Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Vulling voor Kong
Moderator: moderatorteam
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Vulling voor Kong
Waar hij langer mee bezig is dan 5 minuten...
Smeer ik er leverworst in, heeft meneer de Kong 5 minuten later leeg. Smeerkaas net zo... Vol met brokjes. Dat toch makkelijk, op zn kant zetten, vastpakken, schudden, en leeg!
Nu heb ik nog wel een puppykong omdat Luca nog maar zo jong is maar toch...
Hopelijk weet iemand iets zodat hij er wat meer moeite voor moet doen...
Smeer ik er leverworst in, heeft meneer de Kong 5 minuten later leeg. Smeerkaas net zo... Vol met brokjes. Dat toch makkelijk, op zn kant zetten, vastpakken, schudden, en leeg!
- Frederiek
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising
- Aantal honden: 1
Re: Vulling voor Kong
Gaatje afdekken met worst of kaas ofzo, vullen met yoghurt (en eventueel stukjes worst ofzo erbij) en een paar uur in de vriezer. Is hier een héél groot succesMachie schreef:Waar hij langer mee bezig is dan 5 minuten...
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding op de afbeelding
- Wilma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tatrahond Kaatje
- Contacteer:
Stukjes brood en kleine stukjes kaas er in doen.
Dan even in de magnetron zodat de kaas smelt.
Af laten koelen en dan geven.
Dan even in de magnetron zodat de kaas smelt.
Af laten koelen en dan geven.

Website over onze honden en Tatrahond database
♥ Jelka ♥ * 09-07-2001 - † 16-05-2014 & ♥ Jurek ♥ * 02-04-2002 - † 17-07-2014
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Dank jullie wel!
Invriezen met yoghurt klinkt super! Helemaal als hij straks gaat wisselen, beetje verkoeling zal hij vast wel fijn vinden
Vanmiddag het brood met kaas eens proberen
Invriezen met yoghurt klinkt super! Helemaal als hij straks gaat wisselen, beetje verkoeling zal hij vast wel fijn vinden
Vanmiddag het brood met kaas eens proberen
- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer:
Kijk eens op onderstaande site.
Leef je uit, zou ik zeggen.
http://members.home.nl/r.kwantes/kong-recepten.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Leef je uit, zou ik zeggen.
http://members.home.nl/r.kwantes/kong-recepten.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
- Irisz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Ik kook vaak pasta (liefst van die kronkelpasta), daarna afgieten en geraspte kaas er over heen. Laten afkoelen en in de kong proppen.
Het wordt 1 grote brei en overal zitten kaasdraden
heerlijk!
Luna is er in ieder geval wel een tijdje mee bezig meestal. Zeker als je ook nog het gat afdekt met een biscuitje.
Het wordt 1 grote brei en overal zitten kaasdraden
Luna is er in ieder geval wel een tijdje mee bezig meestal. Zeker als je ook nog het gat afdekt met een biscuitje.
- Sonnie1983
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder, xMH
- Aantal honden: 3
even in de gaten houden hier 
-
chant
- Zeer actief
Ik heb een (waarschijnlijk erg domme) vraag. Kan je ook kvv in de kong stoppen of word dat dan een ontzettend smeerboeltje? 
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
fris zal het niet zijn, maar je kunt die kong toch weer schoonmaken?chant schreef:Ik heb een (waarschijnlijk erg domme) vraag. Kan je ook kvv in de kong stoppen of word dat dan een ontzettend smeerboeltje?
Of bedoel je buiten de kong?
Ik vind nauwelijks iets eigenlijk, wat er uit valt eten ze ook netjes op.
Ik vul hem soms met brood met honing, vieze plakzooi maar ze vinden het heerlijk en zijn er best een tijdje mee bezig, zeker als ik het goed aanstamp.

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Joepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullmastiff
Ik vul hem ook met KVV.
Als hij vies is in de vaatwasser en hij is weer schoon!
Als hij vies is in de vaatwasser en hij is weer schoon!
-
chant
- Zeer actief
Dat klinkt goed! de kong zelf maakt me niks uit, maar heb liever geen pens op de muren
Dan ga ik voor de heren ook een kong aanschaffen denk ik. Welke maat is geschitk voor een teckel en welke voor een duitse herder?
Dan ga ik voor de heren ook een kong aanschaffen denk ik. Welke maat is geschitk voor een teckel en welke voor een duitse herder?
- renee-uk
- Zeer actief
teckel weet ik niet maar ik heb voor Jan de XL, de X kan ook maar die heeft ie zo stukchant schreef:Dat klinkt goed! de kong zelf maakt me niks uit, maar heb liever geen pens op de muren![]()

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
-
chant
- Zeer actief
Dan gaan we zowiezo voor de XL. Is de large zo makkelijk kapot te krijgen dan? Dan denk ik dat ik voor tommy ook een Xl zal moeten halen, het is echt een slopert namelijk!
- rakker2000
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): x boerenfox
parson russell terrier
boerenfox - Locatie: gelderland
dan zou ik ook de zwarte pakken, die schijnen sterker te zijn dan de rode kongschant schreef:Dan gaan we zowiezo voor de XL. Is de large zo makkelijk kapot te krijgen dan? Dan denk ik dat ik voor tommy ook een Xl zal moeten halen, het is echt een slopert namelijk!
Zolang mensen denken dat honden geen gevoel hebben,
moeten honden het gevoel hebben, dat mensen niet kunnen denken.
moeten honden het gevoel hebben, dat mensen niet kunnen denken.
- Sonnie1983
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder, xMH
- Aantal honden: 3
Als ze bij elkaar zijn terwijl ze de kong krijgen zal ik voor de teckel niet een te kleine maat nemen, dit omdat dan de duitse herder erna met die kong kan gaan spelen en dadelijk schiet het in de keel ofzo. Zelfs een pup hier die krijgt al een maat die de oudste hond wel kan pakken maar groot genoeg is dat die niet in de keel schiet.chant schreef:Dat klinkt goed! de kong zelf maakt me niks uit, maar heb liever geen pens op de muren![]()
-
chant
- Zeer actief
bedankt voor de reacties.
Dan neem ik denk ik gewoon een XL en een XXl, liever wat te groot dan te klein toch
Dan neem ik denk ik gewoon een XL en een XXl, liever wat te groot dan te klein toch
- renee-uk
- Zeer actief
de zwarte zijn inderdaad sterker en volgens Jandeman lekkerder.rakker2000 schreef:dan zou ik ook de zwarte pakken, die schijnen sterker te zijn dan de rode kongschant schreef:Dan gaan we zowiezo voor de XL. Is de large zo makkelijk kapot te krijgen dan? Dan denk ik dat ik voor tommy ook een Xl zal moeten halen, het is echt een slopert namelijk!
Er slingert hier ook een rode rond, maar die is het niet vindt hij....
Jan gaat bijten aan het randje en als ie daar eenmaal een stukje af heeft volgt de rest vanzelf.
Bij de grotere kong duurt het wat langer voor ie aangebeten is en aangezien ze best prijzig zijn heb ik daar geen bezwaar tegen

-
chant
- Zeer actief
Dan denk ik dat inderdaad beter twee zwarte kan nemen. Tommy is ook zo'n hond die aan randjes enzo gaat knagenrenee-uk schreef:de zwarte zijn inderdaad sterker en volgens Jandeman lekkerder.rakker2000 schreef:dan zou ik ook de zwarte pakken, die schijnen sterker te zijn dan de rode kongschant schreef:Dan gaan we zowiezo voor de XL. Is de large zo makkelijk kapot te krijgen dan? Dan denk ik dat ik voor tommy ook een Xl zal moeten halen, het is echt een slopert namelijk!
Er slingert hier ook een rode rond, maar die is het niet vindt hij....
Jan gaat bijten aan het randje en als ie daar eenmaal een stukje af heeft volgt de rest vanzelf.
Bij de grotere kong duurt het wat langer voor ie aangebeten is en aangezien ze best prijzig zijn heb ik daar geen bezwaar tegen