Niemand die het ziet, tochElsbeth schreef:Ipv Juul..... moet kunnenmarye schreef:Kun je niet stiekem ook een rondje met Caja lopenElsbeth schreef:
He tot zondag dan!! Ik ben er met Lottie en Juul, An is met Mirre naar de show in Bleiswijk, An haar zusje loopt met Lottie wordt vast lachen!!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dit weekend?
Moderator: moderatorteam
- marye
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
Re: Dit weekend?

-
Trixi
- Actief
- Mijn ras(sen): Border collie, markiesje, wocker
- Aantal honden: 5
Lysette schreef:Oh gezelligTrixi schreef:Dit weekend heb ik niks qua behendigheid. Ga wel even rondkijken op de show in Bleiswijk. Maar daar vinden mijn honden geen moer aan, behalve de lekkere dingen die ik voor ze meeneem.
Ik ga ook 20 december naar Jan Sprij, paaltjes en tunnels.Met Bram of Mable?
In principe met Mappie. En met wie gaan jullie? Gaat Ziva ook?
Groetjes van Bo en de honden.
- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik met JipjeTrixi schreef:Lysette schreef:Oh gezelligTrixi schreef:Dit weekend heb ik niks qua behendigheid. Ga wel even rondkijken op de show in Bleiswijk. Maar daar vinden mijn honden geen moer aan, behalve de lekkere dingen die ik voor ze meeneem.
Ik ga ook 20 december naar Jan Sprij, paaltjes en tunnels.Met Bram of Mable?
In principe met Mappie. En met wie gaan jullie? Gaat Ziva ook?
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
Brammetje en ik mogen nog meedoen met het seminar a.s. zondag. We zijn er bij dus.

Linda, Izzie en Bram
-
Sepp
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Stabij & Border Collie
Jaaa ,ik zag hetZoek stok! schreef:Brammetje en ik mogen nog meedoen met het seminar a.s. zondag. We zijn er bij dus.
Misschien kunnen wij dan wanneer groep 1 in de middag begint elkaar dingetjes laten zien van puppy behendigheid met Izzie en Sepp op het buitenveld, idee?
Groetjes
Nanda

- Zoek stok!
- Zeer actief
Jazeker neem ik Izzie mee! Ik hoopte het vorige seminar dat haar broer er zou zijn, maar Valerie zat met een zieke hond. Ik ben toen een uur obedience gaan trainen tussendoor. Zal Jan even vragen of het binnen is (vorige seminar was buiten) en of wij dan buiten wat toestellen mogen gebruiken. Sepp lekker meenemen hoor!Sepp schreef:Jaaa ,ik zag hetZoek stok! schreef:Brammetje en ik mogen nog meedoen met het seminar a.s. zondag. We zijn er bij dus.. Neem jij Izzie mee? Ik zit te twijfelen of ik Sepp mee neem....tenzij Izzie het misschien leuk vindt om met hem te sjeesen....
Misschien kunnen wij dan wanneer groep 1 in de middag begint elkaar dingetjes laten zien van puppy behendigheid met Izzie en Sepp op het buitenveld, idee?
Groetjes
Nanda

Linda, Izzie en Bram
- Daphne
- Zeer actief
Leo is er zondag met Jente!
Groetjes Daphne, Jente en Rinya

Nero 11/1998 - 16/06/2014

-
Sepp
- Zeer actief
Leo zit bij mij in het lesuur...is Jente de bruine kelpie?Daphne schreef:Leo is er zondag met Jente!
Leuk!
Groetjes
Nanda

-
Sepp
- Zeer actief
Ik gooi Sepp ook in de autoZoek stok! schreef:
Jazeker neem ik Izzie mee! Ik hoopte het vorige seminar dat haar broer er zou zijn, maar Valerie zat met een zieke hond. Ik ben toen een uur obedience gaan trainen tussendoor. Zal Jan even vragen of het binnen is (vorige seminar was buiten) en of wij dan buiten wat toestellen mogen gebruiken. Sepp lekker meenemen hoor!
Als er geen toestellen zijn dan kijk ik gewoon lekker naar jullie obiedence oefeningen. Denk dat Sepp dat ook erg leuk zal vinden. Ben nieuwsgierig hoe Izzie werkt...ik denk dat ze een zeer serieus zakenvrouwtje is als ze bezig is

- Daphne
- Zeer actief
Ja, Jente is de bruine kelpie!Sepp schreef:Leo zit bij mij in het lesuur...is Jente de bruine kelpie?Daphne schreef:Leo is er zondag met Jente!
Leuk!
Groetjes
Nanda
Groetjes Daphne, Jente en Rinya

- Zoek stok!
- Zeer actief
Ja trainen is een serieuze zaak voor IzzieSepp schreef:Ik gooi Sepp ook in de autoZoek stok! schreef:
Jazeker neem ik Izzie mee! Ik hoopte het vorige seminar dat haar broer er zou zijn, maar Valerie zat met een zieke hond. Ik ben toen een uur obedience gaan trainen tussendoor. Zal Jan even vragen of het binnen is (vorige seminar was buiten) en of wij dan buiten wat toestellen mogen gebruiken. Sepp lekker meenemen hoor!![]()
Als er geen toestellen zijn dan kijk ik gewoon lekker naar jullie obiedence oefeningen. Denk dat Sepp dat ook erg leuk zal vinden. Ben nieuwsgierig hoe Izzie werkt...ik denk dat ze een zeer serieus zakenvrouwtje is als ze bezig is

Linda, Izzie en Bram
- Zoek stok!
- Zeer actief
Maar volgens mij zit er nog een bruine Kelpie in de groep (Jody)Daphne schreef:Ja, Jente is de bruine kelpie!Sepp schreef:Leo zit bij mij in het lesuur...is Jente de bruine kelpie?Daphne schreef:Leo is er zondag met Jente!
Leuk!
Groetjes
Nanda

Linda, Izzie en Bram
- Daphne
- Zeer actief
Ja, dat klopt. Leo en Claudia gaan samen.Maar volgens mij zit er nog een bruine Kelpie in de groep (Jody)
Hopelijk vind Leo het leuk want dan kan ik hem ook voor andere seminars inschrijven, haha. Hij moet goed oefenen voor volgend jaar
Wij gaan trouwens ook naar de wedstrijd van 20 december (als we erbij zitten)
- Zoek stok!
- Zeer actief
Ja, ik zie Jente erbij staan! Wij staan ook ingeschreven.Daphne schreef:Ja, dat klopt. Leo en Claudia gaan samen.Maar volgens mij zit er nog een bruine Kelpie in de groep (Jody)
Hopelijk vind Leo het leuk want dan kan ik hem ook voor andere seminars inschrijven, haha. Hij moet goed oefenen voor volgend jaar

Linda, Izzie en Bram
-
Sepp
- Zeer actief
Wij ook!! En ik zag Caya ook staan.Zoek stok! schreef:Ja, ik zie Jente erbij staan! Wij staan ook ingeschreven.Daphne schreef:Ja, dat klopt. Leo en Claudia gaan samen.Maar volgens mij zit er nog een bruine Kelpie in de groep (Jody)

- marye
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
KloptSepp schreef:Wij ook!! En ik zag Caya ook staan.Zoek stok! schreef:Ja, ik zie Jente erbij staan! Wij staan ook ingeschreven.Daphne schreef: Ja, dat klopt. Leo en Claudia gaan samen.

- Zoek stok!
- Zeer actief
Seminar was erg leerzaam! Bram was goed op dreef. En Sepp en Izzie hebben samen getraind. Leuk om te zien wat Nanda met Sepp doet!

Linda, Izzie en Bram
-
Sepp
- Zeer actief
Afgelopen weekend dus met Roef gelopen in de DIT hal in Bergen op Zoom voor de Tunmatiswdstrijd
De dagen voor de wedstrijd had ik een beetje spijt dat ik mij had ingeschreven....2&3 graad bij elkaar in 1 groep en ik was een beetje bang voor te moeilijke parcoursen. Aangekomen zag ik tot mijn schrik dat ik ook nog als 1e moest beginnen bij elk parcours
..help...weg hier !!!
Nu ik thuis weer lekker op de bank zit,...kan ik alleen maar genieten van de heerlijke rondjes die ik heb gelopen met Roef. Ik heb een aantal fouten gemaakt met handlen, vooral op elk parcours op de palen, maar ik ben onwijs trots op mijn rommelbakkie
. Ze had heerlijk de vaart erin. En het mooiste van alles was dat als het even fout ging in het parcours, ze er weer snel bij was met haar koppie. Niet samen een uur durende discussie over de te vervolgen weg...maar gewoon hupsake...weer verder lopen. Sommige technische stukjes, bijvoorbeeld bij de start van de 2e jumping, vond ik haar echt waaaaaaaaaaaaaaannnnnzinnig goed (totdat ik weer een stomme wissel maak hihi)
Dus al met al een heerlijke wedstrijd met een aantal hele mooie stukjes. De parcoursen waren heerlijk te lopen en Roef had het prima naar haar zin.
Nanda moet nu alleen leren de palen goed aan te lopen.....want mijn timing is echt die van een aardbei
op alle 3 de parcoursen !
Hier nog wat beeldmatriaal van ons.
Jumping 1 (beetje onwenning...ff inkomen)
http://www.youtube.com/watch?v=GxAOwojMTio
Vast (mooie stukjes)
http://www.youtube.com/watch?v=jqm0a5_QKjA
Jumping 2 (ons lekkerste rondje)
http://www.youtube.com/watch?v=_NF2YN_ctg8
Groetjes
Nanda
De dagen voor de wedstrijd had ik een beetje spijt dat ik mij had ingeschreven....2&3 graad bij elkaar in 1 groep en ik was een beetje bang voor te moeilijke parcoursen. Aangekomen zag ik tot mijn schrik dat ik ook nog als 1e moest beginnen bij elk parcours
Nu ik thuis weer lekker op de bank zit,...kan ik alleen maar genieten van de heerlijke rondjes die ik heb gelopen met Roef. Ik heb een aantal fouten gemaakt met handlen, vooral op elk parcours op de palen, maar ik ben onwijs trots op mijn rommelbakkie
Dus al met al een heerlijke wedstrijd met een aantal hele mooie stukjes. De parcoursen waren heerlijk te lopen en Roef had het prima naar haar zin.
Nanda moet nu alleen leren de palen goed aan te lopen.....want mijn timing is echt die van een aardbei
Hier nog wat beeldmatriaal van ons.
Jumping 1 (beetje onwenning...ff inkomen)
http://www.youtube.com/watch?v=GxAOwojMTio
Vast (mooie stukjes)
http://www.youtube.com/watch?v=jqm0a5_QKjA
Jumping 2 (ons lekkerste rondje)
http://www.youtube.com/watch?v=_NF2YN_ctg8
Groetjes
Nanda

-
Sepp
- Zeer actief
Seminar heeft inderdaad zorgt weer voor goede stof tot nadenken. Hebben jullie in jullie uur ook die finse handling-move moeten maken.....snap er nogsteeds weinig vanZoek stok! schreef:Seminar was erg leerzaam! Bram was goed op dreef. En Sepp en Izzie hebben samen getraind. Leuk om te zien wat Nanda met Sepp doet!
Sepp (en baasje) was onder de indruk van de snelheid en leergierigheid van Izzie. Sepp zegt nog wel sorry dat hij zo lomp tegen haar aangelopen is
In de toekomst kan jij ons fijn pesten bij de start van een parcours...jouw GO klinkt volgens Seppelie hetzelfde als die van mij

-
Sita
- Zeer actief
Wat een heerlijk ding is Roef toch
Ze gaat echt als een speer, zeg!
Ze gaat echt als een speer, zeg!
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

- suzan25
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Shetland Sheepdog
Aan de hand van de filmpjes zie ik dat ik jullie heb zien lopen
Roef loopt inderdaad leuk, kan je trots op zijn
Toen ik zag dat ik als tweede van de dag moest was ik ook niet zo heel blij. Fenja die loopt beter als ik haar langer van te voren uit de bench/auto kan halen, maar ja het viel me nog mee hoe ze liep.
Roef loopt inderdaad leuk, kan je trots op zijn
Toen ik zag dat ik als tweede van de dag moest was ik ook niet zo heel blij. Fenja die loopt beter als ik haar langer van te voren uit de bench/auto kan halen, maar ja het viel me nog mee hoe ze liep.
- Zoek stok!
- Zeer actief
Je bedoelt met je rechterarm toch, dat je de beweging maakt die je hond maakt? De verbazing daarover en het oefenen had ik al in een reguliere les gehad. Het voelde dus al iets vertrouwder nu. Bram reageert er ontzettend goed op, dus ik moet daar zeker iets mee.Sepp schreef:Seminar heeft inderdaad zorgt weer voor goede stof tot nadenken. Hebben jullie in jullie uur ook die finse handling-move moeten maken.....snap er nogsteeds weinig vanZoek stok! schreef:Seminar was erg leerzaam! Bram was goed op dreef. En Sepp en Izzie hebben samen getraind. Leuk om te zien wat Nanda met Sepp doet!![]()
Sepp (en baasje) was onder de indruk van de snelheid en leergierigheid van Izzie. Sepp zegt nog wel sorry dat hij zo lomp tegen haar aangelopen is![]()
In de toekomst kan jij ons fijn pesten bij de start van een parcours...jouw GO klinkt volgens Seppelie hetzelfde als die van mij!
Haha die Sepp, hij maakte snelle sprintjes naar de bal op mijn go. Wat Izzie natuurlijk ontzettend stom vond
Je filmpjes van Roef kan ik hier niet zien, kijk ik thuis even. Ben benieuwd!

Linda, Izzie en Bram