Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

haha

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Jeannettebo
Zeer actief
Aantal honden: 2

haha

Ongelezen bericht door Jeannettebo »

afgelopen nacht had ik oproepdienst voor mn werk.
normaal ghesproken als 's ochtend tussen 6 en 7 de wekker gaat is Taiga accuut wakker en staat te springen naast het bed, want we gaan weer wat doen, we gaan weer naar buiten :cheer:
Alleen vanacht ging even voor 5 uur mijn telefoon, ik moest naar mn werk even wat doen.

mijn telefoon klinkt heeel anders dan mn wekker, maar toch had Taiga zoiets van yeahhhhh wakker we gaan wat doen we gaan wat doen. Omdat het geen superspoed was, als in op leven en dood, heb ik ze even laten plassen en taiga even laten poepen omdat ze dat altijd binnen 100 meter doet. en ingeladen in de auto.

het enige moment dat ik dit niet kan doen is als het om een mogelijk gescheurd aneurysma gaat, dan rol ik mn bed uit in mn kleding en zit binnen 5 minuten in de auto.
Verder kan ik ze gelukkig altijd nog even laten plassen.

Bo verklaarde me overigens voor gek, om hem zo vroeg wakker te maken, die vind 7 uur zelfs nog te vroeg
Afbeelding
Gertje
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Border Collie
Contacteer:

Re: haha

Ongelezen bericht door Gertje »

Haha dat ken ik. Mijn hond vidn niks te vroeg en gaat altijd wel mee als ze daarna maar weer mag slapen maar die van mijn vriendin die bleef hier pas geleden slapen. Nou die blijft rustig liggen tot een uur of 12 als het kan. Die wil echt niet. whahaha :smile:
peggy en vinnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 yorkshire terroristjes
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door peggy en vinnie »

leuk zo n enthousiaste hond :mrgreen:
Jeannettebo
Zeer actief

het is idd een heerlijk enthousiaste hond, die iedere keer weer een lach op je gezicht tovert met haar gekke bekken
wat uiteraard niks afdoet aan Bo hoor, dat blijft mijn heerlijke lieve vent
Afbeelding
_Leonie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door _Leonie »

Lekkere wakkere meid! :ok: Hoe oud is ze alweer? Zal wel hard gaan!
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

Inge O schreef:ik denk dat ze hier zelfs allemaal zo :cheer: staan als ik om 3 uur opsta - ik daarentegen..... :ugh: :mrgreen: .
echt waar?
Als ik dat hier doe rond een uur of 5-6 's morgens doen ze allebei heel eventjes een oog open en wordt met een diepe zucht de boodschap luid en duidelijk doorgegeven dat ik wat hen betreft wel weer mag verdwijnen......
Ik heb geen ochtendhonden :engel:
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Jeannettebo
Zeer actief

volgende week alweer 7 maanden :cheer: nog 5 maanden dan mogen we sport gaan opbouwen :8):
Afbeelding
renee-uk
Zeer actief

Jeannettebo schreef:volgende week alweer 7 maanden :cheer: nog 5 maanden dan mogen we sport gaan opbouwen :8):
allemachtig, 7 maanden alweer :80: wat gaat het toch ongelofelijk hard....
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
_Leonie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door _Leonie »

Jeannettebo schreef:volgende week alweer 7 maanden :cheer: nog 5 maanden dan mogen we sport gaan opbouwen :8):
Jeetje wat snel.. Wat voor sport wil je gaan doen met haar? (heb het vast gemist in een ander topic :engel: )
Jeannettebo
Zeer actief

renee-uk schreef:
ja het gaat verschrikkelijk hard an de ene kant jammer want het puppige gaat er zo snel af, maar an de andere kant kan het meniet snel genoeg gaan zodat ik echt weer flink kan gaan lopen zonder dat ik rekening met haar leeftijd hoef te houden
Afbeelding
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

Inge O schreef:
renee-uk schreef:
Inge O schreef:ik denk dat ze hier zelfs allemaal zo :cheer: staan als ik om 3 uur opsta - ik daarentegen..... :ugh: :mrgreen: .
echt waar?
Als ik dat hier doe rond een uur of 5-6 's morgens doen ze allebei heel eventjes een oog open en wordt met een diepe zucht de boodschap luid en duidelijk doorgegeven dat ik wat hen betreft wel weer mag verdwijnen......
Ik heb geen ochtendhonden :engel:
ja hoor, als het een keer gebeurt dat er 's nachts een hond uit moet dan moet ik de rest wel heel goed duidelijk maken dat dat niét voor hen geldt :mrgreen: .
Hier gaan ze dan altijd allebei mee. Zodra ik opsta en het licht aandoe springen er twee honden van bed, ook om 2 uur 's nachts. Gaan we doen?? :cheer:
Met deze twee kan ik in ieder geval me nog een beetje rustig aankleden (op een normale ochtend dan, dus niet als ze ziek zijn), ze blijven klaarwakker nog wel 10 min op bed liggen wachten op me. Dat is al heel wat voor mijn doen :mrgreen:
Afbeelding
renee-uk
Zeer actief

Jeannettebo schreef:
renee-uk schreef:
ja het gaat verschrikkelijk hard an de ene kant jammer want het puppige gaat er zo snel af, maar an de andere kant kan het meniet snel genoeg gaan zodat ik echt weer flink kan gaan lopen zonder dat ik rekening met haar leeftijd hoef te houden
dr zitten altijd twee kanten aan een zaak hè ;)
wat ga je met haar doen?
Afbeelding

Jeannettebo
Zeer actief

renee-uk schreef:[
wat ga je met haar doen?
iets waarbij ikzelf ook actief moet zijn.
in ieder geval fietsen en iets van agility of steppen. dat laatste lijkt me ook erg leuk en kan ik mn eigen tijd bij indelen
Afbeelding
Klijntjuh
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua

Ongelezen bericht door Klijntjuh »

Hahaha, wij staan hier tussen 9 en 10 ergens op..
Dan moet ik ze hier nog wakker maken hoor! De helft heeft dan nog helemaal geen zin om naar buiten te gaan!
Veel te lekker warm in hun bedjess :slaap: :slaap:
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

hier staan ze ook midden in de nacht te :cheer: om welk uur dan ook...
Net als Inge ik alleen helemaal niet.... :N:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
renee-uk
Zeer actief

Jeannettebo schreef:
renee-uk schreef:[
wat ga je met haar doen?
iets waarbij ikzelf ook actief moet zijn.
in ieder geval fietsen en iets van agility of steppen. dat laatste lijkt me ook erg leuk en kan ik mn eigen tijd bij indelen
Ik heb een hoop foto's gezien van enthousiaste steppende mensen, moet eerlijk zeggen dat het mij ook wel erg leuk lijkt :)
Afbeelding

Jeannettebo
Zeer actief

het lijkt me idd erg leuk,maar ook goed voor mn beenspieren, tis wat dat betreft behorlijk pittig geloof ik.
Afbeelding
renee-uk
Zeer actief

Jeannettebo schreef:het lijkt me idd erg leuk,maar ook goed voor mn beenspieren, tis wat dat betreft behorlijk pittig geloof ik.
Het voordeel is dat je met je jonge hondje ook niet meteen voluit kunt gaan, dus kunnen jullie met zn tweetjes wennen ;)
Afbeelding

Jeannettebo
Zeer actief

renee-uk schreef:
Jeannettebo schreef:het lijkt me idd erg leuk,maar ook goed voor mn beenspieren, tis wat dat betreft behorlijk pittig geloof ik.
Het voordeel is dat je met je jonge hondje ook niet meteen voluit kunt gaan, dus kunnen jullie met zn tweetjes wennen ;)
is zo, alhoewel zei eerder went dan ikben ik bang. ze loopt nu natuurlijk zo'n 5 a10 minuutjes naast de fiets op advies van de orthopeed, heel langzaam dat wl, maar toch
Afbeelding
renee-uk
Zeer actief

Jeannettebo schreef:
renee-uk schreef:
is zo, alhoewel zei eerder went dan ikben ik bang. ze loopt nu natuurlijk zo'n 5 a10 minuutjes naast de fiets op advies van de orthopeed, heel langzaam dat wl, maar toch
hmmmm, dan is straks Taiga nog fit en jij uitgeput, ook leuk ;)
Afbeelding

Daisy@
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herders
Aantal honden: 3
Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy

Ongelezen bericht door Daisy@ »

Haha, mooi hé!

Daisy was een giga uitslaper. Het was dat ze soms erg nodig moest s'nachts dat ze even mee ging naar beneden, maar anders bleef ze lekker liggen, uitslapen.
Kelly staat soms al vroeg te kijken of we er nog niet aankomen :cheer:

En Spike is wisselend. Soms blijft hij liggen, of gaat hij mee naar beneden als ik er vroeg uit moet... maar dan gaat hij als bankhanger verder :lol1:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”