Kan je dit uitleggen?
Dit snap ik even niet.Vandaag kwamen de uitslagen van Rhodins Vervolg Gehoorzaamheid I cursus binnen
Krijg je de uitslag niet direct te horen?
Moderator: moderatorteam
Dit snap ik even niet.Vandaag kwamen de uitslagen van Rhodins Vervolg Gehoorzaamheid I cursus binnen
Dat klopt ook wel. Ik had echt te veel het idee dat hij alle kanten op te kneden was, zolang we het maar goed gingen begeleiden. Dat was niet zo en er zijn best wel wat dingen die ik daarvoor heb moeten accepteren. Vond het in het begin bijvoorbeeld ook best lastig om tegen mensen/kinderen te zeggen dat ze hem niet mochten aaien of dat hem lokken geen zin heeft. En ook het hele reu-agressie probleem, daarin heb ik het ras echt onderschat, ik wilde dit te graag voorkomen. Of zijn giga-waakdrift in goede banen leiden. Zoals het nu gaat ben ik daar erg content mee, hij mag nu van mij waken en al blaffend visite tegemoet rennen. Eerder dacht ik nog "Oh, dat trainen we er wel uit."Inge O schreef:ik kan me nog wel één van je eerste topics herinneren maar nee, dat was zeker niet wat ik toen dacht. wel meer iets in de zin van 'te weinig inzien dat een hond is wie en wat hij is en dat je dat eerst moet accepteren voor je er echt goed mee verder kan'.-Gaby- schreef: Ik geloof dat er mensen hier op het forum waren die soms echt dachten dat ik met een monster aan de lijn liep die ik totaal niet in bedwang kon houden en had genomen om het 'flashy' uiterlijk... :N:
maar daarin heb je inderdaad heel snel bijgeleerd met een leuke rhodin als resultaat, toppie![]()
.
Goh, wat leuk! Vind Kay ook zo'n leukerd. (Zou graag weer eens wat foto's van hem zien!gyanty schreef:Wat fijn dat het zo goed gaat met Rhodin. Ik heb stiekem een beetje een zwak voor Rhodin, terwijl ik dus helemaal niet op zulk type hond val. Nou je hebt een dikke pluim verdient hoor!
We kregen direct de uitslag te horen (geslaagd of niet geslaagd en verbeterpunten), alleen het officiële certificaat met alle onderdelen er op en wat je daar precies op had gescoord kregen we later thuis gestuurd.ranetje schreef:Daar mag je zeker trots op zijn Gaby![]()
Kan je dit uitleggen?Dit snap ik even niet.Vandaag kwamen de uitslagen van Rhodins Vervolg Gehoorzaamheid I cursus binnen
Wat apart-Gaby- schreef:We kregen direct de uitslag te horen (geslaagd of niet geslaagd en verbeterpunten), alleen het officiële certificaat met alle onderdelen er op en wat je daar precies op had gescoord kregen we later thuis gestuurd.ranetje schreef:Daar mag je zeker trots op zijn Gaby![]()
Kan je dit uitleggen?Dit snap ik even niet.Vandaag kwamen de uitslagen van Rhodins Vervolg Gehoorzaamheid I cursus binnen
Onze hondenschool is niet aangesloten bij een overkoepelende organisatie o.i.d., dus daarom doen ze alles op hun eigen manier. Ik denk dat het daar aan ligt.ranetje schreef:Wat apart-Gaby- schreef: We kregen direct de uitslag te horen (geslaagd of niet geslaagd en verbeterpunten), alleen het officiële certificaat met alle onderdelen er op en wat je daar precies op had gescoord kregen we later thuis gestuurd.![]()
Dat heb ik nog nooit meegemaakt.
Is dat een regeling van FHN of zo?
Normaal (nou ja, wat is normaal?-Gaby- schreef:Onze hondenschool is niet aangesloten bij een overkoepelende organisatie o.i.d., dus daarom doen ze alles op hun eigen manier. Ik denk dat het daar aan ligt.ranetje schreef:Wat apart-Gaby- schreef: We kregen direct de uitslag te horen (geslaagd of niet geslaagd en verbeterpunten), alleen het officiële certificaat met alle onderdelen er op en wat je daar precies op had gescoord kregen we later thuis gestuurd.![]()
Dat heb ik nog nooit meegemaakt.
Is dat een regeling van FHN of zo?Hoe gaat het normaal dan?