Nakisha schreef:Dan wil ik graag nog even noemen dat Hera dus niet zo'n hond is die ik bedoelde.estelle schreef:Maar Whera, komt iedere hond die jou komt bezoeken en je honden dan voor de knokkerij?
Ik maak dat dus echt nooit mee hoor.
Ja er komen heus wel honden bij Hera buurten maar dat zijn gewoon vrolijke jonge honden die nog niet goed genoeg onder apel staan of puppy's .e..d
Die zijn na 1 grom van Hera al weer gelijk weg.
Maar wat Wendy al zei, het zal zeker schelen waar je woont. In de randstad heb ik met Hera ook veel meer problemen met loslopende honden. Niet dat er iets gebeurd maar mensen zijn daar gewoon een stuk asocialer en houden veel minder rekening met elkaar.En zo'n hond is zeker zonder korf wel te mannen, mits je dat als eigenaar aankan. En dat kan je. Kennelijk is zij niet zo'n hond die een andere hond in stukken wenst te scheuren; dáár had ik het over.
Ik was even vergeten dat ik hier alles precies zo op moet schrijven als het is anders krijg je weer van dit soort reacties.
Hera maakt dus wel gehakt van een andere hond. Alleen ik voorkom dat dus. De die komen buurten kunnen dat omdat ik mijn hond in bedwang sta te houden. Ja ze kan dan dus nog wel grommen en tanden latne zien maar meer niet.
En ik zie dus ruim van te voren of de hond in kwestie te dichtibj zal gaan komen en tegen de tijd dat hondlief bij ons is heb ik hera in de houdgreep.
Dat komt dus zelden voor want men houdt hier rekening met mij en mijn hond.