Heb hier vanochtend vooruitlopend op de zaken ook een Smuldier geprobeerd, maar mijn 'allesbranders' willen er ook niets van weten.Ingrid48 schreef:Laatst een keertje Smuldier meegenomen, maar Silky ging spontaan over haar nek![]()
Hup doorstarten!
Moderator: moderatorteam
Heb hier vanochtend vooruitlopend op de zaken ook een Smuldier geprobeerd, maar mijn 'allesbranders' willen er ook niets van weten.Ingrid48 schreef:Laatst een keertje Smuldier meegenomen, maar Silky ging spontaan over haar nek![]()

Oh nee he.Meeko schreef:Rodi heeft geprobeerd een doorstart te maken en tussendoor heeft Opmeer inderdaad nog geproduceerd, maar is nu ook officieel failliet verklaard. Alle onderdelen, op de fabriek in Nettetal en Rotherham na.
De merken zullen wel door iemand gekocht worden, maar wat er daarna mee gebeurd is natuurlijk onduidelijk.

Rosita Compagner schreef:bij sommige wát kun je nog bestellen? croupiers?
Die levering zal toch stil komen te staan tot er bekend is wie het merk gaat overnemen, wie de fabriek gaat huren en wie de materialen koopt. Tot die tijd wordt er niet meer geproduceerd, dus kan het ook gebeuren dat het product niet meer leverbaar is. Nu misschien nog niet overal zichtbaar. Maar op de pakjes kun je precies zien wanneer een product geproduceerd is. En je zult daar voorlopig geen datum vanaf 30 oktober meer tegenkomen.rilana schreef:rody zal gewoon gelevert worden aan sommige dierenspeciaal zaken.
hier in arnhem is dat dierenspeciaal zaak bouwman en ook gewoon alle varrianten van de rody schijven..
wat er niet meer gelevert werd is de droogvoeding van rody.
ben een grote fan van rody vers compleet voer het al zolang ik honden heb.
kreeg het dus even heel benauwd indd toen ik het nieuws net hoorde.
bij sommige groupiers kun je overigens ook gewoon blijven bestellen.
de versproduckten dus.

nee niet dus niet bij de dierenwinkel die ik aangeef ik voer er bijna elke dag 10 honden van dus ben me huiswerk wel gaan doen wanneer de verpakkingen gedraait zijn dat zal me een worst wezen zolang ik dus gewoon voer kan krijgen wat niet over de datum is en dat is allemaal dus helemaal niet ter zaken in de dieren zaak die ik aangeef bedankt voor het verbeteren van grossier :smile1:Meeko schreef:Die levering zal toch stil komen te staan tot er bekend is wie het merk gaat overnemen, wie de fabriek gaat huren en wie de materialen koopt. Tot die tijd wordt er niet meer geproduceerd, dus kan het ook gebeuren dat het product niet meer leverbaar is. Nu misschien nog niet overal zichtbaar. Maar op de pakjes kun je precies zien wanneer een product geproduceerd is. En je zult daar voorlopig geen datum vanaf 30 oktober meer tegenkomen.rilana schreef:rody zal gewoon gelevert worden aan sommige dierenspeciaal zaken.
hier in arnhem is dat dierenspeciaal zaak bouwman en ook gewoon alle varrianten van de rody schijven..
de versproduckten dus.
Een groothandel noem je overigens een grossier.
Rodi Opmeer is failliet = produceert geen Rodi meer. De schappen zullen dus een keer leeg komen te liggen, wat de dierenwinkel ook zegt, of ze moeten het daar zelf produceren. Ooit zal men door de voorraad heen zijn.rilana schreef:nee niet dus niet bij de dierenwinkel die ik aangeef ik voer er bijna elke dag 10 honden van dus ben me huiswerk wel gaan doen wanneer de verpakkingen gedraait zijn dat zal me een worst wezen zolang ik dus gewoon voer kan krijgen wat niet over de datum is en dat is allemaal dus helemaal niet ter zaken in de dieren zaak die ik aangeef bedankt voor het verbeteren van grossier :smile1:Meeko schreef:Die levering zal toch stil komen te staan tot er bekend is wie het merk gaat overnemen, wie de fabriek gaat huren en wie de materialen koopt. Tot die tijd wordt er niet meer geproduceerd, dus kan het ook gebeuren dat het product niet meer leverbaar is. Nu misschien nog niet overal zichtbaar. Maar op de pakjes kun je precies zien wanneer een product geproduceerd is. En je zult daar voorlopig geen datum vanaf 30 oktober meer tegenkomen.rilana schreef:rody zal gewoon gelevert worden aan sommige dierenspeciaal zaken.
de versproduckten dus.
Een groothandel noem je overigens een grossier.

Naja, dat weet ik dan ook niet. Maar hier zeggen ze dat het allemaal weer opgelost is. De schappen liggen inmiddels weer helemaal vol (in de Coop) en worden dagelijks aangevuld.Meeko schreef: Rodi Opmeer is failliet = produceert geen Rodi meer. De schappen zullen dus een keer leeg komen te liggen, wat de dierenwinkel ook zegt, of ze moeten het daar zelf produceren. Ooit zal men door de voorraad heen zijn.
Bouwman is toch overgenomen?rilana schreef:rody zal gewoon gelevert worden aan sommige dierenspeciaal zaken.
de versproduckten dus.

marian* schreef:Bouwman is toch overgenomen?rilana schreef:rody zal gewoon gelevert worden aan sommige dierenspeciaal zaken.
de versproduckten dus.
rilana schreef:marian* schreef:Bouwman is toch overgenomen?rilana schreef:rody zal gewoon gelevert worden aan sommige dierenspeciaal zaken.
de versproduckten dus.
ja helemaal waar is nu discus indd...

Demi schreef:Ik had ondertussen ook al door dat er geen rodi meer verkrijgbaar was en dan komt het grote probleem, Cujo en Lila eten geen andere kvv. Heb alles geprobeerd, maar ze eten alleen Rodi schapenvet met pens.Ik weet echt niet wat ik nu moet gaan geven. Alles waar maar een beetje rood vlees aan toegevoegd is hoeven ze niet en wat ze wel eten is niet compleet. Ik baal er echt van!

Duck heeft ook een penscompleet las ik en anders de uitmuntend van duck.Schijnt goed spul te zijn alleen is de verkrijgbaarheid misschien wat lastiger dan van Rodi.Demi schreef:Ik had ondertussen ook al door dat er geen rodi meer verkrijgbaar was en dan komt het grote probleem, Cujo en Lila eten geen andere kvv. Heb alles geprobeerd, maar ze eten alleen Rodi schapenvet met pens.Ik weet echt niet wat ik nu moet gaan geven. Alles waar maar een beetje rood vlees aan toegevoegd is hoeven ze niet en wat ze wel eten is niet compleet. Ik baal er echt van!

Wil ik ook graag weten.mariaa schreef:Wat is nu precies het verschil in kwaliteit tussen rodi en smuldier?
gr mariaa
mariaa schreef:even offtopic.....
Bij ons bij de AH verkopen ze nu smuldier ipv rodi.
Mijn honden vinden het heerlijk en het ziet er ook "verser" uit omdat het minder gemalen is dan de rodi.
maar als ik de reacties lees vinden een aantal mensen rodi beter?
Wat is nu precies het verschil in kwaliteit tussen rodi en smuldier?
gr mariaa
Ik zou niet weten met wat voor los spul ik ht zou moeten aanvullen en ik ben er bang voor dat ze dat ook niet mottenmarian* schreef:Demi schreef:Ik had ondertussen ook al door dat er geen rodi meer verkrijgbaar was en dan komt het grote probleem, Cujo en Lila eten geen andere kvv. Heb alles geprobeerd, maar ze eten alleen Rodi schapenvet met pens.Ik weet echt niet wat ik nu moet gaan geven. Alles waar maar een beetje rood vlees aan toegevoegd is hoeven ze niet en wat ze wel eten is niet compleet. Ik baal er echt van!
Kun je de niet-complete versies niet aanvullen met los spul?Of Heb je AHV al eens geprobeerd?