JWF schreef:3 weken geleden Jouke opgehaald. We hadden voorker voor een reu. Toen we laatst bij de DA waren vertelde deze dat het een teefje is. Jouke is een vrouwtje. Nu ben ik dus nog steeds de enige man thuis.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Onze reu blijkt een teefje te zijn!!
Moderator: moderatorteam
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Re: Onze reu blijkt een teefje te zijn!!
- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Zo, ben je mooi op tijd mee.. :N:
- Reny
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel
- Aantal honden: 2
Proestttttttttt
Toevallig niet de verkeerde pup meegekregen??
Toevallig niet de verkeerde pup meegekregen??
En de groeten van de mannen 

- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
Joukje
Heb je niet een grotere foto? (Bij voorkeur ééntje waarbij ze op haar rug ligt, voor de zekerheid
)
Wij kwamen overigens eergister iemand tegen met een kooiker x stabij (waarschijnlijk). 13 weken en het het allerleukste pupje, qua gedrag, wat ik ooit gezien heb
Heb je niet een grotere foto? (Bij voorkeur ééntje waarbij ze op haar rug ligt, voor de zekerheid
Wij kwamen overigens eergister iemand tegen met een kooiker x stabij (waarschijnlijk). 13 weken en het het allerleukste pupje, qua gedrag, wat ik ooit gezien heb
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
-
L@nghaar
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Staande Langhaar
Puppy gaan vaak op hun rug liggen zodat je die onweerstaanbare buikjes kunt aaien
als je dan een teefje hebt ipv een reutje dan mis je toch iets??
als je dan een teefje hebt ipv een reutje dan mis je toch iets??

Honden hebben bazen, poezen hebben bedienden.
- Jaap*
- Zeer actief
-
Lieke87
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Mechelse herder en een X Labrador.
ook een goede morgen 
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ik heb ze hier allemaal nog maar es bekeken, als dat zomaar ineens kan veranderen... 

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
Lieke87
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Mechelse herder en een X Labrador.
:lol:malinois schreef:Ik heb ze hier allemaal nog maar es bekeken, als dat zomaar ineens kan veranderen...
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Ik heb eens meegemaakt dat iemand een nest pups had gekregen (gewoon voor de leuk maar wel netjes via de club) en daarbij een reu van ons had gebruikt.
Die belde toen de pups er waren en zei: We hebben dus drie van de ene en twee van de andere soort, maar hoe kun je nou zien wat wat is?

Die belde toen de pups er waren en zei: We hebben dus drie van de ene en twee van de andere soort, maar hoe kun je nou zien wat wat is?
- Ariane
- Erelid
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 0
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
-
Job
- Zeer actief
door alle reacties zou het me verbazen
als ts zich ooit nog ergens durft te laten zien. :N:
als ts zich ooit nog ergens durft te laten zien. :N:
https://www.facebook.com/Hope-for-Spani ... 355896998/
Geen woorden maar daden, blaten kan iedereen.
- Frenk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu
Je hebt vissen, waarbij je als je het mannetje weg haalt uit de school, een van de vrouwtjes van geslacht kan veranderenmalinois schreef:Ik heb ze hier allemaal nog maar es bekeken, als dat zomaar ineens kan veranderen...

-
Job
- Zeer actief
jee moeten we niet alleen de honden maar ook onszelf elke dag controleren?
https://www.facebook.com/Hope-for-Spani ... 355896998/
-
Murphy
- Zeer actief
Ik vind het grappig.
Onze eerste hond hadden we van het asiel. Een gecastreerde reu volgens het asiel en de papieren.
Thuis zaten we er eens naar te kijken bij het uitlaten, en we zagen er toch echt wat onder hangen, het was nauwelijks te missen, maar wisten wij veel, de hond kon wel tumoren hebben ofzo.
Dat hebben we ook maar nagevraagd bij de dierenarts, die ons vermoeden toch bevestigde
De dierenarts verbaasde zich niet, die had onlangs nog een trotse nieuwe eigenaar van een kater gehad (uit het asiel) die aan het bevallen was
Onze eerste hond hadden we van het asiel. Een gecastreerde reu volgens het asiel en de papieren.
Thuis zaten we er eens naar te kijken bij het uitlaten, en we zagen er toch echt wat onder hangen, het was nauwelijks te missen, maar wisten wij veel, de hond kon wel tumoren hebben ofzo.
Dat hebben we ook maar nagevraagd bij de dierenarts, die ons vermoeden toch bevestigde
De dierenarts verbaasde zich niet, die had onlangs nog een trotse nieuwe eigenaar van een kater gehad (uit het asiel) die aan het bevallen was
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Murphy schreef:De dierenarts verbaasde zich niet, die had onlangs nog een trotse nieuwe eigenaar van een kater gehad (uit het asiel) die aan het bevallen was
Zo zie je maar, het asiel weet het ook niet altijd
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
Marjoleine schreef:Murphy schreef:De dierenarts verbaasde zich niet, die had onlangs nog een trotse nieuwe eigenaar van een kater gehad (uit het asiel) die aan het bevallen was![]()
![]()
![]()
Zo zie je maar, het asiel weet het ook niet altijd
checkt direkt Buster
ppppppppfffffffffffffff
Fenneke en Baloe

- JWF
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): moeder: kruising Kooiker X NS duck tolling retriever, vader: zwarte labrador
Jouke komt niet van een broodfokker uit Brabant, waarschijnlijk heeft iemand anders de verkeerde pup meegenomen. mensen waar we haar gekocht hebben zitten al 30 jaar in het vak, is gewoon een vergissing geweest. Als je denkt te weten dat het een reu is zie je in het kleine puppie-kutje (of hoe zeg je dat bij honden, vaginaatje) lijkt nogal op een piemel zit echter wel meer naar achteren. We veranderen de naam niet ook al ligt Joukje wel erg voor de hand.
- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
Maar de moeder van Joukje misschien wel. Want bij mijn weten is dat de enige die "handelt" in kruising Toller x Kooikers.JWF schreef:Jouke komt niet van een broodfokker uit Brabant, waarschijnlijk heeft iemand anders de verkeerde pup meegenomen. mensen waar we haar gekocht hebben zitten al 30 jaar in het vak, is gewoon een vergissing geweest. Als je denkt te weten dat het een reu is zie je in het kleine puppie-kutje (of hoe zeg je dat bij honden, vaginaatje) lijkt nogal op een piemel zit echter wel meer naar achteren. We veranderen de naam niet ook al ligt Joukje wel erg voor de hand.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
kom nou toch, dat zie je toch als je de pup meeneemt... 

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- -Gaby-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Louisiana Catahoula Leopard Dog, Tamaskan
Hebben jullie je pupje niet volledig gecheckt toen ze bij jullie was? Vind het toch wel een beetje gek hoor... Vind het verschil net zo duidelijk als tussen een jongen en een meisje. 
- Hanneke2
- Zeer actief
malinois schreef:Ik heb ze hier allemaal nog maar es bekeken, als dat zomaar ineens kan veranderen...
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Hanneke2
- Zeer actief
En ook broodfokkers kunnen al 30 jaar in het vak zitten...Maeve schreef:Maar de moeder van Joukje misschien wel. Want bij mijn weten is dat de enige die "handelt" in kruising Toller x Kooikers.JWF schreef:Jouke komt niet van een broodfokker uit Brabant, waarschijnlijk heeft iemand anders de verkeerde pup meegenomen. mensen waar we haar gekocht hebben zitten al 30 jaar in het vak, is gewoon een vergissing geweest. Als je denkt te weten dat het een reu is zie je in het kleine puppie-kutje (of hoe zeg je dat bij honden, vaginaatje) lijkt nogal op een piemel zit echter wel meer naar achteren. We veranderen de naam niet ook al ligt Joukje wel erg voor de hand.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
je wil toch niet zeggen dat je hier (stukken jonger dan de leeftijd waarop jij je hond hebt gehaald!!) niet kan zien of het een reu of teef is

- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
JWF schreef:Jouke komt niet van een broodfokker uit Brabant, waarschijnlijk heeft iemand anders de verkeerde pup meegenomen. mensen waar we haar gekocht hebben zitten al 30 jaar in het vak, is gewoon een vergissing geweest. Als je denkt te weten dat het een reu is zie je in het kleine puppie-kutje (of hoe zeg je dat bij honden, vaginaatje) lijkt nogal op een piemel zit echter wel meer naar achteren. We veranderen de naam niet ook al ligt Joukje wel erg voor de hand.
Een goede fokker die na 30 jaar ervaring het verschil tussen reu en teef niet ziet
Waar komt Jouke vandaan dan?

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- Hanneke2
- Zeer actief
Dat is toch duidelijk? Iemand die minder lui is dan ik kan vast het topic wel vinden en de link plaatsen over dat het zo'n geweldige combi was, dat kruisingnest, en daarom deden ze het nog een keer. En daarom bleven ze het doen. En dat is geen broodfokken, dat is, tsja, misschien is tostifokken een goeie term?marian* schreef:JWF schreef:Jouke komt niet van een broodfokker uit Brabant, waarschijnlijk heeft iemand anders de verkeerde pup meegenomen. mensen waar we haar gekocht hebben zitten al 30 jaar in het vak, is gewoon een vergissing geweest. Als je denkt te weten dat het een reu is zie je in het kleine puppie-kutje (of hoe zeg je dat bij honden, vaginaatje) lijkt nogal op een piemel zit echter wel meer naar achteren. We veranderen de naam niet ook al ligt Joukje wel erg voor de hand.
Een goede fokker die na 30 jaar ervaring het verschil tussen reu en teef niet ziet![]()
Waar komt Jouke vandaan dan?
Ik ben wel heel benieuwd wat TS betaald heeft voor het (overigens hele leuke) pupje. Want bijna exact dat soort leuke pupsels kan je hier bij een boer voor noppes meekrijgen.
- Jaap*
- Zeer actief
Wat voor fokker het is maakt niet uit, maar dit praat je echt niet recht voor die mensen hoor. Sterker nog, dat moet je niet eens willenJWF schreef:Jouke komt niet van een broodfokker uit Brabant, waarschijnlijk heeft iemand anders de verkeerde pup meegenomen. mensen waar we haar gekocht hebben zitten al 30 jaar in het vak
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
Er vallen nu wel dingetjes op hun plek trouwens, Jouke was toch ook dat puppie dat zo ontzettend veel plaste en waar de ontlasting maar niet goed van wilde worden?
hoe is het daar nu dan mee?
hoe is het daar nu dan mee?

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love