Ja probleem is dat ik die man alleen ken van het met de honden lopen, weet geen naam, weet geen adres alleen dat hij 2 zwarte labradors heeft. En hij zei wel dat de politie hem al ondervraagt had dus die zitten er zoiezo al achteraan. Als je het verhaal waar is. Waar of niet waar ontlopen doe ik dus wel ga niet van die rare risico's lopen.Hanneke2 schreef:Ik zou toch ook even de politie bellen. Desnoods anoniem, maar gewoon even vertellen wat je ons nu vertelt. Afgezien van het risico voor andere honden, mensen met zo'n vertekend beeld van goed en fout kunnen ook levensgevaarlijk zijn voor andere mensen, en hoe meer meldingen hoe beter als ' bewijs' voor als hij een keer een belletrekkend kwajongetje een hersenschudding slaat.
En sterkte!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Lekkere buren....
Moderator: moderatorteam
- corason del perro
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Alt deutsche hutehund, Australian Shepherd
- Contacteer:
Re: Lekkere buren....
- corason del perro
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Alt deutsche hutehund, Australian Shepherd
- Contacteer:
Re: Lekkere buren....
Ik stond eigenlijk vast genageld van ongeloof. Ben ook nog nooit zo sprakeloos geweest in een gesprek....Pablo schreef:Wat een mafkees zeg![]()
Het kan een groot onzin verhaal zijn natuurlijk, maar je weet het tegenwoordig nooit, er is wel meer schokkend nieuws dat de kranten niet haalt![]()
Ik zou die man in ieder geval mijden, en er ook geen praatje meer mee maken, ik denk dat als hij dat tegen mij had gezegd dat ik al afgehaakt zou hebben na die moker op die kop van die hond en meteen was weggelopen