Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Bowie toch!!

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Tamara.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hovawart
Aantal honden: 4

Bowie toch!!

Ongelezen bericht door Tamara. »

Bowie heeft ons weer versteld doen staan :80:
Gert ging vanmorgen met de honden het bos in en omdat het nogal vroeg was, was Fien aan de flexi en Bowie gewoon los i.v.m. reeen. Op de terugweg zag Gert een hond in de verte lopen met een baas die op de fiets zat. Vreemde hond liep wel een paar honderd meter van Gert vandaan maar toen de hond Gert met de dames zag draaide de hond zich om en ging als een idioot rennen recht op 'het doel' af en 'het doel' was overduidelijk Gert met de dames :N: Met veel gegrom en kabaal kwam de hond (wat een duitse herder bleek te zijn) steeds dichterbij en Gert stond al helemaal klaar met Fien kort naast zich want hij zag de bui al hangen en vroeg zich in de tussentijd af wat hij nou moest doen :denken: Om Bowie hoef je je geen zorgen te maken op zo'n moment want die staat strak achter je en probeert zo onzichtbaar mogelijk te zijn. Fien stond al helemaal klaar om de hond met open armen te ontvangen en Gert stond zich nog steeds af te vragen wat hij nou moest doen (de schat, ik zie 'm al helemaal staan :smile: ). De hond was nog geen 15m van ze vandaan tot Bowie het blijkbaar zat was en achter de benen van Gert vandaan kwam en met zoveel snelheid en kabaal recht op de herder af ging dat de herder zich een hoedje schrok en er als een haas vandoor ging met Bowie in het verlengde :smile: Bowie heeft wel 200m al blaffend achter de herder aangerend.

Ik kan uit de grond van m'n hart zeggen: Dit doet ze anders nooit :smile: Ik ben trots op Bowie :pffff:
Moos
Zeer actief

Re: Bowie toch!!

Ongelezen bericht door Moos »

Whahahaah, dat verwacht je toch ook niet! Die Bowie, knappe meid hoor :mrgreen:
Afbeelding
Tiny
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Tiny »

Ik zie Bowie al helemaal achter Gert zijn benen staan :smile: :smile: Knap meisje hoor :ok:
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky

voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010

Beau 08-11-2001 - 30-07-2011

&
Akira 16-08-2021
marye
Zeer actief
Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door marye »

Knappe Bowie :E:
Afbeelding
Tamara.
Zeer actief

Moos schreef:Whahahaah, dat verwacht je toch ook niet! Die Bowie, knappe meid hoor :mrgreen:
Je kent Bowie, dat verwacht je inderdaad niet :wink:
Tiny schreef:Ik zie Bowie al helemaal achter Gert zijn benen staan :smile: :smile: Knap meisje hoor :ok:
Als ze helemaal onzichtbaar wil zijn gaat ze het liefst achter je zitten met haar kont zowat op je hielen :smile:
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Dat krijg je als je een heks in huis neemt. Hier hebben de dames ook het idee dat ze wel back up aan elkaar hebben want ik merk ook dat ze soms een beetje een grote waffel krijgen. :N: Volgens mij denkt Cleo dat Eva haar hond is ipv onze hond nl. :ugh: En Eva doet alles wat Cleo aangeeft. Als je alleen Eva meeneemt is ze heel braaf verder, doet ze vrij relaxed met andere honden en rent ze nooit weg. Neem je ze samen mee dan hoeft Cleo maar naar een konijn te kijken en dan naar Eva en weg zijn ze :eek: Honden idem. Eva gaat er zelden heen maar als Cleo gaat gaat haar slaafje Eva mee. :mrgreen: Het rare is dat Eva ver boven Cleo staat in rang maar buiten echt haar hond lijkt te zijn :denken: En Cleo weet dat dus die rent heel tof naar een groep honden met Eva in haar kielzog. Komt ze aan zegt ze hondentaal, he dames en heren, ik ben hier de baas want ik heb een heftige hond bij me. Soort bodyguard effect dus. Misschien dat Bowie nu ook zoiets heeft van als het rottig wordt komt dat kreng me wel helpen :smile:
Afbeelding
Tamara.
Zeer actief

Inge O schreef:aaahhhh, goed zo, bowie - af en toe op les bij een wartje kan zo zijn vruchten afwerpen hè :smile: :ok: .
De lessen zijn ook per direct afgelopen. Meer dan dit hoeft ze er niet van op te steken :N: :mrgreen:
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

Tamara. schreef: Je kent Bowie, dat verwacht je inderdaad niet :wink:
Nee precies. Vind het juist bij Bowie wel weer heel vertederend :I: :mrgreen: :wink:

(Vera heeft vandaag een woest aanstormende Kooiker weggejaagd bij Saar, die begint rustig met iets niet zo groots :mrgreen: ).
Afbeelding
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hutsje »

:smile: geweldig!
Afbeelding
Tamara.
Zeer actief

MARC_S schreef:Dat krijg je als je een heks in huis neemt. Hier hebben de dames ook het idee dat ze wel back up aan elkaar hebben want ik merk ook dat ze soms een beetje een grote waffel krijgen. :N: Volgens mij denkt Cleo dat Eva haar hond is ipv onze hond nl. :ugh: En Eva doet alles wat Cleo aangeeft. Als je alleen Eva meeneemt is ze heel braaf verder, doet ze vrij relaxed met andere honden en rent ze nooit weg. Neem je ze samen mee dan hoeft Cleo maar naar een konijn te kijken en dan naar Eva en weg zijn ze :eek: Honden idem. Eva gaat er zelden heen maar als Cleo gaat gaat haar slaafje Eva mee. :mrgreen: Het rare is dat Eva ver boven Cleo staat in rang maar buiten echt haar hond lijkt te zijn :denken: En Cleo weet dat dus die rent heel tof naar een groep honden met Eva in haar kielzog. Komt ze aan zegt ze hondentaal, he dames en heren, ik ben hier de baas want ik heb een heftige hond bij me. Soort bodyguard effect dus. Misschien dat Bowie nu ook zoiets heeft van als het rottig wordt komt dat kreng me wel helpen :smile:
Bowie trekt zich wel op aan Fien in bepaalde opzichten maar het open en vrij naar vreemde honden toegaan viel hier nog niet onder :wink: . Fien trekt zich in dit geval ook niet op aan Bowie want die is in geen velden en wegen te bekennen als het op (grotere) vreemde honden aankomt. Als Bowie contact maakt met een hond is dat wel omdat fien het straatje voor Bowie al heeft schoongeveegd. Misschien als Bowie achterom had gekeken en zag dat fien nog steeds strak naast Gert stond dat ze zich ook opeens bedacht en rechtsomkeert maakte :smile: Het gedrag en de spanning van Fien op dat moment zal vast wel invloed hebben gehad op de reactie van Bowie, dat denk ik wel.
Tamara.
Zeer actief

Moos schreef:
Tamara. schreef: Je kent Bowie, dat verwacht je inderdaad niet :wink:
Nee precies. Vind het juist bij Bowie wel weer heel vertederend :I: :mrgreen: :wink:

(Vera heeft vandaag een woest aanstormende Kooiker weggejaagd bij Saar, die begint rustig met iets niet zo groots :mrgreen: ).
Bij Bowie vind ik het ook vertederend. Ik zie haar al helemaal met die dikke reet van d'r achter die herder aangaan :smile: Als fien het was geweest was er geen vertederend gevoel aan te pas gekomen :wink:

Vera is ook wat jonger, die bouwt het langzaam op :pffff:
Arline
Zeer actief

Ongelezen bericht door Arline »

Knappe Bowie!!
Baas als jij niet weet wat te doen, dan doe ik t wel ff :pffff:
Afbeelding
I think the reason we are born with two hands is so we can pet two dogs at once
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

Ja meid dat heb je goed gedaan, af en toe moet je gewoon op je strepen staan,
alleen nu even niet een gewoonte van maken, dat vinden de baasjes niet leuk :F:
Sita
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sita »

Dat verwacht je inderdaad niet van Bowie. Goed gedaan hoor Bowie, laat maar zien dat je best stoer bent :ok:
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

Afbeelding
miekmiek

Ongelezen bericht door miekmiek »

ik vind het vreselijk stoer van haar, en tegelijkertijd ook heel erg lief. schatje is ze. :I:
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door ranetje »

:smile:
Een hond om te zoenen :ok:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Jaap*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jachthonden

Ongelezen bericht door Jaap* »

:smile: Iedereen heeft z'n breekpunt :mrgreen:
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Bowie? De Bowie die beduusd op haar gat gaat zitten als er een grote hond aan komt?

:eek:

Bram wil nu helemaal een Bowie erbij :mrgreen:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Hahahaha :smile: Geweldig!!
Bowie dacht 'baasje weet het niet, Fien kan niks' :denken: :denken: 'nu moet ik het dus een keer opknappen' :pffff:
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Tamara.
Zeer actief

Inge O schreef:oh, dus fien komt terug begrijp ik :engel: ?
Grapjas :smile2: :smile2:
Arline schreef:Baas als jij niet weet wat te doen, dan doe ik t wel ff :pffff:
Uiteraard heb ik Gert wel instructies gegeven als zo'n situatie nog een keer voorkomt en het iets minder 'vertederend' wordt :wink:
Tamara.
Zeer actief

S@ndr@ schreef: alleen nu even niet een gewoonte van maken, dat vinden de baasjes niet leuk :F:
Ik ben er niet zo heel erg bang voor dat dit een gewoonte gaat worden, het was waarschijnlijk een eenmalige actie :mrgreen:
Tamara.
Zeer actief

Jaap* schreef::smile: Iedereen heeft z'n breekpunt :mrgreen:
:smile: :smile:
Zoek stok! schreef:Bowie? De Bowie die beduusd op haar gat gaat zitten als er een grote hond aan komt?

:eek:

Bram wil nu helemaal een Bowie erbij :mrgreen:
Jaja, díe Bowie :lol1: Hoe ouder, hoe gekker :Q:
_Leonie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door _Leonie »

Haha Go Bowie! :cheer:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”