Een ches, daar krijg je je handen wel aan vol
Wel apart dat hij zo sluik is, maar dat kan nog veranderen natuurlijk.
Moderator: moderatorteam
Ik weet niet zo zeker of hij zo sluik is, het zou me niets verbazen als die haren veel harder en stugger zouden zijn als wat je nu denkt.Marjoleine schreef:Hij heeft een apart model
Een ches, daar krijg je je handen wel aan vol![]()
Wel apart dat hij zo sluik is, maar dat kan nog veranderen natuurlijk.
Maar dan lijkt ie niet op een GoldenInge O schreef:dan kom je verdorie nog bij een hovawart uitEnnath schreef:
Ik hoop maar dat hij het dwarsdrammen dat de ches kan doen niet aan het "ik zoek zelf wel even een leuke bezigheid" van de BC zal paren, maar daar is nu nog niets van te zeggen.![]()
.
Nee hoor .... echt nietInge O schreef:Ennath schreef: Maar dan lijkt ie niet op een Golden![]()
mwahh. met een beetje goede (of slechte
) wil
......
Nou ja, maar golven en krullen zie ik dus echt nietEnnath schreef:Ik weet niet zo zeker of hij zo sluik is, het zou me niets verbazen als die haren veel harder en stugger zouden zijn als wat je nu denkt.
Foto's vertekenen.![]()
Met een staand oor?Ennath schreef:Dat doet me eraan denken: onze buren hadden een black&tan Labrador (ja, MET stamboom)
Daar heeft ie wel iets van weg
Aahh, bedoel u het zo....Marjoleine schreef:Nou ja, maar golven en krullen zie ik dus echt nietEnnath schreef:Ik weet niet zo zeker of hij zo sluik is, het zou me niets verbazen als die haren veel harder en stugger zouden zijn als wat je nu denkt.
Foto's vertekenen.![]()
Ik vraag me dus af hoe hard, grof en olieachtig de vacht van Iantho is.Golven mogen alleen voorkomen op schouders, nek, rug en dijbenen. Een gekrulde vacht of een vacht met neiging tot krullen is atypisch.
Nee, met een hangend.Marjoleine schreef:Met een staand oor?Ennath schreef:Dat doet me eraan denken: onze buren hadden een black&tan Labrador (ja, MET stamboom)
Daar heeft ie wel iets van weg![]()
![]()
En die zielige Bracco-pup die ik bij jou in de buurt aan een boom zou binden, dan?Inge O schreef:
maar dat houdt dus in dat je al mijn kruisingspups die in de planning zitten niet meer hoeft![]()
?

Inge zal een ernstig gesprek met de baas voeren over de wenselijkheid van het aanschaffen van een extra kruisingspup.Moon schreef:En die zielige Bracco-pup die ik bij jou in de buurt aan een boom zou binden, dan?Inge O schreef:
maar dat houdt dus in dat je al mijn kruisingspups die in de planning zitten niet meer hoeft![]()
?
![]()
Ik ben niet goed met foto's (ik heb ook haast geen foto's) maar deze twee waren gemaakt door het asiel en vervolgens naar mij gemailed.Moon schreef: Van harte gefeliciteerd![]()
![]()
Het ziet er uit als een prachtige hond![]()
En nog een echt werkertje ook, die is voor jou gemaakt![]()
Volgende keer een iets grotere foto graag
onderaan pagina 1Moon schreef:En die zielige Bracco-pup die ik bij jou in de buurt aan een boom zou binden, dan?Inge O schreef:
?
![]()
Van harte gefeliciteerd![]()
![]()
Het ziet er uit als een prachtige hond![]()
En nog een echt werkertje ook, die is voor jou gemaakt![]()
Volgende keer een iets grotere foto graag

Als je er maar genoeg mee doet, zou een flat m.i. geen probleem hoeven te zijn.ranetje schreef:
en dan op een flat

Nee die flat was het probleem niet...Mireillevdw schreef:Wat een prachtige pup!En ook een prachtnaam!
Als je er maar genoeg mee doet, zou een flat m.i. geen probleem hoeven te zijn.ranetje schreef:
en dan op een flat
NietInge O schreef:ik dacht het nietEnnath schreef: Inge zal een ernstig gesprek met de baas voeren over de wenselijkheid van het aanschaffen van een extra kruisingspup.![]()
.
Maar ik ben al van voor deze regelingInge O schreef:vóór mensen op het forum worden toegelaten zouden ze eigenlijk eerst een portfolio van foto's moeten plaatsen om aan te tonen dat ze wél goed zijn met (honden-)foto's - een nieuwe hond zonder foto's, al eens over nagedacht hoe wij dat moeten verwerkenIk ben niet goed met foto's (ik heb ook haast geen foto's) maar deze twee waren gemaakt door het asiel en vervolgens naar mij gemailed.?

Da's in een ander topic hoor. Dat je in iedere kruising 2 rashonden zíet.TeamWork schreef:Mensen uit t asiel zullen blij zijn met jullie![]()
Wat een lekker ding, ik kan alleen geen Chessenbloed ontdekken....
Wanneer gaan jullie kijken?
Rosita Compagner schreef:Da's in een ander topic hoor. Dat je in iedere kruising 2 rashonden zíet.TeamWork schreef:Mensen uit t asiel zullen blij zijn met jullie![]()
Wat een lekker ding, ik kan alleen geen Chessenbloed ontdekken....
Wanneer gaan jullie kijken?
Inge O schreef:ja, gelukkig is dat ook het enige ras met lichte ogenTeamWork schreef:
Grapjas![]()
Trouwens, ik zie nu toch wel de lichte ogen van een Chess![]()
.
Zie je verder nooitTeamWork schreef:Inge O schreef:ja, gelukkig is dat ook het enige ras met lichte ogenTeamWork schreef:
Grapjas![]()
Trouwens, ik zie nu toch wel de lichte ogen van een Chess![]()
.
Heel zeldzaam kenmerk
Morgen dan tochEnnath schreef:We gaan hem zaterdagmiddag halen vandaag kan helaas niet bij het asiel.
De verantwoordelijke is naar een congres![]()
Dus morgen rond 13:00 in Floree onder Namen.
Nee alleen de Nederlandstalige plaatsingsmeneer zit op het congres.ranetje schreef:Morgen dan tochEnnath schreef:We gaan hem zaterdagmiddag halen vandaag kan helaas niet bij het asiel.
De verantwoordelijke is naar een congres![]()
Dus morgen rond 13:00 in Floree onder Namen.![]()
![]()
Congres = asiel gesloten kennelijk![]()