bedankt voor alle reacties
de kieren in de schuur zijn toch zeker wel 4-5 cm hoog, de grootste zit echter boven de 2e deur , die is verzakt namelijk ( gaat ook niet meer open

) dus voor ratten en marters groot zat lijkt mij, een vos lijkt me erg sterk ook omdat de honden geen blijk hebben gegeven van dergelijke sporen, en dat merk ik echt wel als ze vos ruiken :N:
Ik woon overigens in Valthermond, Drenthe, misschien dat het een gebied is dat bekent staat betreft marters? iemand die dat weet? Marjoleine?
onze tuin is 60 meter lang dus ben niet zo bang om het achterin de tuin te gooien en dat er dan meer wilde dieren deze kant op komen, muizen komen denk ik ook wel weer nu het kouder wordt, de kruipruimte vinden ze nogal prettig bleek vorig jaar

daarbij "ruimen"" de podencos regelmatig muizennesten in de tuin, en droppen de lijkjes voor mn voeten

maar goed muizen die in een dag tijd zoveel vlees eten
feit is het wordt kouder en dieren krijgen meer moeite met voedsel zoeken en zoeken de warmte van huizen op, dus dat wordt idd voortaan in een goed afgesloten bak ontdooien ! mits ze daar niet doorheen vreten

er lag ook een doos waar niets inzat , die ook aangevreten was, en flink ook , niet zoals muizen dat doen
@ Ellen en Shima, tis dat kalusha niet zo van BARF houdt en niet in de schuur kon komen , anders had het me niets verbaasd, ze heeft eens een paar kilo cavom weten te bemachtigen, ze leek 6 weken zwanger :N:
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.