In het weekend ga ik uiterlijk om half tien met ze lopen, en dat gaat probleemloos. Als ik doordeweeks een keer heel vroeg weg moet en ik sta om half 8 al met mijn jas aan moet ik ze ongeveer wakker schudden. Als het heel extreem is (half 7 ofzo, wat godzijdank maar heel zelden voorkomt), heeft met name Jack iets van "Pleurt op gek mens, het is nacht, ik wil niet naar buiten."
Maar vanochtend om half zes werd ik wakker gepiepblaft, zo bizar, want vorige week zondag exact hetzelfde verhaal, Jack strontmisselijk en diarree. Dus ik weer (net als vorige week) maar weer met dekbed en kussen op de bank gaan liggen zodat ik hem om de haverklap de tuin in en weer binnen kon laten. Halverwege de ochtend was hij weer helemaal het ventje, nergens meer last van (net als vorige week). Ik zit mezelf gek te piekeren wat het nou kan zijn wat hij op zaterdag anders eet of dat we andere rondjes hebben gelopen ofzo, maar ik ben er nog niet achter.
Maar sorry, ik zit je topic te verzieken.
Anyway, wat uitslapen betreft klaag ik niet. Als ik echt helemaal versleten ben rol ik om vijf voor half tien uit mijn bed in het weekend, en ga ik ongedouched en half aangekleed effe een klein pies/poep-rondje, en dan lopen we 's middags effe een goeie wandeling. Inmiddels is Lilo dermate makkelijk dat ik de hordes mooi-weer-zondagmiddag-vreemde-honden-in-het-park wel durf te trotseren.