Dat jij dat wel zo leest kan ik nog wel begrijpen Frenk. Massam had het idd ook niet over TS.Frenk schreef:Zo las ik het anders wel direct. Mas had het helemaal niet over TS, maar over zichzelf en dat ze het lastig vond om uit te leggen hoe dat verschil eruit ziet.smoekie schreef:Ik maak daar in ieder geval op geen enkele manier uit op dat je er op doelt dat jij het niet uit kan leggen en zelfs “lastig” vind om uit te leggen. Je mag het van mij nu wel nuanceren en zeggen dat het niet zo bedoelt is, prima hoormassam schreef:mijn ervaring is dat tevenpups net als grote teven bijna zitten en puppyreuen leunen nog wat naar voren waardoor de achterpoten achter uitsteken..
hoe leg je dit uit joh!![]()
Ik reageerde op Marian die aangaf dat er behalve de uiterlijke kenmerken je ook aan de manier van plassen kunt zien met een teef of een reu te maken te hebben waarop ik aangaf/vroeg dat een pup reu van die leeftijd zijn poot nog niet optilt en net als een teef door de hurken gaat, en je daar volgens mij dus niet altijd aan kunt zien of het een reu of een teef is en ik me daarom echt wel voor kan stellen dat de TS (zeker bij een 1e hond) dat ook niet ziet. En “daar” reageerde Massam dus op
Iedereen “leest” nou eenmaal door een andere bril en de manier waarop iemand doorgaans op je reageert bepaald best wel veel. Dat zou jij toch moeten weten Frenk. Dat ik iets anders lees dan jij, tja kan maar zo zijn hoor, zo vatte ik het in ieder geval niet op. Blijft geschreven schrift waarbij je dingen mist.massam schreef:mijn ervaring is dat tevenpups net als grote teven bijna zitten en puppyreuen leunen nog wat naar voren waardoor de achterpoten achter uitsteken..
hoe leg je dit uit joh!![]()
Edit:
massam schreef:smoesje:![]()