Ik heb vroeger in zo'n buurt gewoond en weet hoe het is. Je doet er weinig aan, hoe meer je reageert, hoe stoerder dus leuker het wordt om je te pesten. Ik zou dus wel zorgen dat je weet waar elk kind woont, en die ouders steeds aanspreken. Zonodig idd camera's opstellen, vanachter je raam bijvoorbeeld, waarmee je de activiteiten opneemt.wenche schreef:Ze weten dondersgoed wat hun "lieverdjes" uitspoken hoor... De jongens op gezellige manier benaderen heb ik ook geprobeerd, maar krijg dan alleen maar een complete scheldkanonnade en de meest belachelijke en asociale opmerkingen...ranetje schreef: De activiteiten opnemen?
En dan aan de ouders laten zien.
Dan zien ze dat hun kind dat wel doet![]()
Offfffff
Zelf met de jongens praten op een gezellige manier?
De buurman (een wat oudere man) van het hoekhuis aan de andere kant (zit een speelpleintje tussen) heeft ook problemen met de kinderen, de achterhoekburen ook... Heb die mensen al gevraagd ook te "klagen" bij de politie... We zijn nu al zo ver dat de politie om de 3 dagen een controle rondje rijdt... (maar natuurlijk zijn er dan geen kinderen te bekennen)
De politie gaat niet voor je uitzoeken waar elk kind woont, en gaat ook geen bewijzen voor je verzamelen. Kun je echter het wie, wat en waar aantonen, dan sta je iets sterker.