Mireillevdw schreef:Aik vom Bissenmoor![]()
![]()
(ik zou echt zooooooo graag een zoon van hem willen....)
Wat een kracht! Wat een uitstraling!!!!![]()
![]()
![]()

Moderator: moderatorteam
Mireillevdw schreef:Aik vom Bissenmoor![]()
![]()
(ik zou echt zooooooo graag een zoon van hem willen....)
Wat een kracht! Wat een uitstraling!!!!![]()
![]()
![]()
TvanEmst schreef:En hier een leuk stukje:
TvanEmst schreef:“they bark so much that they can’t hear their own thoughts.”
Kleur ff terzijde gelaten (heb niks met zwart) vind ik dit idd een schitterende ASTmonky555 schreef:ik ben helemaal verliefd op deze AST reu, en dat gebeurd niet zo snel bij mij
dit vindt ik gewoon echt een mooie reu
Wow! Deze dame is werkelijk prachtig. Wat een mooi lijf, mooie vacht en wat een uitstraling.LongFields schreef:Zie ik daar toch een heel bekende Laekense op de vorige pagina.
Het plaatje van de reu kan ik helaas niet zien Marc, jammer.
Wat ik echt supermooie rasvertegenwoordigers vindt bij de Laekense Herder zijn deze, door mij gefokte honden even daarbuiten gelaten
Teef:
Deze dame is de grootste concurrente van Nozem, ze wisselen heel vaak stuivertje voor wie de beste teef is.Wilma schreef:Wow! Deze dame is werkelijk prachtig. Wat een mooi lijf, mooie vacht en wat een uitstraling.LongFields schreef:Zie ik daar toch een heel bekende Laekense op de vorige pagina.
Het plaatje van de reu kan ik helaas niet zien Marc, jammer.
Wat ik echt supermooie rasvertegenwoordigers vindt bij de Laekense Herder zijn deze, door mij gefokte honden even daarbuiten gelaten
Teef:
En nog een Nederlandse ook. Prachtig uiterlijk vind ik.Carma schreef:Prachtige aussie om te zien!Zoek stok! schreef: Aussiedame:
Oeh, als ik er oren bij visualiseer vind ik deze ook echt heel erg mooi. Juist dat zwart eigenlijk, en niet zo overdreven gebouwdmonky555 schreef:ik ben helemaal verliefd op deze AST reu, en dat gebeurd niet zo snel bij mij
dit vindt ik gewoon echt een mooie reu![]()
Zoek stok! schreef:
Aussiedame:
Ja ja die ken jij :smile1:massam schreef:Zoek stok! schreef:
Aussiedame:
volgens mij zijn deze dame en ik bekenden van elkaar?
edit: jep, volgens mij wel gezien de eigenschappen van de foto![]()
een héérlijke meid!
Misschien ligt het aan mij hoor (geen verstand van Kooikers), maar ik vind Bram mooier! Dat vind ik echt een leuke Kooiker om te zien, prachtige dieprode kleur, mooie tekening en mooie bouw.Zoek stok! schreef:En bij de Kooikers:
Prachtige teef zeg!Zoek stok! schreef:
Aussiedame:
ik vind hem mooi maar niet voor het ras hoofd type is niet correct te terier achtig en schedeldak is te klein niet in verhouding en het oog is te groot had meer gesloten moeten zijn, de borst had dieper en meer aanwezig moeten zijnFrederiek schreef:monky555 schreef:ik ben helemaal verliefd op deze AST reu, en dat gebeurd niet zo snel bij mij
Zo'n gecoupeerd hoofd vind ik er niet direct debiel uitzien (wel érg onprettig), maar het is wel overduidelijk dat het beestje niet zo op aarde is gezet. Dus een stuk normaler mét oren jaNanna schreef:Ik vind juist dat ze met die afgesneden oren zo'n debiele uitdrukking krijgen. Mèt oren ziet het er allemaal opeens een stuk normaler uit.Frederiek schreef: Die oren vind ik zo jammer. Ze krijgen er meteen zo'n agressieve rotkop van, terwijl ze met hun flappers zo'n ontzettend lief hoofdje kunnen hebben.
Mee eens, Bram zijn kleur en textuur vacht vind ik prachtig vergeleken bij de meeste kooikers.-Gaby- schreef:Misschien ligt het aan mij hoor (geen verstand van Kooikers), maar ik vind Bram mooier! Dat vind ik echt een leuke Kooiker om te zien, prachtige dieprode kleur, mooie tekening en mooie bouw.Zoek stok! schreef:En bij de Kooikers:
Dat vind ik ook.-Gaby- schreef:Misschien ligt het aan mij hoor (geen verstand van Kooikers), maar ik vind Bram mooier! Dat vind ik echt een leuke Kooiker om te zien, prachtige dieprode kleur, mooie tekening en mooie bouw.Zoek stok! schreef:En bij de Kooikers:
Zo zie je maar, ik heb er geen verstand vanMarjoleine schreef: Ik vind deze hond te hoog voor het ras en te weinig gehoekt. Wel evenredig, maar te weinig.
Bovendien heeft hij een te steile schouder waardoor de nek erg kort lijkt.
Hij is ook te kort voor het ras, bijna vierkant zelfs.
Voor een herderachtige zou de hoeking perfect zijn, maar dit is een jachthond. Die moet echt meer hebben.
Ik vind Bram ook mooi, maar zijn vacht is zijn grote minpunt op shows. Hij is te donker en er zit krul in z'n vacht. Jammer dat zijn uiterst charmante karakter niet meetelt op showsTvanEmst schreef:Mee eens, Bram zijn kleur en textuur vacht vind ik prachtig vergeleken bij de meeste kooikers.-Gaby- schreef: Misschien ligt het aan mij hoor (geen verstand van Kooikers), maar ik vind Bram mooier! Dat vind ik echt een leuke Kooiker om te zien, prachtige dieprode kleur, mooie tekening en mooie bouw.
Oh, dat vind ik juist het mooiste aan hem, zijn vacht :N:Zoek stok! schreef:Ik vind Bram ook mooi, maar zijn vacht is zijn grote minpunt op shows. Hij is te donker en er zit krul in z'n vacht. Jammer dat zijn uiterst charmante karakter niet meetelt op showsTvanEmst schreef:Mee eens, Bram zijn kleur en textuur vacht vind ik prachtig vergeleken bij de meeste kooikers.-Gaby- schreef: Misschien ligt het aan mij hoor (geen verstand van Kooikers), maar ik vind Bram mooier! Dat vind ik echt een leuke Kooiker om te zien, prachtige dieprode kleur, mooie tekening en mooie bouw.
Ik heb drie keurrapporten van Bram en op alledrie wordt de vacht als grote negatieve punt genoemdTvanEmst schreef: Oh, dat vind ik juist het mooiste aan hem, zijn vacht :N:
maar ik hou dus van terrierachtigMol schreef:ik vind hem mooi maar niet voor het ras hoofd type is niet correct te terier achtig en schedeldak is te klein niet in verhouding en het oog is te groot had meer gesloten moeten zijn, de borst had dieper en meer aanwezig moeten zijnFrederiek schreef:monky555 schreef:ik ben helemaal verliefd op deze AST reu, en dat gebeurd niet zo snel bij mij
Zal ik ook welZoek stok! schreef:Ik heb drie keurrapporten van Bram en op alledrie wordt de vacht als grote negatieve punt genoemdTvanEmst schreef: Oh, dat vind ik juist het mooiste aan hem, zijn vacht :N:
Een kooikerhondje hoort vrijwel kwadratisch te zijn, zo staat het in de rasstandaardMarjoleine schreef:Dat vind ik ook.-Gaby- schreef:Misschien ligt het aan mij hoor (geen verstand van Kooikers), maar ik vind Bram mooier! Dat vind ik echt een leuke Kooiker om te zien, prachtige dieprode kleur, mooie tekening en mooie bouw.Zoek stok! schreef:En bij de Kooikers:
Ik vind deze hond te hoog voor het ras en te weinig gehoekt. Wel evenredig, maar te weinig.
Bovendien heeft hij een te steile schouder waardoor de nek erg kort lijkt.
Hij is ook te kort voor het ras, bijna vierkant zelfs.
Voor een herderachtige zou de hoeking perfect zijn, maar dit is een jachthond. Die moet echt meer hebben.