Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

de konijntjes weer eens

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

estelle

de konijntjes weer eens

Ongelezen bericht door estelle »

Tijdje terug had ik hier foto's geplaatst van Meneer en Mevrouw konijn. Mevrouw konijn was toen net Meneer komen vergezellen. Inmiddels is ze helemaal gewend en de honden zijn niet meer om bang voor weg te rennen.
Afbeelding
Hoiiiii

Afbeelding
we kunnen nu de schuur in.

Afbeelding
en we willen eten!! nu!! :boos:

Afbeelding
Doordat ons grote hok weg is uit de ren hebben we buiten nog meer ruimte om te spelen. :cheer:

Afbeelding
jaaaaaaaaaaaaa daar is ons eten. :E:

Afbeelding
Wij zijn gek op fruit dus krijgen we regelmatig zo'n fruitcocktail voorgezet. :cheer:
laura b
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ruwhaar Standaard Teckel
Aantal honden: 1

Re: de konijntjes weer eens

Ongelezen bericht door laura b »

Wat een knapperds. Niet teveel fruit he daar zitten veel suikers in. Geef liever groenten en af en toe wat fruit :D
estelle

nee afentoe krijgen ze zo'n bakje. Of wat restjes fruit. Ze vinden het heerlijk om bijv. een hele peer weg te werken.
Groenten krijgen ze ook genoeg hoor.
hoofdvoer zijn hun korrels.
laura b
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ruwhaar Standaard Teckel

Ongelezen bericht door laura b »

:wink: Oke goed bezig :ok:
_Leonie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door _Leonie »

Ziet er lekker uit dat fruitbakje, mijn cavia's zijn er ook gek op! :ok: Vind je zwart witte konijn erg mooi!
estelle

LéonieHonden schreef:Ziet er lekker uit dat fruitbakje, mijn cavia's zijn er ook gek op! :ok: Vind je zwart witte konijn erg mooi!
Dat is Meneer. En dat is er eentje hoor. Eerst zat er geen net over dat binnenhok, zat ie natuurlijk op een gegeven moment vrolijk los in de schuur en had hun zak voer aangevreten....al dat voer (20 kg zak) door de schuur heen. :ugh:
Hij 'bijt' in je broek als je in hun ren bezig bent, trekt dan de spullen uit je handen (tenminste, probeert hij haha) etc.
Ze zijn verder niet heel tam. We laten ze vooral met rust. ze worden vrijwel niet opgepakt e.d. Wat aaien vinden ze wel lekker maar na een paar tellen vinden ze dat ook genoeg.
Als we in de tuin bezig zijn mogen ze los in de tuin en dan is het heerlijk om ze om je heen te zien rennen en springen. :lol:
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door twinkeltje »

wat leuk nijntjes aan een fruithap
Afbeelding
bernersennenfan
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door bernersennenfan »

Je brengt me op een idee om ze af en toe is een mandarijntje te geven :lol1:
Voor altijd in ons hart..In loving memory Bob 06/12/2002-11/5/2007
Afbeelding
estelle

bernersennenfan schreef:Je brengt me op een idee om ze af en toe is een mandarijntje te geven :lol1:
dat gaat er hier erg graag in!
_Leonie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door _Leonie »

estelle schreef:
LéonieHonden schreef:Ziet er lekker uit dat fruitbakje, mijn cavia's zijn er ook gek op! :ok: Vind je zwart witte konijn erg mooi!
Dat is Meneer. En dat is er eentje hoor. Eerst zat er geen net over dat binnenhok, zat ie natuurlijk op een gegeven moment vrolijk los in de schuur en had hun zak voer aangevreten....al dat voer (20 kg zak) door de schuur heen. :ugh:
Hij 'bijt' in je broek als je in hun ren bezig bent, trekt dan de spullen uit je handen (tenminste, probeert hij haha) etc.
Ze zijn verder niet heel tam. We laten ze vooral met rust. ze worden vrijwel niet opgepakt e.d. Wat aaien vinden ze wel lekker maar na een paar tellen vinden ze dat ook genoeg.
Als we in de tuin bezig zijn mogen ze los in de tuin en dan is het heerlijk om ze om je heen te zien rennen en springen. :lol:
Kan ook erg genieten van onze konijnen als ze rondhuppelen. Of hoe ze zo hecht zijn, erg leuk.
estelle

Dat is toch ook het leukste aan konijnen? ze te zien rondrennen, graven, overal in en op springen etc.
Ik knuffel vrijwel niet met de koijnen, pak ze dus ook bijna nooit op, laat ze vooral hun gang gaan. Maar ik ben wel echt gek op ze hoor. In de zomer kan ik echt een hele tijd op een krukje voor de ren zitten te kjken wat ze doen.

ik heb trouwns ook een bak met kruidenplanten bij de ren staan. Als ik dan voor de ren zit pluk ik vaak wat van die takjes van de kruidenplantjes af, vinden ze ook heerlijk.
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”