedereen.
- Suuz!
- Zeer actief
Mensen moeten lekker denken wat ze denken. Ik denk dat ik op dat moment veels te druk zou zijn om te rouwen over mijn 19 honden die ik verloren ben,Nanna schreef:Ik zou dan tóch, als ik in zijn schoenen stond, contact zoeken met de media om mijn kant van het verhaal te vertellen.P!nki schreef: Naar mijn weten (op dit moment) is ie niet on the run hoor, en kan je gewoon als je wilt contact met hem zoeken.
Nu is het "waar rook is is vuur" om het zachtjes uit te drukken...
en mee te werken aan een politie onderzoek, ipv het vuurtje te doven wat zo graag aangewakkerd word door bepaalde mensen. Uiteindelijk neem ik aan
dat justitie wel met een uitspraak zal komen, en dat zal dan hopelijk gelijk zijn onschuld bewijzen.
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Ja, ach, als het je zo hoog zit, mail dan even?Nanna schreef:Ik zou dan tóch, als ik in zijn schoenen stond, contact zoeken met de media om mijn kant van het verhaal te vertellen.P!nki schreef: Naar mijn weten (op dit moment) is ie niet on the run hoor, en kan je gewoon als je wilt contact met hem zoeken.
Dan weet je wat.
Nu stook je alleen.
-
- Zeer actief
Nanna relnicht, foei! 

- Podenji
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
- Aantal honden: 8
- Contacteer:
goed gezegt suus!P!nki schreef:Mensen moeten lekker denken wat ze denken. Ik denk dat ik op dat moment veels te druk zou zijn om te rouwen over mijn 19 honden die ik verloren ben,Nanna schreef:Ik zou dan tóch, als ik in zijn schoenen stond, contact zoeken met de media om mijn kant van het verhaal te vertellen.P!nki schreef: Naar mijn weten (op dit moment) is ie niet on the run hoor, en kan je gewoon als je wilt contact met hem zoeken.
en mee te werken aan een politie onderzoek, ipv het vuurtje te doven wat zo graag aangewakkerd word door bepaalde mensen. Uiteindelijk neem ik aan
dat justitie wel met een uitspraak zal komen, en dat zal dan hopelijk gelijk zijn onschuld bewijzen.
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
Het is zo makkelijk om iemand die al op het randje van de afgrond zit, nog dat ene duwtje te geven door lekker te stoken, hakken, etc.
Deze mensen hebben hard gewerkt om te bereiken wat ze hadden en nu die honden dood zijn, zijn ze een hoop kwijt waar enorm veel tijd, geld, etc. in gestoken is. Ik zou emotioneel aan de grond zitten. De waarheid komt uiteindelijk boven tafel en ik hoop van ganze harte dat dit niet te lang duurt...
Deze mensen hebben hard gewerkt om te bereiken wat ze hadden en nu die honden dood zijn, zijn ze een hoop kwijt waar enorm veel tijd, geld, etc. in gestoken is. Ik zou emotioneel aan de grond zitten. De waarheid komt uiteindelijk boven tafel en ik hoop van ganze harte dat dit niet te lang duurt...
-
- Zeer actief
- Contacteer:
hercujess schreef:Het is zo makkelijk om iemand die al op het randje van de afgrond zit, nog dat ene duwtje te geven door lekker te stoken, hakken, etc.
Ik denk dat dat laatste wel mee valt. Als daar 19 puntgave dooie honden liggen waaronder 4 puppen, dan zal het verdriet niet zó groot zijn hoor!!!! En als het je werkelijk heel erg vindt, dan breng je ze óf naar een disstructie bedrijf via o.a de da, of je laat ze cremeren. Maar dan dump je ze niet op deze manier.
Maggie
- Suuz!
- Zeer actief
Niet te snel conclusies trekkengoud schreef:hercujess schreef:Het is zo makkelijk om iemand die al op het randje van de afgrond zit, nog dat ene duwtje te geven door lekker te stoken, hakken, etc.
Ik denk dat dat laatste wel mee valt. Als daar 19 puntgave dooie honden liggen waaronder 4 puppen, dan zal het verdriet niet zó groot zijn hoor!!!! En als het je werkelijk heel erg vindt, dan breng je ze óf naar een disstructie bedrijf via o.a de da, of je laat ze cremeren. Maar dan dump je ze niet op deze manier.

- lilalila
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): een pippa
- Aantal honden: 1
goud schreef:hercujess schreef:Het is zo makkelijk om iemand die al op het randje van de afgrond zit, nog dat ene duwtje te geven door lekker te stoken, hakken, etc.
Hoezo ? dan ga je er vanuit dat de eigenaar ook de dader is, en dat weet je niet...
Als iemand anders dit heeft gedaan kan het verdriet wel heel groot zijn.
Ik kan er sowieso niet bij, dat iemand om welke reden ook 19 honden doodt. Want als je er niet voor kan zorgen, moet je ze naar een asiel brengen, of een meer waardige dood, met crematie of begravenis geven.
En als dit wraak is, nou dan is de dader van lotje getikt. Hoe kan je zoiets doen ? om welke reden dan ook,
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik ga nergens van uit. En er zijn genoeg reden te bedenken waarom iemand van honden af moet / wil. De tijd zal het leren.lilalila schreef:goud schreef:hercujess schreef:Het is zo makkelijk om iemand die al op het randje van de afgrond zit, nog dat ene duwtje te geven door lekker te stoken, hakken, etc.
Hoezo ? dan ga je er vanuit dat de eigenaar ook de dader is, en dat weet je niet...
Als iemand anders dit heeft gedaan kan het verdriet wel heel groot zijn.
Ik kan er sowieso niet bij, dat iemand om welke reden ook 19 honden doodt. Want als je er niet voor kan zorgen, moet je ze naar een asiel brengen, of een meer waardige dood, met crematie of begravenis geven.
En als dit wraak is, nou dan is de dader van lotje getikt. Hoe kan je zoiets doen ? om welke reden dan ook,
Maggie
- Marjoleine
- Zeer actief
- Contacteer:
Jawel, je gaat er van uit dat "het wel mee valt".goud schreef:Ik ga nergens van uit. En er zijn genoeg reden te bedenken waarom iemand van honden af moet / wil. De tijd zal het leren.
Dat het verdriet "niet zo groot" zal zijn.
En dat weet je niet.
Maar hee, jij blijkbaar wel?
Ik ben met stomheid verslagen!
Kan mij niet voorstellen dat je als handler en fokker wel zorgt dat je van 19 honden 'afkomt' maar om de boel te verdoezelen niet even de moeite neemt om ze te begraven? Hij moet dus met 19 kadavers op sjouw zijn geweest maar eventjes een schop in de auto leggen was ietswat teveel moeite?
Ik schat zijn intelligentie iets hoger hoger in dan; kofferbak open, 19 kadavers dumpen en wegrijden.
M.i. beseft hij heus wel dat zo'n actie zijn naam kan schaden. Daarnaast had dit helemaal niet zo gehoeven. De beste man werkt met honden en weet heus wel betere manieren te bedenken dan zo'n walgelijke gebeurtenis.
Vooralsnog ga ik ervan uit dat deze man op een ongelofelijke manier wordt genaaid.
Waar rook is is vuur is iets wat jij ervan maakt en ik vind dat dieptriest.
Denk dat we rustig moeten afwachten en ondertussen proberen deze persoon niet verder de grond in te trappen, kan zomaar zijn dat je aan iets meewerkt waarvan je achteraf gezien nooit aan had willen meewerken.
Kan mij niet voorstellen dat je als handler en fokker wel zorgt dat je van 19 honden 'afkomt' maar om de boel te verdoezelen niet even de moeite neemt om ze te begraven? Hij moet dus met 19 kadavers op sjouw zijn geweest maar eventjes een schop in de auto leggen was ietswat teveel moeite?
Ik schat zijn intelligentie iets hoger hoger in dan; kofferbak open, 19 kadavers dumpen en wegrijden.
M.i. beseft hij heus wel dat zo'n actie zijn naam kan schaden. Daarnaast had dit helemaal niet zo gehoeven. De beste man werkt met honden en weet heus wel betere manieren te bedenken dan zo'n walgelijke gebeurtenis.
Vooralsnog ga ik ervan uit dat deze man op een ongelofelijke manier wordt genaaid.
Klopt, je kunt hem (ook op dit moment) gewoon bereiken en nee, hij is dus NIET on the run.P!nki schreef:
Naar mijn weten (op dit moment) is ie niet on the run hoor, en kan je gewoon als je wilt contact met hem zoeken.
Nanna, jij staat niet in zijn schoenen en daarom gaat die vergelijking mank.Nanna schreef:
Ik zou dan tóch, als ik in zijn schoenen stond, contact zoeken met de media om mijn kant van het verhaal te vertellen.
Waar rook is is vuur is iets wat jij ervan maakt en ik vind dat dieptriest.
Denk dat we rustig moeten afwachten en ondertussen proberen deze persoon niet verder de grond in te trappen, kan zomaar zijn dat je aan iets meewerkt waarvan je achteraf gezien nooit aan had willen meewerken.
- Ma-Rianne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): vader en zoon
- Aantal honden: 2
Mensen en de dingen die ze "bewegen" is mijn vak. Als ik alle verhalen en reacties zo lees, zie ik bij jullie erg weinig mededogen en begrip.
Wat er bij mij op komt als ik lees dat iemand zijn huis uit gezet is en als dan later zijn honden dood gevonden worden, dat (als blijkt dat hij het zelf gedaan heeft), hij wel heel erg in psychische nood zit! Dat hij zo wanhopig is dat hij niets anders kan bedenken dan zijn dieren te doden, omdat hij er niet meer voor kan zorgen . Hij heeft geen dak meer boven zijn hoofd,misschien wel geen geld of inkomen meer en waar laat je dan je 19 honden? Hoe geef je ze eten en een plek om te slapen? Een asiel vraagt geld en je weet niet waar je lieverds vervolgens terecht gaan komen......
Stel je dan de uiterste wanhoop eens voor???
Een depressie doet heel vreemde dingen met mensen......
Wat er bij mij op komt als ik lees dat iemand zijn huis uit gezet is en als dan later zijn honden dood gevonden worden, dat (als blijkt dat hij het zelf gedaan heeft), hij wel heel erg in psychische nood zit! Dat hij zo wanhopig is dat hij niets anders kan bedenken dan zijn dieren te doden, omdat hij er niet meer voor kan zorgen . Hij heeft geen dak meer boven zijn hoofd,misschien wel geen geld of inkomen meer en waar laat je dan je 19 honden? Hoe geef je ze eten en een plek om te slapen? Een asiel vraagt geld en je weet niet waar je lieverds vervolgens terecht gaan komen......

- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Dat laatste klopt,maar er is ook nog zoiets als de dierenbescherming of de hondenbescherming die kunnen en willen helpen als je zo in nood zit.Maar ja,dat moet je dan wél zien.Ma-Rianne schreef:Mensen en de dingen die ze "bewegen" is mijn vak. Als ik alle verhalen en reacties zo lees, zie ik bij jullie erg weinig mededogen en begrip.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
-
- Zeer actief
Zou je niet iedereen over 1 kan willen scheren? Er zijn er maar een aantal die klakkeloos ergens vanuit gaan maar het gros toch echt niet.
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Ma-Rianne schreef:Mensen en de dingen die ze "bewegen" is mijn vak. Als ik alle verhalen en reacties zo lees, zie ik bij jullie erg weinig mededogen en begrip.
Het huis was een tijdelijke woning. Deze 2 huizen worden afgebroken. Dat is al 15 jr. bekend bij de bewoners. En ook bij vele andere inwoners van Lelystad. Alleen het is nog niet bekend wanneer ze plat gaan. Er is niemand het huis uitgezet. Voor zover ík weet heeft hij wel een dak boven z'n hoofd.
En voor de rest is het afwachten wat het politieonderzoek opleverd wat op gang is gekomen.
Maggie
Ma-Rianne schreef:Mensen en de dingen die ze "bewegen" is mijn vak.
Niet mijn vak maar ben er aardig in thuis
Als ik alle verhalen en reacties zo lees, zie ik bij jullie erg weinig mededogen en begrip.
Kan zijn omdat men nog niet zeker weet dat die persoon dit gedaan heeft en omdat het 'honden/showwereldje' nu eenmaal niet zo vriendelijk is qua omgang met elkaar.
Wat er bij mij op komt als ik lees dat iemand zijn huis uit gezet- Voor zover ik weet is hij zijn huis niet uitgezet. is en als dan later zijn Het is nog niet zeker dat het hier om zijn honden gaat, voor zover ik weet. honden dood gevonden worden, dat (als blijkt dat hij het zelf gedaan heeft), hij wel heel erg in psychische nood zit! Dat hij zo wanhopig is dat hij niets anders kan bedenken dan zijn dieren te doden, omdat hij er niet meer voor kan zorgen. Hij heeft geen dak meer boven zijn hoofd -valt reuze mee, zijn huidige huis heeft in iedergeval een dak erop zitten- ,misschien wel geen geld of inkomen meer -denk dat je hier een giga misser maakt- en waar laat je dan je 19 honden? -voor jullie klinkt 19 honden veel, voor hem is het peanuts- Hoe geef je ze eten en een plek om te slapen? Jij hebt vast niet gezien dat de hondenvoeding -geen brok- maar rauw, netjes en met kratten tegelijk werden geleverd. Plek om te slapen? Meid, je kunt op zijn terrein met je hele hebben en houwen terecht- Een asiel vraagt geld en je weet niet waar je lieverds vervolgens terecht gaan komen...
Stel je dan de uiterste wanhoop eens voor??? Snap die wanhoop niet?
Een depressie doet heel vreemde dingen met mensen...... Waar haal je het nou vandaan dat hij 'last' heeft van een depressie?
Nogmaals en ten overvloedde, wacht eerst even totdat duidelijk is wat er precies is gebeurd! Met dit soort suggestieve denkkronkels maak je wel een persoon, een gezin en een goedlopend bedrijf kapot. Vooralsnog is niet duidelijk of hij hier iets mee te maken heeft. Dan vind ik bovenstaande postings niet kunnen. Inmiddels is hij al door een aantal posters veroordeeld, gelukkig niet allemaal, zonder dat men ook maar enige zekerheid heeft of hij hierin een aandeel heeft.
Roddels: (en ik vind ze buitensporig vilein)
Hij is het huis uitgezet
Hij heeft geen geld
Hij is wanhopig
Hij is depressief
Hij heeft voor zijn honden geen plek om te slapen.
Een asiel vraagt geld en dat heeft hij kennelijk niet
Hij wel heel erg in psychische nood zit!
Dat hij niets anders kan bedenken dan zijn dieren te doden
En dat allemaal onder de noemer: Mensen en de dingen die ze "bewegen" is mijn vak.
Nogmaals, wacht gewoon het politieonderzoek af. Pas als er enige zekerheid is omtrent zijn schuld/onschuld dàn pas kun je een mening hebben. Eventueel gebasseerd op 'je vak'.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
Dus het is wel al zeker dat de honden van die persoon zijn geweest?
- Pablo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua & Bull Terrier
Ik ben heel benieuwd hoe de vork nu precies in de steel steekt.
Ik hoop dat er snel wat meer duidelijkheid komt, het lijkt me vreselijk als dit je eigen honden betreft...
Als de eigenaar van deze honden zo'n grote naam in de kynologie heeft zou ik er ook niet gek van staan te kijken als dit gewoon een ziekelijke jaloerse actie is geweest...
Erg sneu in ieder geval...
Ik hoop dat er snel wat meer duidelijkheid komt, het lijkt me vreselijk als dit je eigen honden betreft...
Als de eigenaar van deze honden zo'n grote naam in de kynologie heeft zou ik er ook niet gek van staan te kijken als dit gewoon een ziekelijke jaloerse actie is geweest...
Erg sneu in ieder geval...

- Marjoleine
- Zeer actief
- Contacteer:
Nee, dat is helemaal nog niet zeker.duitse herder schreef:Dus het is wel al zeker dat de honden van die persoon zijn geweest?
Er is nog niets bekend.
- Ma-Rianne
- Zeer actief
Wilma+Barca schreef:Ma-Rianne schreef:Mensen en de dingen die ze "bewegen" is mijn vak.
Niet mijn vak maar ben er aardig in thuis
Als ik alle verhalen en reacties zo lees, zie ik bij jullie erg weinig mededogen en begrip.
Kan zijn omdat men nog niet zeker weet dat die persoon dit gedaan heeft en omdat het 'honden/showwereldje' nu eenmaal niet zo vriendelijk is qua omgang met elkaar.
Wat er bij mij op komt als ik lees dat iemand zijn huis uit gezet- Voor zover ik weet is hij zijn huis niet uitgezet. is en als dan later zijn Het is nog niet zeker dat het hier om zijn honden gaat, voor zover ik weet. honden dood gevonden worden, dat (als blijkt dat hij het zelf gedaan heeft), hij wel heel erg in psychische nood zit! Dat hij zo wanhopig is dat hij niets anders kan bedenken dan zijn dieren te doden, omdat hij er niet meer voor kan zorgen. Hij heeft geen dak meer boven zijn hoofd -valt reuze mee, zijn huidige huis heeft in iedergeval een dak erop zitten- ,misschien wel geen geld of inkomen meer -denk dat je hier een giga misser maakt- en waar laat je dan je 19 honden? -voor jullie klinkt 19 honden veel, voor hem is het peanuts- Hoe geef je ze eten en een plek om te slapen? Jij hebt vast niet gezien dat de hondenvoeding -geen brok- maar rauw, netjes en met kratten tegelijk werden geleverd. Plek om te slapen? Meid, je kunt op zijn terrein met je hele hebben en houwen terecht- Een asiel vraagt geld en je weet niet waar je lieverds vervolgens terecht gaan komen...
Stel je dan de uiterste wanhoop eens voor??? Snap die wanhoop niet?
Een depressie doet heel vreemde dingen met mensen...... Waar haal je het nou vandaan dat hij 'last' heeft van een depressie?
Nogmaals en ten overvloedde, wacht eerst even totdat duidelijk is wat er precies is gebeurd! Met dit soort suggestieve denkkronkels maak je wel een persoon, een gezin en een goedlopend bedrijf kapot. Vooralsnog is niet duidelijk of hij hier iets mee te maken heeft. Dan vind ik bovenstaande postings niet kunnen. Inmiddels is hij al door een aantal posters veroordeeld, gelukkig niet allemaal, zonder dat men ook maar enige zekerheid heeft of hij hierin een aandeel heeft.
Roddels: (en ik vind ze buitensporig vilein)
Hij is het huis uitgezet
Hij heeft geen geld
Hij is wanhopig
Hij is depressief
Hij heeft voor zijn honden geen plek om te slapen.
Een asiel vraagt geld en dat heeft hij kennelijk niet
Hij wel heel erg in psychische nood zit!
Dat hij niets anders kan bedenken dan zijn dieren te doden
En dat allemaal onder de noemer: Mensen en de dingen die ze "bewegen" is mijn vak.
Nogmaals, wacht gewoon het politieonderzoek af. Pas als er enige zekerheid is omtrent zijn schuld/onschuld dàn pas kun je een mening hebben. Eventueel gebasseerd op 'je vak'.
ALS je de moeite zou hebben genomen om het item te lezen zou je misschien snappen dat ik reageer op beschuldigingen die in andere posting direct en indirect geuit worden.Ik zeg dan dat " als( net nadruk op als) het zo zou zijn als gesuggereerd wordt in sommige posting ,iemand dan wel erg in psychische nood moet zitten.
Maar je, dat is misschien te moeilijk voor je om te bevatten

-
- Zeer actief
Uit pure nieuwsgierigheid,Ma-Rianne schreef:Ma-Rianne schreef:Mensen en de dingen die ze "bewegen" is mijn vak.
ben je er voor jezelf al achter wat jouw beweegt om zo,
naar mening onvolwassen, te reageren?
Als mijn broer mijn zusje was had ik nu geen broer.Ma-Rianne schreef: Maar je, dat is misschien te moeilijk voor je om te bevatten
As is verbrande turf en via ALS komen de meest gruwelijke roddels in de wereld, maar ik denk dat jij dit niet snapt. Wat nogal vreemd op mij overkomt, gezien 'je vak'.
Ik wacht op de uitslag van het lopende onderzoek en tot die tijd zal ik niet -ook niet via als- deze persoon, zijn partner, zijn gezin of zijn bedrijf via internet de grond inboren.
- plekkie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder, kruising cocker en ruwhaar en een cairn
Ik heb nog niet gereageerd in dit topic, terwijl ik wel interesse heb en hoop dat duideljk zal worden ooit wat er nu is gebeurd en wie het uiteindelijk heeft gedaan.
Hoewel ik me wel wat kan vinden in
Hoewel ik me wel wat kan vinden in
zie ik niet goed waarom dit wordt gezegd:Job schreef:Uit pure nieuwsgierigheid,Ma-Rianne schreef:Ma-Rianne schreef:Mensen en de dingen die ze "bewegen" is mijn vak.
ben je er voor jezelf al achter wat jouw beweegt om zo,
naar mening onvolwassen, te reageren?
Los van het feit of er wel of niet teveel wordt aangenomen DAT het deze persoon is, vraagt ze namelijk wel begrip en mededogen en is het dus volgens mij niet haar bedoeling om iemand de grond in te boren. Tenminste: mij lijkt dat van niet.Ik wacht op de uitslag van het lopende onderzoek en tot die tijd zal ik niet -ook niet via als- deze persoon, zijn partner, zijn gezin of zijn bedrijf via internet de grond inboren.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
dus er word van alles geroepen zonder dat er maar iets bekend isMarjoleine schreef:Nee, dat is helemaal nog niet zeker.duitse herder schreef:Dus het is wel al zeker dat de honden van die persoon zijn geweest?
Er is nog niets bekend.

- plekkie
- Zeer actief
Voor zover ik tot nu toe heb begrepen wel ja.
- Ma-Rianne
- Zeer actief
Lief dat je voor me opkomt, maar sommige mensen zijn wat mij betreft de energie niet waard.plekkie schreef:Ik heb nog niet gereageerd in dit topic, terwijl ik wel interesse heb en hoop dat duideljk zal worden ooit wat er nu is gebeurd en wie het uiteindelijk heeft gedaan.
zie ik niet goed waarom dit wordt gezegd:
Los van het feit of er wel of niet teveel wordt aangenomen DAT het deze persoon is, vraagt ze namelijk wel begrip en mededogen en is het dus volgens mij niet haar bedoeling om iemand de grond in te boren. Tenminste: mij lijkt dat van niet.Ik wacht op de uitslag van het lopende onderzoek en tot die tijd zal ik niet -ook niet via als- deze persoon, zijn partner, zijn gezin of zijn bedrijf via internet de grond inboren.
Laat ze maar in hun sop gaarkoken, stop er maar geen moeite in, want het is een verspilling van je tijd.

- plekkie
- Zeer actief
Ik vind het boeiend en leerzaam om meerdere invalshoeken te lezen, geeft food for thought zal ik maar zeggen. Maar dan wel met wat gezegd wordt graag.
Dus daarom mijn reactie.
Dat het in ieder geval wel klopt.
Dus daarom mijn reactie.

- Ma-Rianne
- Zeer actief
Je hebt mijn posting in ieder geval goed gelezen en gesnaptplekkie schreef:Ik vind het boeiend en leerzaam om meerdere invalshoeken te lezen, geeft food for thought zal ik maar zeggen. Maar dan wel met wat gezegd wordt graag.
Dus daarom mijn reactie.