heb je nog iets gehoord van de eigenaar van de andere honden?
De eigenaar van de ridgebacks is gisteren langs geweest. Jammer genoeg was ik zelf niet thuis op dat moment. Hij heeft netjes betaald en wilde Diego ook even zien. Mijn vriend had gezegd: als je dat durft. Diego zat vreselijk tegen hem te grommen. Blijkbaar wist hij toch nog wat er was en die man zal ook wel een geur ofzo bij zich hebben. Later plaste Diego nog even over hem heen
Hij vertelde nog dat zijn hond de oogkas kapot had ofzo. Mijn vriend heeft ook direct gezegd dat Diego dat niet gedaan kan hebben. Zijn hond had DIego vast en die bewoog niet eens. En ook als Diego wat terug had gedaan dan was het flink mis geweest en niet alleen zijn oogkas, dan was er wel meer kapot geweest.
Merk je iets aan hem t.o.v. andere honden als je hem uitlaat?
Ik moet zeggen dat wij door onze onregelmatige werktijden vaak op momenten met Diego wandelen dat er niemand met de hond loopt. Ik ben dus nog niet heel veel honden tegen gekomen. Bij de DA was gisteren wel een bordeauxdog en daar ging hij wel flink tegen te keer. In de straat liep een hele oude labrador en een westhighland white terrier en daar deed hij weer niks bij. Daar stond hij zelfs bij de kwispelen. EN nog een ander hondje deed hij ook niks bij. Dus het is nog even afwachten hoe het verder zal gaan. Ik moet wel zeggen dat ik zelf meer op mijn hoede ben. Heb nu wel geleerd dat je zelf zo goed je hond op kan voeden, maar als een ander zijn eigen verantwoording niet neemt heb je er nog niks aan.