Het filmpje blijft in mijn hoofd zitten...

Moderator: moderatorteam
Oh, die is geweldig, zit met tranen in mijn ogen en een grote grijns.sjaak-k schreef:Deze maar even kijken na bovenstaande: " onclick="window.open(this.href);return false;
Topic verwijderen, waarom?Lin&Noa schreef:NIET KIJKEN! (Wie kan deze topic verwijderen!!!)
Het filmpje blijft in mijn hoofd zitten...
Dit had overal op de wereld kunnen gebeuren, ook hier.Hanneke2 schreef:Ik heb godzijdank niet gekeken naar het filmpje, ik heb mijn les wel geleerd, maar ik vind het wel goed dat dit soort dingen bekend wordt gemaakt. Er gebeuren nog steeds afgrijselijke dingen met honden overal ter wereld, en met topics verwijderen verandert er niks.
Ik stort straks een deel van mijn eindejaarsuitkering naar een goeie organisatie in een achterlijk land. Dat helpt een piepklein beetje, omdat mensen met hart voor dieren en weinig middelen dan weer net effe iets meer kunnen doen om de situatie te verbeteren.
Nanna schreef:VILNIUS -De hond die van een brug werd gegooid door een dierenbeul maakt het naar omstandigheden redelijk. Het beestje werd gevonden door een voorbijganger. Bij een dierenarts bleek de hond diverse botbreuken te hebben
De dader zit nu in voorarrest!!
Er word een hond op de grond "gegooid" vanaf een brugChicoahua schreef:kan iemand uitleggen wat er te zien valt, ik durf niet te kijken als het niet goed afloopt... krijg het dan niet uit mijn kop..dus misschien even uitleg?
Chicoahua schreef:kan iemand uitleggen wat er te zien valt, ik durf niet te kijken als het niet goed afloopt... krijg het dan niet uit mijn kop..dus misschien even uitleg?
Ben toch blij dit te lezen ...... je blijft aan zo'n hondje denkenNanna schreef:VILNIUS -De hond die van een brug werd gegooid door een dierenbeul maakt het naar omstandigheden redelijk. Het beestje werd gevonden door een voorbijganger. Bij een dierenarts bleek de hond diverse botbreuken te hebben
In nederland was deze kl**tzak allang weer op vrije voeten geweest en had politiebescherming gekregen. Hij was bedreigd op internet en er zou hem nl wel eens iets aangedaan kunnen worden. Dat is natuurlijk een schending van zijn lichamelijke en geestelijke integriteit!Nanna schreef:VILNIUS -De hond die van een brug werd gegooid door een dierenbeul maakt het naar omstandigheden redelijk. Het beestje werd gevonden door een voorbijganger. Bij een dierenarts bleek de hond diverse botbreuken te hebben
Hopelijk is hij afgeschrikt door de aandacht die het gekregen heeft en door de vele mensen die razend zijn op hem. Ik hoop dat hij nog veel bedreigingen etc. zal krijgen en dat dat hem zal weerhouden om opnieuw zoiets te doen...iones schreef: Het is mooi dat ze gepakt zijn.... maar de straf zal nooit in verhouding staan. Het zal hem er niet van weerhouden het weer te doen. En hij ZAL het weer doen.