Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ze blieven het niet

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Madelief
Zeer actief
Mijn ras(sen): berger de brie débris & beauceron
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ze blieven het niet

Ongelezen bericht door Madelief »

Mijn dames blieven het niet :pffff: . Fazant, patrijs, kwartel, houtduif.......
Maar ik ga ze foppen :idea: . Ik heb de vleesmolen van stof en roest ontdaan en ik ga alle oneetbare karkasjes er doorheen jassen. Beetje op smaak brengen met pens, een eitje en sterk riekend geitenvlees en vreten, krengen! :devil:

Wat lusten jullie honden niet en hoe geef je het dan toch, of geef je het gewoon niet?

Mijn dames waren moeilijk met vis. Zalmkoppen ok. Sardienes, mwoah. Italiaanse Makreel Yek, Wijting....walgelijk.
De Makreel eten ze bevroren wél! De Wijting moet ik ook malen en ergens doordoen, maar het blijft lange tandenwerk. Die koop ik niet meer. Ze eten zowieso liever de vis nog bevroren ben ik achter. Sardienes zijn dan zelfs lékker :roll: Panharing gaat er wel in, dus ik heb nu weer keuze.

Nieren en lever zijn ook niet favoriet. Ja, gekóókt. Maar ik wil het ook eens rauw naar binnen hebben. Dus ik gooi beiden vaak door de uiensnijder en dan lusten ze het vaak wel. Het is de structuur denk ik. Wel meng ik het altijd met wat anders. Rijst, groenten, pens of vlees. Nieren aten ze van de week in stukjes gesneden en gemengd met hartstukjes wel zo op...het was vast het stinkende knoflookvet boullionnetje dat ik erover gegoten had...er ingeluisd HA! :cheer:

Zo is het zoeken naar manieren. Maar die wild karkassen...die gaan naar binnen :boos: :boos: als het niet goedschiks kan, dan maar kwaadschiks :S:
groetjes Madelief en Yanthe
Afbeelding
Het huishouden van Yanthe Steen: Beaucerons de la Bonhardiesse
Voor altijd in mijn hart. Bonha '00 - 26-02-2013
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers

Re: Ze blieven het niet

Ongelezen bericht door Hutsje »

hahaha, goed idee zo, ik wil ook nog een vleesmolen, voor de vis idd. dat gaat er niet altijd even goed in, maar gemalen denk ik wel. ze eten hier bijna alles behalve vis, veel vis wel, en wat ze de ene keer graag eten eten ze de andere keer weer niet. nu heb ik de laatste tijd ook wat minder aanbod en hoe langer ze het niet krijgen hoe moeilijker ze het eten. ik geef het, eten ze niet dan krijgen ze niets anders, de volgende dag wel. omdat ik weet dat ze het dan nog niet eten en ik vind 1 vastendag per week wel genoeg, 3 weer teveel.
Afbeelding
Madelief
Zeer actief
Contacteer:

Hutsje schreef:hahaha, goed idee zo, ik wil ook nog een vleesmolen, voor de vis idd. dat gaat er niet altijd even goed in, maar gemalen denk ik wel. ze eten hier bijna alles behalve vis, veel vis wel, en wat ze de ene keer graag eten eten ze de andere keer weer niet. nu heb ik de laatste tijd ook wat minder aanbod en hoe langer ze het niet krijgen hoe moeilijker ze het eten. ik geef het, eten ze niet dan krijgen ze niets anders, de volgende dag wel. omdat ik weet dat ze het dan nog niet eten en ik vind 1 vastendag per week wel genoeg, 3 weer teveel.
Ja, dat heb ik ook al meerdere keren geprobeerd...gewoon niets geven. Maar met dit soort wildkarkasjes vertikken ze het in alle staten. Yanthe begint niet eens (ja, haalt ze allemaal uit de bak) en Bonha wil de tweede keer misschien nog een kraakje wagen maar laat het dan weer vallen. Ook met twee volgende dagen aanbieden weigeren ze . Dus vandaag ben ik maar direct gezwicht en heb ze gewoon het vlees voor vanavond gegeven. Láát maar, jullie winnen.. Maar niet voor lang :pffff: .

Maar zo'n vleesmolen is wel erg handig inderdaad. Ik gebruikte hem in het begin om voor Bonha botten te malen, maar die doet dat dat nu alweer tijden zelf. Zelfs tamelijk harde lamsribben. Ze vindt het zó lekker dat ze heel hard werkt :I: . En ik heb hem wel eens gebruikt om zelf een kvv in elkaar te draaien om mee te geven uit logeren.

De vis doe ik overigens gewoon door de keukenmachine, dat gaat al heel prima. Tenzij je misschien hele harde vissen hebt.
Heb ook wel eens kwartel gemalen in de blender, maar ik vind dat toch zonde van de blender en het idee dat ik er daarna een smoothie uit ga eten staat me ook al niet zo aan :roll:. Niet dat ik dat ooit gedaan heb, maar dat zou ik wel willen haha.

Ik vind het gewoon zonde om het weg te gooien, en ook toch een stukje waardevolle variatie, dus nu gaat alles wat er nog in vriezer ligt deze week door de molen!
Laatst gewijzigd door Madelief op 23 nov 2009 12:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Rami
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!

Ongelezen bericht door Rami »

Billy eet uiteindelijk wel alles, hoewel hij met wild (wild konijn, wilde eend, fazant) wel een beetje met 'lange tanden' eet. Haas daarentegen gaat er in als koek.
Silka blieft geen konijn (tam en wild) en doet ook moeilijk met haas.
Ik vind het wel een beetje jammer maar omdat ze wel kwartel, tamme eend, parelhoen, kip en verder ook alles wat betreft geit, schaap, rund, paard en vette vis (zalm, haring, makreel, sardines) eet, laat ik het er maar zo.
Op de dagen dat Bill konijn- en hazenkarkas of koppen krijgt, geef ik Silka gewoon wat anders. :wink:
Afbeelding
wendy71
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ridgebacks!
Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
Contacteer:

Ongelezen bericht door wendy71 »

Vis eten ze absoluut niet. :19:
Met bep. soorten wild en gevogelte hebben ze ook moeite.
Duif, fazant, eend is allemaal bah volgens de honden.
Ik geef het niet meer, keuze genoeg uit andere diersoorten.
Afbeelding
Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

wendy71 schreef:Vis eten ze absoluut niet. :19:
Met bep. soorten wild en gevogelte hebben ze ook moeite.
Duif, fazant, eend is allemaal bah volgens de honden.
Ik geef het niet meer, keuze genoeg uit andere diersoorten.
Hier hetzelfde. Ik ga echt niet lopen trutten en kutten om het naar binnen te krijgen. Ze motten het niet, dan gaat het de kliko in. Hooguit maak ik er koekjes van, maar laatst had ik zo'n zooi wat de blender niet echt leuk vond en toen heb ik de boel ook in de kliko gegooid. Vis eten ze hier ook niet, nou dan maar blikjes.
wendy71
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ridgebacks!
Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
Contacteer:

Ongelezen bericht door wendy71 »

Ja Marion, de blikjes vis zijn hier ook favoriet vooral tonijn.
Ach, als ik niet lust vreet ik het ook niet..
Afbeelding
Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
Marion.

wendy71 schreef:Ja Marion, de blikjes vis zijn hier ook favoriet vooral tonijn.
Qua blik maakt het ze eigenlijk niet zoveel uit. Ja alleen schelvislever eten ze niet. En dat ze geen eend, duif of hert eten snap ik volkomen. Mot ik ook niet :ugh:
Madelief
Zeer actief
Contacteer:

Marion. schreef:
wendy71 schreef:Ja Marion, de blikjes vis zijn hier ook favoriet vooral tonijn.
Qua blik maakt het ze eigenlijk niet zoveel uit. Ja alleen schelvislever eten ze niet. En dat ze geen eend, duif of hert eten snap ik volkomen. Mot ik ook niet :ugh:
oooh maar ik ben dól op chocolaa!!! :mann: . En toch krijgen ze dat ook niet. :pffff:
:ok:

Ik denk ook niet dat ik veel nieuw zal bestellen, maar misschien af en toe, als ik de maalgeest heb, haha. En de nieren en levers zijn gewoon essentieel, dus daar zullen ze wel moeten. Ik vind het geen probleem uit te proberen hoe ik het wél naar binnen krijgen kan. Weggooien vind ik zonde. Mocht ik ooit het geluk hebben kinderen te krijgen eten ze ook (tot op zekere hoogte) wat de pot schaft.

En anders eten ze maar brokjes :pffff:
Laatst gewijzigd door Madelief op 23 nov 2009 14:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door renee-uk »

Gina lust alles, maar verdraagt geen verse vis
Sardines en andere blikvis gaat wel goed, dus die krijgt ze dan.
Jan lust geen kip, ook niet als het ergens doorgemalen zit.
Hij eet dan gewoon niet, hem kip geven heeft dus totaal geen zin.
Ik doe het nu zo dat hij vis krijgt als Gina kip heeft en dat gaat prima.
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Madelief
Zeer actief
Contacteer:

renee-uk schreef:Gina lust alles, maar verdraagt geen verse vis
Sardines en andere blikvis gaat wel goed, dus die krijgt ze dan.
Jan lust geen kip, ook niet als het ergens doorgemalen zit.
Hij eet dan gewoon niet, hem kip geven heeft dus totaal geen zin.
Ik doe het nu zo dat hij vis krijgt als Gina kip heeft en dat gaat prima.
Dat is ook een prima oplossing :ok:
Hier mag Bonha geen rund, dus krijgt ook wat anders als Yanthe rund krijgt. Te waardevol om het bij Yanthe ook helemaal weg te laten. Vis vind ik wel nuttig, en ze kunnen het goed verdragen, dus ik wil ze dat gewoon af en toe voeren.
We kunnen verder prima zonder de wildkarkassen, ze eten wel parelhoen, eend, kip, gans, geit, schaap, konijn, haas dus ook hier nog voldoende keuze hoor.
Afbeelding
renee-uk
Zeer actief

Madelief schreef: Mocht ik ooit het geluk hebben kinderen te krijgen eten ze ook (tot op zekere hoogte) wat de pot schaft.

OT maar een tip om kinders zover te krijgen:
laat ze zelf twee dingen kiezen die ze niet lusten en die hoeven ze dan ook niet.
Op die manier maken ze zelf de keus wat ze echt niet willen eten en heb je geen gezeur en gedram, ze hebben immers zelf gekozen.
Ik vond wel dat ie eens in de zoveel tijd een heel klein hapje moest proeven om te kijken of ie het nog steeds niet lustte.
Heb het zo gedaan met mijn zoon en dat werkte prima, hij bedankte me zelfs later-toen-ie-groot-was dat ik hem alles heb leren eten ;)
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Madelief
Zeer actief
Contacteer:

renee-uk schreef:
Madelief schreef: Mocht ik ooit het geluk hebben kinderen te krijgen eten ze ook (tot op zekere hoogte) wat de pot schaft.

laat ze zelf twee dingen kiezen die ze niet lusten en die hoeven ze dan ook niet.
Op die manier maken ze zelf de keus wat ze echt niet willen eten en heb je geen gezeur en gedram, ze hebben immers zelf gekozen.
Ik vond wel dat ie eens in de zoveel tijd een heel klein hapje moest proeven om te kijken of ie het nog steeds niet lustte.
Heb het zo gedaan met mijn zoon en dat werkte prima, hij bedankte me zelfs later-toen-ie-groot-was dat ik hem alles heb leren eten ;)
Ja hier ook een dankbaar kind hoor. Anders had ik nu geen spruitjes gegeten, of , en dat zou ik echt missen....champignons!!
Voor de laatste hebben mijn ouders me meegenomen naar de St Pietersberg in Limburg, daar mocht ik ergens zelf mijn champignons plukken en die waren daarna natuurlijk wél lekker omdat ik ze ook zelf mocht klaarmaken. Terwijl ik ze voorheen kokhalzend at.

Mijn moeder had wel barbaarse praktijken hoor, zo af en toe :smile: , zo kreeg ik dagen achtereen bloedworst voorgeschoteld, tot ik het at (wel steeds vers hoor). Ze wilde, gewoon dat ik het een keer proefde. Ik herinner me dat de smaak eigenlijk heerlijk wa,s maar het idee staat me nog tegen ;-)

Lever vind ik nog steeds niet lekker maar moest ik ook af en toe weer eens proberen. Ik goot er dan een lading ketchup over waar je eng van werd en probeerde te kauwen zonder dat de lever mijn smaakpapillen raakte en het zo snel mogelijk door te slikken. Ben toch blij dat ze heeft doorgezet, want inmiddels kan ik goed klaatgemaakte kippenlevertjes we waarderen ;-)

Mijn moeder.....alfa typje he ;-) :J:

Maar jouw tip is ook een goede. Ik vind dat een kind ook recht heeft op een eigen mening. Een kwestie van uitvinden of het dwarsigheid is of echt niet lusten!
Afbeelding
renee-uk
Zeer actief

Madelief schreef:
renee-uk schreef:

Ja hier ook een dankbaar kind hoor. Anders had ik nu geen spruitjes gegeten, of , en dat zou ik echt missen....champignons!!
Voor de laatste hebben mijn ouders me meegenomen naar de St Pietersberg in Limburg, daar mocht ik ergens zelf mijn champignons plukken en die waren daarna natuurlijk wél lekker omdat ik ze ook zelf mocht klaarmaken. Terwijl ik ze voorheen kokhalzend at.

Mijn moeder had wel barbaarse praktijken hoor, zo af en toe :smile: , zo kreeg ik dagen achtereen bloedworst voorgeschoteld, tot ik het at (wel steeds vers hoor). Ze wilde, gewoon dat ik het een keer proefde. Ik herinner me dat de smaak eigenlijk heerlijk wa,s maar het idee staat me nog tegen ;-)

Lever vind ik nog steeds niet lekker maar moest ik ook af en toe weer eens proberen. Ik goot er dan een lading ketchup over waar je eng van werd en probeerde te kauwen zonder dat de lever mijn smaakpapillen raakte en het zo snel mogelijk door te slikken. Ben toch blij dat ze heeft doorgezet, want inmiddels kan ik goed klaatgemaakte kippenlevertjes we waarderen ;-)

Mijn moeder.....alfa typje he ;-) :J:

Maar jouw tip is ook een goede. Ik vind dat een kind ook recht heeft op een eigen mening. Een kwestie van uitvinden of het dwarsigheid is of echt niet lusten!
ik hou wel van alfa typjes als moeder ;)
ze heeft het prima gedaan!
Afbeelding

Marion.

renee-uk schreef:laat ze zelf twee dingen kiezen die ze niet lusten en die hoeven ze dan ook niet.
Zo hebben mijn ouders het eigenlijk ook gedaan. Spruitjes hoefde ik niet te eten, maar van tijd tot tijd moest ik er toch 5 naar binnen werken (mocht wel met net zoveel appelmoes als ik wilde). Toen keer op keer bleek dat ik ze echt niet lustte, en dat ik er kokhalsneigingen van kreeg, mochten die 5 spruitjes ook achterwege blijven :smile1:

Ik lust ze overigens nog steeds niet. Rode kool lustte ik ook niet, omdat we dat altijd in combinatie met konijn kregen. En (soort Flappie-syndroom denk ik) voor mij was rode kool dus ook jarenlang net zo smerig als konijn. Konijn hoef ik nog steeds niet, maar rode kool met een gehaktbal vind ik heerlijk!
renee-uk
Zeer actief

Marion. schreef:
renee-uk schreef:laat ze zelf twee dingen kiezen die ze niet lusten en die hoeven ze dan ook niet.
Zo hebben mijn ouders het eigenlijk ook gedaan. Spruitjes hoefde ik niet te eten, maar van tijd tot tijd moest ik er toch 5 naar binnen werken (mocht wel met net zoveel appelmoes als ik wilde). Toen keer op keer bleek dat ik ze echt niet lustte, en dat ik er kokhalsneigingen van kreeg, mochten die 5 spruitjes ook achterwege blijven :smile1:

Ik lust ze overigens nog steeds niet. Rode kool lustte ik ook niet, omdat we dat altijd in combinatie met konijn kregen. En (soort Flappie-syndroom denk ik) voor mij was rode kool dus ook jarenlang net zo smerig als konijn. Konijn hoef ik nog steeds niet, maar rode kool met een gehaktbal vind ik heerlijk!
Ik was vrij makkelijk denk ik, gekookte rode kool was en is het enige dat ik echt niet lust.
Als ik het alleen maar ruik krijg ik al braakneigingen
Ik hoefde dat dan ook niet te eten thuis.
Verder was het idd eten wat de pot schafte en ik ben er eigenlijk niks slechter van geworden.
Wat me wel gebeurde is dat, toen ik zelf ging koken, ik een heleboel dingen die ik thuis met lange tanden at wel lekker vond.
Mijn moeder was gewoon niet zo'n keukenprinses ;)
Afbeelding

Marion.

renee-uk schreef:Verder was het idd eten wat de pot schafte en ik ben er eigenlijk niks slechter van geworden.
Wat me wel gebeurde is dat, toen ik zelf ging koken, ik een heleboel dingen die ik thuis met lange tanden at wel lekker vond.
Mijn moeder was gewoon niet zo'n keukenprinses ;)
Dat was bij mij ook zo. Ik ben niet zo'n goede eter, maar ik heb toch wel heel veel dingen leren eten. Vooral in de studententijd. Dus zonder ouders die me dwongen hahaha.

Grappig is trouwens dat oma voor mijn vader (geboren in 1936) als middelste kind van 13 kinderen vaak een apart potje kookte. Hennie lust dit niet, dus krijgt hij iets anders. Kun je nagaan, in oorlogstijd :N:
Mijn vader lust dus heel veel niet. Maar als hij datzelfde bij mij krijgt (zeg ik niet dat dat ingrediënt erin zit natuurlijk) vind hij het heerlijk. Hij kijkt altijd uit naar maaltijden die hij bij mij krijgt :smile: :mrgreen:
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Orpa lust niet zoveel.

Tegenwoordig eet ze wel eend, kip gaat er meestal wel goed in, zalmmix (Herby) vindt ze erg lekker, maar wild mot ze niet. :pffff:
Lamsribben dan weer wel, smuldier ook, maar pens zo zonder wat, dat laat ze liggen. :piew:

RR lust vrijwel alles en Isa en Willemijn zijn bodemloze vaten.
Dus feitelijk gaat alles wat Orpa niet lust in de rest, en Orpa eet redelijk eenzijdig.
Het is niet anders :19:
Ben al blij dát ze vers eet, dat heeft al gedoe genoeg gekost.
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Ik ben niet iemand die z'n hond dagen niks geeft om hem iets te laten eten. Bij Bram heb ik een aantal dingen dus opgegeven. Fazant bijvoorbeeld lust hij echt niet. Konijn kan hij wat mee mieren, dat krijgt hij dan de volgende dag wel weer. Izzie eet alles.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Bas Rouge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Beauceron
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Bas Rouge »

Ze krijgen alleen wat ze lekker vinden. Dat wat ze niet lusten schotel ik ze niet voor. Rein lust niet alles en Bolke ook niet. Huette eet, en voorheen Barousse at, alles. Ik moet zeggen dat dat wel heel prettig is.
Rami
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!

Ongelezen bericht door Rami »

Overigens haal ik het vleesbot (of orgaan of wat dan ook) wat ze niet willen eten wel gelijk weg en op dat moment krijgen ze ook niets anders. De volgende dag probeer ik het nog een keer. Als het dan nog niet gegeten wordt schrap ik het van het menu. :wink:
Eigenlijk mag ik ook niet klagen met wat er wel en niet gegeten wordt. Uiteraard hebben ze zo hun voorkeuren (zo zijn zalmkoppen en/of staarten en schapen/lams pens bij allebei zwaar favoriet!) maar al het andere (op een paar dingen na) wordt gewoon met smaak gegeten.
Afbeelding
marye
Zeer actief
Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door marye »

Er zijn een aantal dingen die Caja echt niet lust zoals bijv fazant en orgaan van gevogelte.
Dat krijgt ze niet meer van me.
Een aantal dingen vind ze maar zozo, dan wil ik nog wel eens volhouden tot ze het eet.
Dan eet ze daarna het gewoon weer vlot op.
Laatst deed ze bijvoorbeeld moeilijk met konijn en hele kwartels, maar nu is het weer in een mum op.
Afbeelding
mwillow

Ongelezen bericht door mwillow »

Mijn honden blieven vrijwel alles... :mrgreen:
Op wild zijn ze verzot, alles daarvan vinden ze lekker. Sinds een klein 2 jaar eten ze ook ineens wilde eend in de veren (borstfilet eruit gesneden). Voorheen moesten ze de organen daar niet van. Als ze iets echt niet willen eten, stel ik geen extra vastendagen in om het ze wel te laten eten. Komt zo sporadisch voor.
Ben benieuwd wat ze van je gemalen prakkie vinden.
maart
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders

Ongelezen bericht door maart »

hier heeft Fax ook een aantal dingen die hij echt niet lust. oa fazant en duif. Konijn is ook maar zo zo, maar gaat uiteindelijk wel binnen; dat krijgt hij dan ook niet zo veel.

ik hou één dag mijn poot stijf, en dan is het welletjes. van 2 dagen vasten begint hij trouwens af te vallen heb ik gemerkt toen ik écht mijn wil wou doordringen... niet meer doen dus.

Ds is een trut op het vlak van eten, je kan bij haar echt niet zeggen 'dit mot ze en dit mot ze niet'. Gisteren waren het vb hazenschouders voor fax (die vlotjes binnen gingen :ok: ), dus had ik maar een pot brok voor Ds haar neus gezet... Zat ze ineens erg verlekkerd naar die hazenschouders te kijken :oeps: en ja hoor, ze heeft er 2 opgegeten en haar brok laten staan :U:
Moest ik ze ze ineens aangeboden hebben, ging ze ze zeker en vast niet moeten hebben.. raar ding, die hond :oohja:
Madelief
Zeer actief
Contacteer:

Haha, die Ds is me er ook eentje :ok:

Hier ging de gemalen patrijs, gemengd met eenderde van het totaal gemalen pens erin als ketellapper!! Ze hebben elkaars bakken en daarna hun eigen bak nog eens zorgvuldig nagelikt. :lekkerpuh: Lekker puf dames! :lekkerpuh:
Ik had wel weer de misselijkmakende bouillion erover...kokend water met daarin een paar blokjes schapenvet met knoflook, een lepel gedroogde wortel en een snuf zeezout. Ik ga daar haast van kotsen zo vies, maar kennelijk haute cuisine pour les chiennes :ok:

Dus dat was een groot succes. Morgenochtend ontbijt met de rest.
Afbeelding
nance
Erelid

Ongelezen bericht door nance »

Loddie lust echt geen eend en paard. Voor de rest eet ze alles. Veruit favoriet is en blijft pens.
Rambo vreet alles en kijkt niet eens wat het is.
Poehbelle is nu nog even uitzoeken wat ze kan hebben met haar sterk verminderde gebit :roll:
Afbeelding
ChantalBos
Zeer actief
Mijn ras(sen): Lagotto Romagnolo, Barbet & Whippet
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door ChantalBos »

Giada en Dior zijn net kliko's, alles gaat er met smaak in. Het maakt echt niet uit wat ik ze voorschotel: vis, wild of een simpele kip. Ideaal vind ik het. Moet zeggen dat alle 4 de katten hier ook van mee eten en die maken ook nergens een probleem van.
Yenthe krijgt alleen maar lam en geit te eten, maar dat heeft puur met haar ziektebeeld te maken. Voor die tijd at ze ook alles wat los en vast zat.
Elke grote liefde eindigt met een groot verdriet.
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”