Bij mijn ouders in de buurt liep ook een ouder echtpaar met een grote hond die naar alles uit viel. De twee oudjes hadden hem altijd met 2 lijnen vast. Totdat de man overleed. Een paar weken later zag mijn zusje de vrouw weer lopen, mijn zusje stak automatisch de straat over (met haar yorkje) maar tot haar verbazing loodste de vrouw de hond met wat brokjes en een halti er gewoon langsheen.Nanna schreef:Hier loopt er maar eentje. Een mechelse herderreu. Maar die woont bij een ouder echtpaar waarvan de man invalide is geworden en die vrouw hem nu moet uitlaten, en dat in een rondje van 5 minuten want ze haat dat beest. Ze heeft geen káás gegeten van die hond en ik denk dat hij zo geworden is, wellicht uit frustratie.nana schreef:
Denk dat er inderdaad honden zijn die alle voorstadia van waarschuwingen overslaan of zo snel doen dat wij het in ieder geval niet zien. Ik heb zelf nog nooit zoiets gezien.
Soms heb ik medelijden met dat beest...
Het bleek later dat ze een GT had bezocht omdat ze anders niet meer de hond alleen kon uitlaten.