mijn tuintje grenst aan een islamitische basisschool, of dat islamitische nou ergens mee te maken heeft of niet weet ik niet, maar als het om dieren gaat hebben hun daar meestal een achterstandje in
nu hebben ze pas het schoolplein uitgebreidt en die loopt nu dus langs mijn tuin, als ik dan de honden in de tuin heb lopen (die hebben daar ook wel eens zin in) dan is er eigenlijk niks aan de hand want ze zijn dat geschreeuw etc. wel gewend, ook als ze langs mijn tuin lopen is er ook geen probleem, maar de kindjes hangen nu elke keer over mijn hek van +-1.60 (erg gevaarlijk in combi met monky) en daarbij gaan ze elke keer lopen blaffen naar de honden
dus ik ben al een paar keer boos geworden en dat helpt niet, heb een lerares aangesproken die mij straal negeerde ze riep ze wel bij zich maar er kon geen woord tegen mij vanaf
mijn vriend werdt zo boos dat hij op zijn blote voeten over het hek is geklommen om een leraar aan te spreken ten 1ste lachte ze hem uit & ten 2de werden ze boos omdat mijn vriend zei dat dat jong kankerhoer tegen mij zei
mijn vriend & ik zijn allebij geen makkelijke mensen en dit had heel erg uit de hand kunnen lopen
ik heb al een emmer water neergezet mocht ik weer probleempjes hebben dacht ik dan gooi ik er een emmer water overheen maar nu zet de twijfel toe moet ik dat wel doen, kijk kids zijn toch gewoon zo
of als er ineens 1 overheen valt omdat er een tak afbreekt van de boom waar ze aan hangen
wat is nou wijsheid
ik begrijp gewoon niet dat ze zo doen, ik zeg het in 1st instantie voor de veiligheid van die kids
maar blijkbaar is dat tegenwoordig niet genoeg
hebben jullie tips