MARC_S schreef:Ik heb alle qoutes van ik denk wel 5 of meer jaar geleden eens goed doorgelezen en eigenlijk staat er nog steeds precies hetzelfde als wat ik nu zeg. Ware het niet dat ik toen een beetje meer belang hechtte aan stoere verhalen. Wat er wel duidelijk staat en wat ook echt zo was is dat die hond geen bloed maakte. Dus het klopt inderdaad dat ik haar wel eens zelf honden weg liet jagen. Er staat ook dat ik dat alleen deed als honden zich opdrongen. Ik vind een herder die een hond zonder enige verwonding wegjaagt geen enkel probleem. Je zal nooit een qoute vinden waarin ik beweer dat wij Dapper de zaakjes zelf lieten opknappen. En volgens mij hebben we het nu daar over en niet over een hond die zonder bloed met veel poeha honden weg jaagt die op haar rijden. Eigenlijk vind ik je nu heel erg flauw Tineke. Je haalt er verhalen bij over een hond die al 3 jaar dood is en die ik dus echt letterlijk jaaaren geleden heb getikt en toen al in de verleden tijd. De tijd dat die hond wel eens een mens heeft gebeten was rond 1991-1995 Ik was toen 17-18 jaar en dus vind ik niet dat jij mij hiermee nu de mond moet snoeren. Flauw. Mensen die mij niet kennen denken dat dit zo gaat hier. Dat terwijl het dus over een hond gaat die ik al jaren niet meer heb en die toen inderdaad wel eens de fout in ging net als ik zelf. Maargoed, bijna 20 jaar geleden dus gebeurd, dat verhaal van dat ze iemand beet en dat ik dat OK vond. Ik was een hangjongere met een veel te grote hond/mond. Als ik daarom nu nog steeds niks mag zeggen....tineke schreef: Omlopen conflicten vermijden last van alzheimer Marc?![]()
Kijk ff hoe wij met Dapper deden en ik met Wuilus de laatste 10 jaar. Ik studeerde in Nijmegen, was megabraaf en die hond heeft niemand meer iets gedaan. Maargoed, dat is niet interessant om op te zoeken natuurlijk.
Ik begrijp dat je er nu anders over denkt en met die denkwijze ben ik het ook eens en daar handel ik dus ook altijd naar.
Maar ik vind het zo flauw om te doen of jij het zo goed gedaan hebt en je altjd aan conflicten hebt onttrokken door weg te lopen of om te lopen en nooit aan mensen gevraagd hebt hun hond aan te lijnen.
Dat heb je dus gewoon wel en je werd pissig als ze daar geen gehoor aan gaven ,is het dan nu zo moeilijk om te begrijpen dat andere dat ook zo beleven ,dat kan ik dus gewoon niet snappen.
Je weet uit ervaring hoe k$t het is als mensen simpele verzoeken negeren maar nu je daar geeen last meer van hebt is het voor andere dus maar iets om niet over te zeiken.