Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Liep net lekker met Lima buiten..
en kwam onderweg een andere hond tegen.. aangezien Lima daar niet zo van gecharmeerd is, hield ik haar kort
tussen het heen en weer gewauwel van de honden liep ik gewoon door.. Lima nog achteruit kijkend naar die hond.. paar meter verder vond Lima het weer nodig om gewoon om te draaien en: POK! vol met der dikke snuit tegen een lantaarnpaal! precies zo 1 uit het boekje!
Nou, je kon me opvegen
Wil je vlinders in je buik? Prop een rups in je reet!
Doet me denken aan mijn kat die eens in zijn slaap van de bank afviel en vervolgens de bank aanviel omdat hij dacht dat de bank de boosdoener was... Ik heb me kapot gelachen...
DeeJay loopt ook nog wel eens tegen bomen/lantaarnpalen trouwens als we wandelen
Nanna schreef:Daar ken ik een eng verhaal van. Deerhoundreu snuffelt bij beeldige teef en draalt wat.
Vrouwtje loopt door en roept reu. Reu komt eraan gerend, kijkt nog een keer om naar zijn geliefde en kleunt tegen een lantaarnpaal op. Het was helaas meteen einde bericht Nek gebroken.
Nanna schreef:Daar ken ik een eng verhaal van. Deerhoundreu snuffelt bij beeldige teef en draalt wat.
Vrouwtje loopt door en roept reu. Reu komt eraan gerend, kijkt nog een keer om naar zijn geliefde en kleunt tegen een lantaarnpaal op. Het was helaas meteen einde bericht Nek gebroken.
oei dat is idd heel erg ja..
Wil je vlinders in je buik? Prop een rups in je reet!
ik gooide hier een bal langs de straatverlichting
en bob en baukje lopen er alletwee met dr kop vol tegen aan
ze schudde een keer en liepen door
de straatverlichting staat sinds die tijd een tikkie scheef
ik geniet van het leven ik geniet van de zon ik doe de deur open en pleur van het balkon
Ach nee, ze zouden verboden moeten wroden die lantaarn palen, levens gevaarlijk
maar rot is het wel
Herkenbaar hoor, Kyra heeft dat vrij regelmatig.
Als ze dan lekker aan t rennen is en ze heeft alleen oog voor iets anders (hond/bal/stok etc) dan wil ze ook nog wel eens een paaltje of boom missen, lomp is lastig zeggen we dan maar he
Een botsing met een paaltje kan inderdaad ernstige gevolgen hebben.
Minder extreem dan het verhaal van de Deerhound, maar mijn teef is met 8 maanden ook hard met haar kop tegen een paaltje geklapt, gevolg: twee oogoperaties, verlamde aangezichtszenuw, geen traanproductie meer en tientallen DA bezoeken.
Agossie Dat deed de Kerry Blue Terrier van mijn opa en oma ook toen ze bij ons was. Beestje werd helemaal blij als we gingen wandelen waardoor ze de hele weg als een kip zonder kop liep te blaffen. Toen knalde ze (op looptempo) tegen een paaltje aan en hield het geblaf een seconde of 2 op, waarna ze weer verder blafte
Tja, Cody is ook zo'n sukkel maar toen hij dus weer eens tegen een lantaarnpaal aanbotste, koste het hem een voortand. Resultaat: de tand was zo gespleten dat hij getrokken moest worden
Maar goed, als hij nu eens zijn lip optrekt, wekt het gapende gat boven in hoogstens de lachlust op .
Dat is inderdaad een koddig gezicht vooral als ze er niet van oplopen.
Tomas gebeurt dat niet omdat hij daar waar lantaarnpalen staat altijd aan de lijn zit en dan heel erg oplet dat hij er niet aan de verkeerde kant langsloopt.