Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

probleempje met schoolkids

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Hanneke2
Zeer actief
Aantal honden: 2

Re: probleempje met schoolkids

Ongelezen bericht door Hanneke2 »

LéonieHonden schreef:Je kan ook nog het bestuur van de school proberen. En probeer veel schriftelijk te regelen, dan heb je bewijs!
Ja, boze brief aan het schoolbestuur en kopietje naar de onderwijsinspectie. Als je mij PB't hoe de school heet en waar hij staat zoek ik effe het adres van het bestuur voor je op.

En schrikdraad vind ik ook een heel strak plan.
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
Carmen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje

Ongelezen bericht door Carmen »

Ik zou en en doen. Zorgen dat ze de mogelijkhdden niet meer hebben om over de schutting te hangen maar daarnaast ook een klacht bij de Directeur van de school
flamme
Zeer actief
Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door flamme »

Ik heb niet alle reacties gelezen, maar ik zou als het hier zo zou zijn dus gewoon de schutting kindproof maken.
Ik ben van mening dat ik mijn honden moet beschermen tegen klierige kinderen. Ben bang dat klagen het erger maakt.
Overigens zou ik me over het ongeschofte gedrag nog bozer maken dan over de kinderen.
Maar goed, hoe frustrerend ook. Ik zou mijn honden niet de gelegenheid willen geven te bijten. Dan hebben de honden het gedaan en niet de kids. Daarbij kunnen ze behoorlijk opgefokt raken van pestgedrag.
Ik zou dus zorgen dat de kisd niet meer bij de honden konden komen. Liefst met een hoge dichte schutting.
peggy en vinnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 yorkshire terroristjes
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door peggy en vinnie »

ik zou in ieder geval geen water over die schutting gooien :wink: voor je het weet gooien pap en mam wat bij jou over de schutting t zal niet de eerste keer zijn :roll: , nee ik denk toch dat ik daar flink wat prikdraad tegenaan knalde of zo :ok:
smoekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): JH

Ongelezen bericht door smoekie »

Kan best :wink: Maar die tuinslang hadden ze van mij allang al gehad. :smile:
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
Felix
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door Felix »

Dan zou ik zelf eens in contact treden met de wijkagent. En die je probleempje voorleggen, van hoe het er aan toe gaat. Durf te wedden dat er dan gelijk het één en ander gaat veranderen ;)
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

ik zou toch ook even de directie met hun neus op de feiten duwen, maar ondertussen ook de schutting ettertjesproof maken :mann:
Dazwa84

Ongelezen bericht door Dazwa84 »

Mijn ouders wonen ook naast een school. Die worden niet zozeer gek van de kinderen maar wel van alle MOEDERS die half in hun tuin staan te kleppen. Terwijl de ingang van de school aan de hele andere kant is. Mijn ouders hebben toen een extra schuttinghoekje gemaakt zodat ze ze in ieder geval niet meer hoeven te zien :P

Mijn vader staat met zijn auto op een invalidenparkeerplek en regelmatig wordt ie ingebouwd omdat er weer zo'n muts zo aso is om haar auto er pal achter neer te zetten. Of te lui is om te fietsen, stel je voor.
Felix
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door Felix »

S@ndr@ schreef:ik zou toch ook even de directie met hun neus op de feiten duwen, maar ondertussen ook de schutting ettertjesproof maken :mann:
Schrikdraad spannen! :zweep:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”