Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Onderweg naar huis ontdekte ik een aantal vliegenzwammen in de groenstrook bij een drukke kruising.
Ben er met Rico naar toe geweest en heb enkele plaatje geschoten.
Ik ben al weken op zoek naar fatsoenlijke paddestoelen, maar heb tot nu toe helemaal niks gevonden.
Ja, een mini vandaag van 3 cm ofzo. Wilde hem op de foto zetten en toen ging er een hond op staan
Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15 True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10 Candy, voor altijd in mijn gedachten http://www.greyblessings.nl
Ach, wat sneu. Deze stonden dus langs een drukken weg en vorige week vond ik er nog wat in het bos.
gisteren tijdens een excursie ook nog heel veel paddenstoelen gezien, maar geen vliegenzwammen, maar wel andere heel aparte soorten.
Ik heb alweer bijna 2 jaar de Canon 100mm macro. Daarvoor de Sigma 105mm en de Tamron 90mm gehad. allen prima lenzen.
Het voordeel van de Canon is dat hij niet langer wordt bij het scherpstellen en dat veel sneller doet.
Qua scherpte zijn de 2 andere ook uitstekend. Ik kon de Canon geschikt kopen, dus niet de adviesprijs.
Hele mooie foto's met prachtige compositie's Elly .
Het zijn "plaatjes" om naar te kijken en je blijft kijken.
Hier staan helaas geen vliegenzwammen, maar alleen van die paddo's die binnen een dag zwart zijn .
Groetjes van Monique, Donna en Sandy († in liefdevolle herinnering Megan en Jenny)
Wat jammer Monique. Nergens een groepje berken (daar staan ze redelijk vaak bij in de buurt)? Degene die ik gisteren zag, liggen nu allemaal plat. Ik heb ze naast elkaar gelegd en er nog wat foto's van gemaakt. Ik met die nog even bekijken.
Elly* schreef:Wat jammer Monique. Nergens een groepje berken (daar staan ze redelijk vaak bij in de buurt)? Degene die ik gisteren zag, liggen nu allemaal plat. Ik heb ze naast elkaar gelegd en er nog wat foto's van gemaakt. Ik met die nog even bekijken.
Jawel, waar ik dagelijks loop staan van die zilverberken, maar geen vliegenzwammen.
Ik ben benieuwd naar de foto's die je nog hebt geschoten, dus laat maar snel zien .
Groetjes van Monique, Donna en Sandy († in liefdevolle herinnering Megan en Jenny)