malinois schreef:wat wil je nou, constant je gelijk hebben? Ik heb het zelf meegemaakt en ja die hield zich niet aan de muilkorfplicht, en ja die hond is in beslag genomen... en ja het wemelde van de agenten en de dagen en weken na het incident met mijn hond... had er nog nooit zoveel gezien.
Ga lekker ergens anders zitten zieken ipv mij achterna te lopen.
Nee hoor, wordt gewoon een beetje

van dat eigenwijze geneuzel van je. Wat jij allemaal wel niet "gehoord" hebt, of meegemaakt hebt.

Betrek niet alles op jezelf als ware iets een vaststaand feit. Elk geval wordt weer anders behandeld. Dat het daarna wemelde van de agenten (de dagen en weken erna) wil niet zeggen dat dat daarom was.
Van jou mag die hond volgens mij nog 3-4x de fout in gaan. Je hebt zelf meegemaakt dat ze wel een verbod kunnen opleggen maar dat dat niets inhoud als de eigenaar zich daar niet aan houd. Een dergelijke hond als hier mogen ze van mij ook een mooie rose geven hoor. Die heeft mijn inziens niets tussen de andere honden te zoeken. Die zal zijn kans waarnemen op het moment dat hij maar even de ruimte weer krijgt.