Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hondenpoep Amsterdam
Moderator: moderatorteam
- vinkje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Boomertje - Locatie: eindhoven
Re: Hondenpoep Amsterdam
Hier in Eindhoven moeten we ook sinds kort poepzakjes bij ons hebben, ik heb dat altijd al dus voor mij is het niet nieuw. Als je met je hond wandelt en de politie vraagt of je poepzakjes bij je hebt, en je hebt dat niet krijgt je een proces verbaal. IK vind dit wel goed, want als je ziet hoe er overal stront ligt, daar wordt je niet blij van.IK zie nu al dat het hier in de buurt al een stuk minder is met de hondenpoep. IK kan weer een beetje fatsoenlijk door het gras lopen, zonder met mijn schoenen vol stront thuis te komen.

Als je de mensen leert kennen, ga je van dieren houden.
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
De groenstrook langs Plantage Muidergracht/Sarphatistraat losloopgebied?
Dat zijn toch hele drukke straten
Lijkt me een garantie voor snelle vermindering van de viervoeters.
Dat zijn toch hele drukke straten
Lijkt me een garantie voor snelle vermindering van de viervoeters.
- #linda#
- Actief
Ik vind dat zo'n vreemde actie. Zolang je dus maar poepzakjes in je jaszak hebt zitten om te kunnen laten zien aan oom agent is het goed. Wie zegt dat je ze ook daadwerkelijk gebruikt.vinkje schreef:Hier in Eindhoven moeten we ook sinds kort poepzakjes bij ons hebben, ik heb dat altijd al dus voor mij is het niet nieuw. Als je met je hond wandelt en de politie vraagt of je poepzakjes bij je hebt, en je hebt dat niet krijgt je een proces verbaal .
En als je nu nog maar 1 poepzakje in je jaszak hebt zitten? Poep opruimen=zakje weg en dan dus een bekeuring als je de politie tegenkomt? Of moet je er dan maar een uur mee in je handen rondlopen zodat je het zakje gevuld kan overhandigen?
-
Jojoke
Stop er dus altijd twee in je zak 
- -Gaby-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Louisiana Catahoula Leopard Dog, Tamaskan
- Aantal honden: 2
Ik snap het wel, maar ik vind het wel vervelend. Ik draag ook geen zakjes bij me om eerlijk te zijn. Ik heb mijn hond geleerd in de bosjes te poepen en ik ga echt niet door het struikgewas op zoek naar zijn drolletjes. Hij heeft nog nooit op de stoep gepoept en ik woon ook in de stad. Zou er ook echt van balen als een agent mij op de bon slingert, terwijl ik juist vind dat elke hondenbezitter het zo zou moeten doen. Dan zou ook niemand wat te zeuren hebben. Want ook ik vind poep op de stoep vervelend. 
-
S@ndr@
- Zeer actief
ik heb altijd zakjes bij me ook al doen de honden het altijd in de bosjes, al was het maar om een drol die blijft hangen er af te kunnen halen ofzo 
-
Fin
- Zeer actief
Ik woon in de stad en ruim het op. Niet altijd mogelijk, soms wil Aidan het bovenop een stel struiken doen en dan zakt het ertussen, dan ga ik niet graven
- maar ik ruim het vrijwel altijd op. Ook vanwege de stankoverlast die er anders zou ontstaan. Er zijn hier zowat om de 500 meter wel prullenbakken waar je het kwijt kunt, dus dan is het voor mij een kleine moeite. Stront in een zakje in mijn jaszak doen - ammenooitniet.
Het zou fijn zijn als meer mensen dat doen. Er staan hier in de buurt twee huizen te koop, en al langere tijd. Maar die huizen grenzen met hun achtertuin aan een groenstrookje waar veel hondenbezitter hun hond laten poepen om dat vervolgens te laten liggen. En een ander heeft dan een moeilijk te verkopen huis waar de waarde ook nog eens van verminderd. Dat is toch aso? De prullenbak staat nog geen twintig meter verderop.
Het zou fijn zijn als meer mensen dat doen. Er staan hier in de buurt twee huizen te koop, en al langere tijd. Maar die huizen grenzen met hun achtertuin aan een groenstrookje waar veel hondenbezitter hun hond laten poepen om dat vervolgens te laten liggen. En een ander heeft dan een moeilijk te verkopen huis waar de waarde ook nog eens van verminderd. Dat is toch aso? De prullenbak staat nog geen twintig meter verderop.
- Moos
- Zeer actief
Ik snap ook niet wat het probleem is voor sommige mensen om de poep van hun hond op te ruimen. Er ligt hier zelfs regelmatig een flinke drol NAAST de hondenpoep-prullenbak compleet met zakjes die je eruit kan trekken. En dan maar zeuren dat honden steeds minder mogen. Vind je het gekchristo schreef:Ik woon in de stad en ruim het op. Niet altijd mogelijk, soms wil Aidan het bovenop een stel struiken doen en dan zakt het ertussen, dan ga ik niet graven- maar ik ruim het vrijwel altijd op. Ook vanwege de stankoverlast die er anders zou ontstaan. Er zijn hier zowat om de 500 meter wel prullenbakken waar je het kwijt kunt, dus dan is het voor mij een kleine moeite. Stront in een zakje in mijn jaszak doen - ammenooitniet.