Mijn vriend met Sammie

Moderator: moderatorteam

Marion. schreef:De foto van Lotte (van M@ri@nne) bij dode Tosca, schiet gelijk in mijn herinnering. Kippenvel.
Ikzelf heb gelukkig nog geen ontroerende foto's, wel heel veel hartverwarmende. En dat zijn dat met name foto's van Pieter met de honden, of van Saar en Miep samen.

Precies. En dan vooral de 1e en de 3e. Met de beer. Prachtig.massam schreef:oh marianne...

Haha, ja gaaf hè, die krullen! Daarom heeft hij één keer zijn haar lang laten groeien, daarna is het er (eindelijk) weer afgegaan, vind het toch maar niks. Grappig, maar niet mooi zeg maar. En wat betreft die foto, die intens gelukkige blik van Heros terwijl hij zich laat kroelen, terwijl hij vroeger altijd gromde naar Paul, dat doet me echt wat.Frederiek schreef:Wow Gaby, die krullen van Paul, wat gaaf. Hoewel ik moet zeggen dat ik z'n (gebrek aan) haar hem beter vind staan
. Kan me wel voorstellen dat die foto je iets doet
.
Ach... dat was ook zo'n triest verhaal, maar wat een prachtige foto! Ik hoop dat het een fijn aandenken voor je is, hoe emotioneel ook.*Anita* schreef:foto waarmee ik een wandeling afsloot niet wetende dat Pardoes binnen enkele uren zou overlijden door een vergiftiging waarschijnlijk daar opgelopen

*Anita* schreef:foto waarmee ik een wandeling afsloot niet wetende dat Pardoes binnen enkele uren zou overlijden door een vergiftiging waarschijnlijk daar opgelopen

dat is zeker ontroerend, kan me voorstellen dat je niet in begin niet kon kijkenBonnie F schreef:Onderstaande foto hoort bij een serie foto's die ik gemaakt heb rond de dood van onze vorige hond Duuk. Ik heb alles gefotografeerd. Ik heb heel lang niet naar deze foto kunnen kijken.
Duuk was een geweldige hond.

miekmiek schreef:femke die niet meer mee kon lopen tijdens wandelingen.
zo, nu ga ik even huilen...
nee, ze zijn geplakt om juist rechtop komen te staan.Chicoahua schreef:dat is zeker ontroerend, kan me voorstellen dat je niet in begin niet kon kijkenBonnie F schreef:Onderstaande foto hoort bij een serie foto's die ik gemaakt heb rond de dood van onze vorige hond Duuk. Ik heb alles gefotografeerd. Ik heb heel lang niet naar deze foto kunnen kijken.
Duuk was een geweldige hond.
![]()
en waarom zijn die oortjes afgeplakt bij sommige naakthonden? zodat ze gaan hangen?