Ik zoek dus iemand die zin heeft om op een doordeweekse dag of avond met 1 leuke border collie naar mijn studio te Nijetrijne (zie http://www.routenet.nl" onclick="window.open(this.href);return false;) te komen.
Wat ik nodig heb is een hond die op commando een aantal verschillende kunstjes kan, denk aan "schaam je", high five", "buigen" dat soort dingen, trucjes dus waarbij de hond op 1 plaats en de eigenaar buiten beeld blijft. Zie onderstaande voorbeelden:

Geslacht en leeftijd zijn niet echt van belang. Qua kleur heb ik het liefst de meest voor de hand liggende kleur, Black/white of anders Red(Chocolate)/white maar echt heel belangrijk is het niet.
De foto's moeten binnen nu en 3 weken kunnen worden gemaakt en ik heb geen weekenden meer over dus het moet ofwel doordeweeks overdag of 's avonds. De foto's zijn bedoeld ter aanvulling van een reportage over de werkende border die ik al gemaakt heb en waarvoor ik een cover in studio setting nodig heb.
Het kost je geen cent, wel de reis en al snel een half uur van je tijd, in ruil krijg je natuurlijk een mooie studioserie van je hond.
*edit*: ben voorzien