Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Ahhhhhhhhhhhh, is hij niet te klein??? Of heb je er een trui onder aan?
Fenneke, je mag op de lijst hoor. Er zijn alleen nog een aantal wachtenden voor u
(je mag vast zoeken op bv http://www.garnstudio.com" onclick="window.open(this.href);return false; of gewoon een plaatje op Google, dan maak ik hem wel na)
ik heb niet gezegd dat je als een dwaas over de grond moest dweilen wel dat je geen rode ogen moest maken wand dan denken ze dadelijk dat ik je te veel kruidedrankjes heb laten drinken
En wat het moet kosten Shirl.... pfff, ik weet het echt niet. Wat je moeder over heeft gemaakt vond ik al heel veel veel teveel. Van de andere kant ben ik tegenwoordig dat geld ook al wel kwijt voor de wol.
Ik ga eerst even de andere "klanten" bedienen, en dan kom ik er bij je op terug. En volgend jaar zijn zelf-breisels misschien wel vreselijk ouderwets
En wat het moet kosten Shirl.... pfff, ik weet het echt niet. Wat je moeder over heeft gemaakt vond ik al heel veel veel teveel. Van de andere kant ben ik tegenwoordig dat geld ook al wel kwijt voor de wol.
Ik ga eerst even de andere "klanten" bedienen, en dan kom ik er bij je op terug. En volgend jaar zijn zelf-breisels misschien wel vreselijk ouderwets
Nou Marion, daar vergis je je lelijk in! Ik ben vandaag naar het boekenfestijn geweest en de meeste dames kochten de breiboeken....heus waar! Denk dat zelfgebreide truien weer helemaal in is en terecht.
Wilma+Barca schreef:Nou Marion, daar vergis je je lelijk in! Ik ben vandaag naar het boekenfestijn geweest en de meeste dames kochten de breiboeken....heus waar! Denk dat zelfgebreide truien weer helemaal in is en terecht.
Nu even wel. Maar je koopt gewoon een kabel-spencer bij de H&M voor 20 euro. Daar kan ik echt niet tegenop breien
Marion. schreef:
Nu even wel. Maar je koopt gewoon een kabel-spencer bij de H&M voor 20 euro. Daar kan ik echt niet tegenop breien
nou.. de kwaliteit van de H&M is wel bagger...
Maar ik weet niet of de kwaliteit van deze trui wel beter is hoor. Heb hem van restjes wol gebreid uit mijn wolmand. Maar het grijs is wel 100% scheerwol (de rest weet ik niet). En hij zit goed in elkaar en er zullen niet zomaar gaten in vallen, denk ik.
mijn complimenten Marion
best wel snel gedaan, handgebreid, je kan wel zeggen 1 recht 1 averecht, maar die patronen zijn best wel lastig om te breien.
Sjuul je hebt een mooie lekkere warme trui