mijn meisje Sam, 8 weken, eindelijk mee naar huis, een ontzettend fijn en dierbaar moment.
Moderator: moderatorteam

Nee, nooit....MJ schreef: Het had nooit mogen gebeuren.
Martijn schreef:Zou ik niet doen. Ik heb het idee dat hij niet zo goed met geld om kan gaan.*Ellen* schreef:Jeetje ja, dat is echt heel ontroerend. Aan zo'n man zou ik mijn laatste tientje geven als er wat met zijn hond was.

Tranen in mn ogen.Anne Panne schreef:geen foto maar een filmpje..
hier moest ik echt keihard om janken
" onclick="window.open(this.href);return false;

Ach ja... Wat was Bernardo toen beroerd.pooh schreef:in Kimba, april 2009, Bernardo en Bernarda, broer en zus en ze wijken geen moment van elkaars zijde.
Bernardo was er toen slecht aan toe en dat raakte me heel diep.

Die (zie alleen de 2e maar) is echt prachtig!Moniek B. schreef:We wisten al dat Charly kanker had en hij hoogstwaarschijnlijk niet zo lang meer zou hebben. We hebben toen (naar voorbeeld van MJ en Bassie..) een fotosessie gedaan bij Githa met dit onder meer als resultaat. Ze zijn me zo dierbaar...
Ik ben dus niet de enige. Ik ben misschien zeikerig, maar ik vind dit doodeng.Inge O schreef: hier word ik dus echt niet ontroerd van, sorry![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.

Prachtige foto's Monique, wat zijn ze ongelooflijk waardevol hè ?!Moniek B. schreef:We wisten al dat Charly kanker had en hij hoogstwaarschijnlijk niet zo lang meer zou hebben. We hebben toen (naar voorbeeld van MJ en Bassie..) een fotosessie gedaan bij Githa met dit onder meer als resultaat. Ze zijn me zo dierbaar...
Ik vind het ff moeilijk wat te zeggen haha. Maar ik ga toch een poging doen :N: Ik snap heel goed wat jullie bedoelen. Voor deze foto's genomen zijn bracht Jola zelf haar piep al constant naar het kind toen verder waren we er steeds bij. Jola vind het ook echt niet erg, toch heb ik het na deze dag ook niet meer toegelaten. Het kwartje was gevallen zou ik maar zeggen.Inge O schreef:nee, ik wilde (en wil) er echt geen discussie van maken, maar helemaal mijn mond houden kon ik ook niet, daarvoor vind ik dit soort dingen té belangrijk, voor alle partijenBelle schreef:Ik ben dus niet de enige. Ik ben misschien zeikerig, maar ik vind dit doodeng.Inge O schreef: hier word ik dus echt niet ontroerd van, sorry![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
.
Ik vind het ook eng, zou dit nooit zo doen met een kind.Inge O schreef:nee, ik wilde (en wil) er echt geen discussie van maken, maar helemaal mijn mond houden kon ik ook niet, daarvoor vind ik dit soort dingen té belangrijk, voor alle partijenBelle schreef:Ik ben dus niet de enige. Ik ben misschien zeikerig, maar ik vind dit doodeng.Inge O schreef: hier word ik dus echt niet ontroerd van, sorry![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
.

Marion. schreef:Oké, ontroerend dan op een andere manier. Toevallig plaatste ik deze foto in een ander topic, en deze foto ontroert me ook (al zal Bri het er niet mee eens zijn).
Iemand die echt niets heeft met Goldens, die graag de zogenaamde "vechthonden" heeft, en waar Saar toch even haar knuffel mocht halen. Prachtige foto vind ik het!